Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Gjest marizz
1 time siden, Monky skrev:

Du skrev at hu absolutt ikke var asiat, men hu er jo det... 

......vel, Jeg visste ikke at Iran var i Asia. Dessuten kaller man vanligvis ikke folk fra midtøsten asiater. Tror nok du skjønte hva jeg mente, så blir litt unødvendig å spore av med dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, frk91 skrev:

Et brazilian butt lift ved en seriøs klinikk krever at man feter seg litt opp før man tar operasjonen, slik at man har mest mulig fett å sprøyte inn. Frykter at hun skal ta silikon, og det ser f*aen ikke bra ut! Skulle ønske hun hadde noen i livet sitt som snakket henne til vett. Dette er jo ikke normalt..

BBL kan se fint ut hvis man ikke fyller på for mye (en som har fått fylt på alt for mye er Kim Kardashian) men silikon ser aldri bra ut. Det ser faktisk ganske fælt ut.  Tør ikke å tenke på hvordan det kommer til å bli seende ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, LeilaS skrev:

BBL kan se fint ut hvis man ikke fyller på for mye (en som har fått fylt på alt for mye er Kim Kardashian) men silikon ser aldri bra ut. Det ser faktisk ganske fælt ut.  Tør ikke å tenke på hvordan det kommer til å bli seende ut. 

Blir ikke silikonen ganske flat når hun har sittet på den en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Blir ikke silikonen ganske flat når hun har sittet på den en stund?

Tror ikke det. Har venninne med silikon i puppene (hun har hatt det i 3 år nå) og hun sover alltid på magen. Silikonpuppene er ikke blitt noe flattere.

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mye misunnelse:fnise: alle jenter er liksom negative til plastiske operasjoner helt til de får penger selv. isabel skrøt også over at alt var ekte før hun ble rik og kjendis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, bspsvb skrev:

her var det mye misunnelse:fnise: alle jenter er liksom negative til plastiske operasjoner helt til de får penger selv. isabel skrøt også over at alt var ekte før hun ble rik og kjendis

Du tar så feil.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
11 minutter siden, bspsvb skrev:

her var det mye misunnelse:fnise: alle jenter er liksom negative til plastiske operasjoner helt til de får penger selv. isabel skrøt også over at alt var ekte før hun ble rik og kjendis

Hvorfor skal jeg være misunnelig på noen som må ha kjøpte pupper, nese, ansikt og nå rumpe for å klare å bli fornøyd? Mest sannsynlig blir hun ikke fornøyd med det heller i lengden. De fleste har råd til plastiske operasjoner om man sparer litt, men de fleste har vett nok til å prioritere andre ting. Det er ikke alle som er så utseendefikserte. Håper noen av de nærmeste griper inn, for dette er trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bspsvb skrev:

her var det mye misunnelse:fnise: alle jenter er liksom negative til plastiske operasjoner helt til de får penger selv. isabel skrøt også over at alt var ekte før hun ble rik og kjendis

Vel, kan ikke si jeg hadde takket nei til pengene hun har akkurat. Derimot så føler jeg ikke noe behov for å operere meg, for jeg har ikke så vridd syn på meg selv at alt må være plastic-fantastic ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, bspsvb skrev:

her var det mye misunnelse:fnise: alle jenter er liksom negative til plastiske operasjoner helt til de får penger selv. isabel skrøt også over at alt var ekte før hun ble rik og kjendis

Misunnelse og janteloven er greit å bruke når man ikke har bedre argumenter å komme med i en diskusjon.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
12 timer siden, bspsvb skrev:

her var det mye misunnelse:fnise: alle jenter er liksom negative til plastiske operasjoner helt til de får penger selv. isabel skrøt også over at alt var ekte før hun ble rik og kjendis

Sjalusi kortet er virkelig brukt opp. Du får komme med noe bedre enn det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes synd på henne den dagen hun "våkner opp" og skjønner hva hun har gjort med seg selv :-( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle til å si at dette blir litt off topic, men det er veldig on topic egentlig:fnise: 

Hver gang jeg ser denne tråden dukker opp så syns jeg så synd på Martine! At hennes navn skal forbindes med det Pierre og Isabell holder på med i dag, hun må jo gremmes!:sjokkert: 

Det er vel ingen som kommenterer Martine i denne tråden lenger, kan ikke TS @Sunn_jente eller moderatorer endre tittelen?🙈 (Vet ikke hvordan reglene er for det men..)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hironakamura skrev:

Skulle til å si at dette blir litt off topic, men det er veldig on topic egentlig:fnise: 

Hver gang jeg ser denne tråden dukker opp så syns jeg så synd på Martine! At hennes navn skal forbindes med det Pierre og Isabell holder på med i dag, hun må jo gremmes!:sjokkert: 

Det er vel ingen som kommenterer Martine i denne tråden lenger, kan ikke TS @Sunn_jente eller moderatorer endre tittelen?🙈 (Vet ikke hvordan reglene er for det men..)

På grunn av starten av tråden tror jeg ikke de kommer til å endre navnet på tråden. Det burde derimot skilles ut, eller lages, en ny tråd om I/P enten hver for seg eller sammen. 

Endret av Kraula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kraula skrev:

På grunn av starten av tråden tror jeg ikke de kommer til å endre navnet på tråden. Det burde derimot skilles ut, eller lages, en ny tråd om I/P enten hver for seg eller sammen. 

Enig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NorthDakota

Vedder på at Pierre og Isabell er med på neste sesong av bloggerne. Men, da får man kanskje se hva som skjuler seg bak tapeten og ikke bare bilder på snapchat! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er tragisk er at både pierre å isabel er på topp igjen fordi folk fortsetter å bite på å sjekker bloggen hennes. Viser at hver gang hun opererer seg er hun på topp igjen. Herregud hun legger jo uansett ut alt på Instagram osv uansett etterhvert bare ikke mat hennes avhengighet! Når skal folk slutte ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
9 minutter siden, Sool skrev:

Det som er tragisk er at både pierre å isabel er på topp igjen fordi folk fortsetter å bite på å sjekker bloggen hennes. Viser at hver gang hun opererer seg er hun på topp igjen. Herregud hun legger jo uansett ut alt på Instagram osv uansett etterhvert bare ikke mat hennes avhengighet! Når skal folk slutte ??

Samme lurer jeg på. HVORFOR klikker folk seg inn på bloggen?  Det er jo faktisk vi som gjør at hun kan være en toppblogger. Er det det folk vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Jeg har ikke vært inne på bloggen hennes på månedsvis, men jeg klikket meg inn nå og herregud som hun har forandret seg. Dette var litt trist å se faktisk at en nydelig jente kan forandre seg så mye på kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...