Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

1 time siden, Titan skrev:

For hennes del håper jeg det går an å fikse den nesen, den er for kort for ansiktet. På et eller annet tidspunkt må jo folk som er rundt henne bare være ærlig til henne, tror de er redde for å si det som det er siden det er så alvorlig når noe blir gjort feil midt i fjeset.

Skjønner ikke hvorfor de på et eller annet tidspunkt skal være ærlige med henne. Hadde det vært et klesplagg eller noe annet som går an å fikse, så er det kanskje noe å være ærlig om, men man går da ikke til vennene sine og sier at nesa deres er stygg! Hvorfor i alle dager skal de gjøre det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns faktisk ikke at nesa er så ille lenger. Tror grunnen til mange ble så sjokkerte var fordi den var så annerledes enn den hun hadde før. Nå syns jeg egentlig at hun kler den godt, men den ser jo plastisk ut da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Nesen er ikke så ille i seg selv, men den passer henne ikke. Idag slo det meg at hun faktisk ligner på en asiat nå(ikke at det er galt altså, men hun er jo faktisk langt i fra asiatisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinblomst

Jeg blir så provosert over at hun hiver rundt seg med penger på snapchat.... tjener hun penger på at jeg følger henne på snap??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nyeste snappene hennes er noe av det kvalmeste jeg har sett i hele mitt liv. Etter å ha lagt ut noen sånne bilder skal hun I HVERT FALL IKKE prøve seg med noe "buhu stakkars meg, folk er så slemme mot meg!" !!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
27 minutter siden, linkan skrev:

De nyeste snappene hennes er noe av det kvalmeste jeg har sett i hele mitt liv. Etter å ha lagt ut noen sånne bilder skal hun I HVERT FALL IKKE prøve seg med noe "buhu stakkars meg, folk er så slemme mot meg!" !!

Hva er det nå? Følger henne ikke på Snap lenger. Ble så provosert at jeg ikke orket mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rose11 skrev:

Hva er det nå? Følger henne ikke på Snap lenger. Ble så provosert at jeg ikke orket mer.

Hun har lagt ut film der Pierre kaster en haug med penger på henne i senga. Også filmer hun pengene som ligger spredt, før hun liksom "teller" dem. "80k. Shopping i morgen;) love euros"

Også legger hun ut flere bilder av pengene, og skriver "This is your hating bitches :*"


For ikke å snakke om bildet hun tok i bilen etter shoppinga i dag. "Private driver, ofc".
Jeg er for all del for at folk skal få gjøre stort sett som de vil, men hun er så kvalm akkurat nå. Takler bare ikke den skrytete oppførselen (og nei, det er ikke fordi jeg er sjalu). Hva skal hun gjøre den dagen bloggen ikke lønner seg mer og hun ikke klarer å legge av seg storforbrukeroppførselen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
17 minutter siden, linkan skrev:

Hun har lagt ut film der Pierre kaster en haug med penger på henne i senga. Også filmer hun pengene som ligger spredt, før hun liksom "teller" dem. "80k. Shopping i morgen;) love euros"

Også legger hun ut flere bilder av pengene, og skriver "This is your hating bitches :*"


For ikke å snakke om bildet hun tok i bilen etter shoppinga i dag. "Private driver, ofc".
Jeg er for all del for at folk skal få gjøre stort sett som de vil, men hun er så kvalm akkurat nå. Takler bare ikke den skrytete oppførselen (og nei, det er ikke fordi jeg er sjalu). Hva skal hun gjøre den dagen bloggen ikke lønner seg mer og hun ikke klarer å legge av seg storforbrukeroppførselen?

Hahahahahahaha :laugh: Det er det sykeste jeg har hørt på en stund!

Det er forresten ganske sprøtt at norske rosabloggere innbiller seg at de er kjendiser på linje med folk som faktisk har utrettet noe. Hvem søren er det som bryr seg om at de tjener penger på ingenting? Hvem bryr seg om hvilke banale meninger de har - bortsett fra nettaviser og forlag som kan melke noen kroner i reklamepenger fordi de (rosabloggerne) skaffer dem noen klikk fra fjortiser. Og hvorfor tror de (rosabloggerne) at all form for kritikk/veiledning/gode råd - er misunnelse og hat? Sukk.

Etter hvert er det mange av dem som har blitt så rare etter utallige kosmetiske justeringer at de burde opptre sammen. Kanskje de kan lage et show og tjene penger på det.

Tror jeg ler litt til, sånn helt for meg selv.

Endret av medeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, linkan skrev:

Hun har lagt ut film der Pierre kaster en haug med penger på henne i senga. Også filmer hun pengene som ligger spredt, før hun liksom "teller" dem. "80k. Shopping i morgen;) love euros"

Også legger hun ut flere bilder av pengene, og skriver "This is your hating bitches :*"


For ikke å snakke om bildet hun tok i bilen etter shoppinga i dag. "Private driver, ofc".
Jeg er for all del for at folk skal få gjøre stort sett som de vil, men hun er så kvalm akkurat nå. Takler bare ikke den skrytete oppførselen (og nei, det er ikke fordi jeg er sjalu). Hva skal hun gjøre den dagen bloggen ikke lønner seg mer og hun ikke klarer å legge av seg storforbrukeroppførselen?

Hahaha, tuller du??! Det er noe av det mest absurde jeg har hørt på lenge! :ler: Jeg bryr meg ikke så hardt om skrytet hennes, men det der var en veldig rar ting å gjøre :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, linkan skrev:

Hun har lagt ut film der Pierre kaster en haug med penger på henne i senga. Også filmer hun pengene som ligger spredt, før hun liksom "teller" dem. "80k. Shopping i morgen;) love euros"

Også legger hun ut flere bilder av pengene, og skriver "This is your hating bitches :*"


For ikke å snakke om bildet hun tok i bilen etter shoppinga i dag. "Private driver, ofc".
Jeg er for all del for at folk skal få gjøre stort sett som de vil, men hun er så kvalm akkurat nå. Takler bare ikke den skrytete oppførselen (og nei, det er ikke fordi jeg er sjalu). Hva skal hun gjøre den dagen bloggen ikke lønner seg mer og hun ikke klarer å legge av seg storforbrukeroppførselen?

Et det sant?! :sjokkert: Huff, noe så kleint og flaut. Hun tror hun er så mye bedre enn alle andre. Blir helt matt av den overdrevne skytinga og vifting med penger. Nå skal hun liksom vise alle haters hvor fantastisk hun har det og hvor mye penger hun har. Herregud, kan hun forsvinne fra topplisten snart? Takler virkelig ikke den arrogante og hovne oppførselen hun har. Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, marizz skrev:

Nesen er ikke så ille i seg selv, men den passer henne ikke. Idag slo det meg at hun faktisk ligner på en asiat nå(ikke at det er galt altså, men hun er jo faktisk langt i fra asiatisk).

Eh jo... Hu er da fra iran, er a ikke?!?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne på snap.

Noen har vet hvorfor hun reiser så mye? Hva skal hun? Er det noe "fornuftig" eller er det bare for reisens skyld?

Forstår liksom ikke helt hva dagene går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Haha, virker som at hun opererer seg "bare fordi". Jeg kan forstå at noen gjennomfører enkelte operasjoner pga. store komplekser, men rumpa kan jo hvem som helst gjøre noe med. Det vitner bare om latskap og et stort oppmerksomhetsbehov (i alle fall når hun kringkaster det på bloggen og bruker clickbait). Dette har gått til hodet på henne.

Har hun skrevet at det er rumpa, eller kan det være tåa liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Usikker på om hun faktisk skal operere rumpa eller om det bare er clickbait. Gud vet. Nå som hun lå på 5 plass måtte hun jo komme med noe sjokkerende for å komme seg opp på 3 plass igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligger i en sykehus seng og skrev at "noen trener seg til den, og noen (jeg) kjøper den". Og spesifikt skrev rompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Usikker på om hun faktisk skal operere rumpa eller om det bare er clickbait. Gud vet. Nå som hun lå på 5 plass måtte hun jo komme med noe sjokkerende for å komme seg opp på 3 plass igjen. 

Enig, jeg blir faktisk fremdeles overrasket om det viser seg å være rumpa hun har operert. Tenkte først at dette var en glimrende mulighet for dem å clickbaite litt, og at hun egentlig bare skal på check-up på puppene eller nesa. Jeg blir sjokkert om det viser seg at det er rumpa, det er egentlig bare trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...