Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke tv-program hun skal være med i nå?

Svenske PH? Eller Luksusfellen?😂

Tipper det er Bloggerne. PH-deltakerene må holde det hemmelig for omverdenen før de drar til Mexico :) Endret av embla1807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det er Bloggerne. PH-deltakerene må holde det hemmelig for omverdenen før de drar til Mexico :)

Nei, please! jeg orker ikke å se henne i Bloggerne. Da får jeg bare sette på mute hvis hun dukker opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

JADDA, mer drama fra PH gjengen etter at Martine dukket opp på God Kveld Norge og langet ut mot Pierre enda en gang. Det er måneder siden dette ble tatt opp på bloggen hennes, og vi trodde alle hadde moved on, men tydeligvis ikke. Ser Pierre og Isabel har skrevet på bloggen sin om dette (sraad.blogg.no og pierrelouis.blogg.no) , og jeg er helt sjokkert! Det virker jo faktisk som at Martine er den store store stygge ulven her, og ikke Pierre og Isabel. Noen burde ta fra Martine hunden hun og Pierre hadde sammen da hun driver å truer med å avlive hunden osv bare for å holde på Pierre..
Herregud for en oppførsel på Martine! Snakk om å ødelegge både for seg selv og andre :sjokkert:  

Endret av Sitronmelis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt! Kan de ikke bare komme seg videre? Alle sammen? Tydelig at de prøver å klamre seg fast på det lille av berømmelse de har igjen  

Teit av Martine å snakke om Pierre til God Kveld Norge, men like teit av de to å ta det opp på bloggen. Get over it! Dette tar jo aldri slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest innleggene til Pierre og Isabell om Martine? Skjønner at Pierre ønsker å forsvare seg, men dette gjør det jo ikke bedre i det hele tatt. Den jeg reagerer mest på er Isabell. Helt seriøst, hvis man har ligget med kjæresten/eksen til bestevenninnen så burde man holde seg lavt! Bare det at hun har gjort noe sånt sier ufattelig mye om henne som person. Men i stedet for å holde seg lavt, så skriver hun et langt innlegg hvor hun forsvarer det hun har gjort og henger ut Martine? Påstår at Pierre egentlig var hennes og at Martine var den som tok restene hennes? 

Støtter ingen i denne saken, men har forståelse for at man blir litt loco når kjæresten er utro, og ligger med bestevenninen hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor Isabel skriver om dette på bloggen? At hun hopper inn og føler hun må forsvare Pierre. Pierre er helt fantastisk blabla.... Blir for dumt. Jeg liker ingen av de 3, men Isabel er uten tvil den jeg liker minst. For en jente! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av hele den gjengen, spesielt Isabel. Makan til PR-kåt jente skal man lete lenge etter!

Det verste er at hun klager over at Martine er pr kåt og vil ikke la dette ligge. Det smalt jo fra den rette personen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at hun klager over at Martine er pr kåt og vil ikke la dette ligge. Det smalt jo fra den rette personen :roll:

Hahaha ja.. Kommer ut av det blå noen flere mnd senere og begynner å whine om denne saken. Så at hun og Pierre skrev at Martine nettopp hadde snakket med God Kveld Norge, men det er jo... Lenge siden?

Og Pierre som "klager" over at Martine har tatt fillers og har forandret seg, Isabel har jo gjort akuratt det samme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja.. Kommer ut av det blå noen flere mnd senere og begynner å whine om denne saken. Så at hun og Pierre skrev at Martine nettopp hadde snakket med God Kveld Norge, men det er jo... Lenge siden?

Og Pierre som "klager" over at Martine har tatt fillers og har forandret seg, Isabel har jo gjort akuratt det samme?

Hele er bare tragisk. Isabel føler hun må forsvare Pierre for de er jo bff! Noe Isabel virker stolt over. "Se Martine. Se hvor gode venner jeg og Pierre er nå" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke Martine ut og fortalte at hun trakk seg fra rampelyset? Det ble vel kjedelig for henne. For en latterlig teit gjeng, paradise-folka er gode på casting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det eneste som er morsommere enn at de fortsatt legger ut om det ubetydelige privatlivet sitt i samtlige norske medier som er useriøse nok til å trykke det, er at folk fortsatt gir det oppmerksomhet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Jeg syns vi er veldig heldig som har slike herlige paradise deltakere som lager masser av drama mellom sesongene. Da føles ikke ventetiden til neste ph-sesong så lang ut. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare finne klippet da Martine var på God Kveld Norge i September...tror faktisk ikke hun har vært der igjen nå nylig? (Correct me if im wrong).  Hvorfor tar Pierre og Isabell det opp nå 2mnd senere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare finne klippet da Martine var på God Kveld Norge i September...tror faktisk ikke hun har vært der igjen nå nylig? (Correct me if im wrong).  Hvorfor tar Pierre og Isabell det opp nå 2mnd senere?

Har søkt etter det selv, og jeg heller finner ingenting :s 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan bare finne klippet da Martine var på God Kveld Norge i September...tror faktisk ikke hun har vært der igjen nå nylig? (Correct me if im wrong).  Hvorfor tar Pierre og Isabell det opp nå 2mnd senere?

Oppmerksomhet og pr. Etter det innlegget, så føyk de oppover på topplisten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt litt med på denne saken (haha, at jeg gidder) men føler jeg må kommentere om det.

Isabel har virkelig NULL selvinstinkt. Nada. Siden Pierre og Martine ikke var sammen på det tidspunktet, så har ingen gjort noe galt. Martine ville ikke ha han da de kom hjem fra Mexico (i følge Isabel)  og han var Isabel sin først.  Her snakker vi girlcode og den har ikke Isabel fulgt i alle fall.Hun kunne ikke ha brydd seg mindre. Så fort alt kom ut, så har hun tatt flere snaps med han. Sikkert for å gni det inn, og vise Martine hvor mye de henger sammen. "in your face bitch" Hun virker nærmest stolt over å ha pult Pierre. For en god venninne. 

Helt ok at Pierre forsvarer seg på bloggen sin, men hvorfor må Isabel forsvare han? Han er voksen og kan forsvare seg selv. Hun sier at Martine bare er pr kåt og ditt og datt. For det er ikke Isabel? Hele blir så forbanna dobbelmoralsk når hun klaget over Martine hang de to ut på bloggen, men Isabel gjør akkurat det samme! "nå får hun smake sin egen medisin" Lyser fjortisdrama lang vei her. Jeg er ikke så fan av Martine, men får nesten litt vondt av henne. Virker som alle de andre ph deltagerne er på Pierre og Isabel sin side. Isabel og Sara er jo BFF nå. 

Huff, måtte bare få det ut. Isabel irriterer meg så!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve "15 minutes of fame" 

LOL. Pierre og Isabell er ikke noe særlig bedre. De oppfører seg som ungdomsskole-elever hele gjengen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...