Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Hun er så spesiell. Hun er forresten definitivt ikke fra Stavanger, men ei bygd et stykke fra. Stavangerdialekten er bare noe hun har lagt til seg. Jeg er Paradise-slave, og husker at hun sa i introen noe sånn som "eg har fin rumpa, store puppe og langt hår... og alt e ekta". Jess. Både ekte og naturlig. Så i dag at hun skulle "fikse ansiktet", spent på hva det betyr - mer restylane?

Alt var jo naturlig da hun var med på PH. Restylane og alt det andre har hun tatt i ettertid. Mange av deltakerne tar det nettopp fordi de får alt sånt gratis mot å reklamere på blogg og instagram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt var jo naturlig da hun var med på PH. Restylane og alt det andre har hun tatt i ettertid. Mange av deltakerne tar det nettopp fordi de får alt sånt gratis mot å reklamere på blogg og instagram..

Godt poeng. Hadde faktisk glemt hvor rart jeg syntes det var med sminka vs. usminka Isabell. Hun var på ingen måte stygg med smal overleppe, men kontrasten var SÅ stor! Raus med liplineren, sikkert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så spesiell. Hun er forresten definitivt ikke fra Stavanger, men ei bygd et stykke fra. Stavangerdialekten er bare noe hun har lagt til seg. Jeg er Paradise-slave, og husker at hun sa i introen noe sånn som "eg har fin rumpa, store puppe og langt hår... og alt e ekta". Jess. Både ekte og naturlig. Så i dag at hun skulle "fikse ansiktet", spent på hva det betyr - mer restylane? 

 

Morsomt at hun sa hun hadde ekte store pupper. Hallo, hun bruker jo så mye push up at puppene blir trippel så store..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Hadde faktisk glemt hvor rart jeg syntes det var med sminka vs. usminka Isabell. Hun var på ingen måte stygg med smal overleppe, men kontrasten var SÅ stor! Raus med liplineren, sikkert.

Jepp. Men må innrømme at Isabel kler det bedre enn Martine.. Martine er nesten ikke til å kjenne igjen, og restylanen virker veldig ujevn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er utrolig pen å se på! Litt mye løft her og der, men! Det som gjør henne så "ekkel" i mine øyne er bare at hun vet det så inderlig godt selv. Det er snap på snap med filming (!) av seg selv. Blir litt for mye av det gode :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så MÅ jeg bare kommentere:

HERREGUD som de drikker alkohol! Hele tiden. Skjønner ikke at de orker!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest L´issi

Synes hun er utrolig pen å se på! Litt mye løft her og der, men! Det som gjør henne så "ekkel" i mine øyne er bare at hun vet det så inderlig godt selv. Det er snap på snap med filming (!) av seg selv. Blir litt for mye av det gode :P

Er ikke mye bra der i mine øyne.. Kunne vært, men det har personligheten fint ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Jepp. Men må innrømme at Isabel kler det bedre enn Martine.. Martine er nesten ikke til å kjenne igjen, og restylanen virker veldig ujevn.

Er Juvederm hun har tatt -same shit, different wrapping, men ser ut som det har klumpet seg bra ja!! Ikke pent utført !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så spesiell. Hun er forresten definitivt ikke fra Stavanger, men ei bygd et stykke fra. Stavangerdialekten er bare noe hun har lagt til seg. Jeg er Paradise-slave, og husker at hun sa i introen noe sånn som "eg har fin rumpa, store puppe og langt hår... og alt e ekta". Jess. Både ekte og naturlig. Så i dag at hun skulle "fikse ansiktet", spent på hva det betyr - mer restylane?

Hun har ikke stavanger dialekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Enda mer botox og fillere i ansiktet, i en alder av 25 år.

Altså... Lurer på hvordan samtlige ser ut når de er 40-50? Må jo opprettholde dette her, og mye vil ha mer. Er jo helt tydelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer botox og fillere i ansiktet, i en alder av 25 år.

Altså... Lurer på hvordan samtlige ser ut når de er 40-50? Må jo opprettholde dette her, og mye vil ha mer. Er jo helt tydelig..

Isabel er bare 21...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke stavanger dialekt :ler:

Nei, hun har den avarten folk fra utkanten tilegner seg når de skal late som om de er fra byen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor noen gidder å følge den jenta der på snapchat.

jeg følger henne og er skikkelig fan. :)

 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er så spesiell. Hun er forresten definitivt ikke fra Stavanger, men ei bygd et stykke fra. Stavangerdialekten er bare noe hun har lagt til seg. Jeg er Paradise-slave, og husker at hun sa i introen noe sånn som "eg har fin rumpa, store puppe og langt hår... og alt e ekta". Jess. Både ekte og naturlig. Så i dag at hun skulle "fikse ansiktet", spent på hva det betyr - mer restylane? 

 

Hun er fra Bryne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev et nytt innlegg om hennes syn på plastisk kirurgi nå. Jeg blir veldig trist, mest pga at majoriteten av"fansen" til Paradise-deltakere er mellom 12-16 år.. Hun bagatelliserer plastisk kirurgi som at det ikke er noen big deal, og det er bare å bla frem cash og fikse på alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev et nytt innlegg om hennes syn på plastisk kirurgi nå. Jeg blir veldig trist, mest pga at majoriteten av"fansen" til Paradise-deltakere er mellom 12-16 år.. Hun bagatelliserer plastisk kirurgi som at det ikke er noen big deal, og det er bare å bla frem cash og fikse på alt mulig.

Bare trist. Hun får det til å virke som det ikke er (som du sier) noen big deal i det hele tatt. Akkurat som det er det samme som å farge håret. "Er du ikke fornøyd, så fiks på utseendet"

Hun sa på innlegget under at hun angret på at hun ikke hadde sex på PH. Yiikes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...