Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Herlighet så pinlig hun er🙈 Følger henne på snap, legger jo ut 100sec med Selfies! Isabelsraad for de som vil se!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo så frekk. Mot pizzabud, taxisjåfører, folk hun møter på byen. Trist

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får meg liksom ikke til å slette henne fra snapchat heller, men jeg må innse at ved å se snappene hun legger ut blir jeg bare unødvendig provosert. Hun har jo åpenbart ingen sans for sensur, og jeg vil påstå at hun vil gni det litt inn at hun er så mye med Pierre.

 

Personlig tror jeg hun og Pierre blir sammen snart, men hva vet jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jeg la henne til nå, men måtte slette henne igjen etter å ha sett igjennom snappene hennes i natt. Fy søren for en ufordragelig jente! Hun er så frekk at jeg ble ordentlig sint av å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er veldig ung, men kan ikke huske jeg oppførte meg på samme måte da jeg var 21. Synes hun er veldig umoden. Bare venter på at hun og Pierre skal bli kjærester. De henger jo mye sammen og skulle til Miami sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Virker veldig egoistisk, selvopptatt og umoden. Narsissist er vel rettere ordet. Takk GUD for at jeg aldri har eller vil oppføre meg slik. Motbydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slette henne for en stund siden. Hun snappet jo blant annet at folk hadde sex(som ble fjernet dagen etter). Er bare trutmunn-filmer av seg selv og "dagens outfit" hvor man bare ser rett inn i kløfta. Altfor høy på pæra. Og den VERSTE stemmen jeg har hørt i hele mitt liv. Så masete, og spesielt når hun har drukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får ikke opp noen snapper av henne, har hun ikke lagt ut noe idag?

Hvis du oppdaterer snapchaten din, eller lukker og åpner, så skal det komme på mystory. Men om hun har lagt ut noe i det siste det aner jeg ikke, da jeg har slettet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du oppdaterer snapchaten din, eller lukker og åpner, så skal det komme på mystory. Men om hun har lagt ut noe i det siste det aner jeg ikke, da jeg har slettet henne.

 

er det bare meg eller bruker hun sykt mye push up ? :P fikk sett de no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg eller bruker hun sykt mye push up ? :P fikk sett de no

 

Haha, ja har reagert på det samme. Tydelig at hun har ekstremt mye push i bikinitoppene hun bruker. 

 

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11275213_383927095137809_504793000_n.jpg

 

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/e15/11265044_849888498379579_1697958402_n.jpg

Endret av smalls
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ja har reagert på det samme. Tydelig at hun har ekstremt mye push i bikinitoppene hun bruker. 

hun har nok evig med push up, for var et bilde der inne hvor hun nesten ikke hadde pupper, hahaha  :fnise:  :fnise: og VS bikinier er masse push i, og noen av bhene fra cubus..mere push up enn bh XD

Endret av Bmwjenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så spesiell. Hun er forresten definitivt ikke fra Stavanger, men ei bygd et stykke fra. Stavangerdialekten er bare noe hun har lagt til seg. Jeg er Paradise-slave, og husker at hun sa i introen noe sånn som "eg har fin rumpa, store puppe og langt hår... og alt e ekta". Jess. Både ekte og naturlig. Så i dag at hun skulle "fikse ansiktet", spent på hva det betyr - mer restylane? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...