Gå til innhold

Paradise Martine, Pierre og Isabel - Here they go again


Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, complex skrev:

Hun er fra Iran, så er nok asiatisk?

Er hun halvt iraner og halvt noe annet? Mener å huske at hun har sagt at hun kan/er arabisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sausenebb skrev:

Er hun halvt iraner og halvt noe annet? Mener å huske at hun har sagt at hun kan/er arabisk.

De snakker arabisk i iran også...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over noen som skrev sitat fra Pierre. Grunnen til at han mistet følelser for Martine var jo at hu tol silikon og Restylane. Forandret det utseende han forelsket seg i. Oooh the irony :fnise:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kraula skrev:

RNytt clickbait på Insta: "Det gikk til helvete". Jeg vil gjette på at de mistet 150 euro bak sengen og ikke hadde råd til rumpeoperasjon likevel.

Det handla om at Isabell hadde lite/ingen smerter igår, og begge var så glade for det, men idag gikk det til helvete, for hun hadde så vondt :roll:

Pierre føler seg forresten veldig cool som driver en av Norges største blogger(og dårligste, mens Isabell ligger i svime), og blir ganske sulten av å drive to blogger.. 

Gir meg ende over for de to der, er jo så utrolig høye på seg selv.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Monky skrev:

De snakker arabisk i iran også...

 Veldig sjeldent. Hun er halvt araber halvt perser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Gia_ skrev:

Det handla om at Isabell hadde lite/ingen smerter igår, og begge var så glade for det, men idag gikk det til helvete, for hun hadde så vondt :roll:

Pierre føler seg forresten veldig cool som driver en av Norges største blogger(og dårligste, mens Isabell ligger i svime), og blir ganske sulten av å drive to blogger.. 

Gir meg ende over for de to der, er jo så utrolig høye på seg selv.. :flau:

:fnise: Av og til blir jeg også kjempesulten, og jeg driver ikke én blogg en gang 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jaja ...det er egentlig ikke så mye mer å si om den dama der. Hun liker tydeligvis ikke seg selv, og hun må føle seg ekstremt ensom. Hvordan blir det om det tar slutt mellom henne og P da tro? Hun gjør jo ingenting annet enn å operere seg. Hun påstår at hun ikke promoterer det til andre, at dette gjør hun for seg selv, men det er tull for jeg så på et program at hun sa til hun ene jenta som ogå var med i PH med henne at hun burde fylle i leppene, hun jenta svarte nei, det ønsket hun ikke og hun mente at hun ikke trengte det heller. Jo, sa Isabell, det trenger du! Synes hun må tenke seg litt om når hun går rundt å spiller så snill og stakkars henne og alle hatersene, når hun sitter sånn til en som hun kaller venninne og insisterer på at leppene hennes ikke er bra nok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
54 minutter siden, Titan skrev:

Uff, jaja ...det er egentlig ikke så mye mer å si om den dama der. Hun liker tydeligvis ikke seg selv, og hun må føle seg ekstremt ensom. Hvordan blir det om det tar slutt mellom henne og P da tro? Hun gjør jo ingenting annet enn å operere seg. Hun påstår at hun ikke promoterer det til andre, at dette gjør hun for seg selv, men det er tull for jeg så på et program at hun sa til hun ene jenta som ogå var med i PH med henne at hun burde fylle i leppene, hun jenta svarte nei, det ønsket hun ikke og hun mente at hun ikke trengte det heller. Jo, sa Isabell, det trenger du! Synes hun må tenke seg litt om når hun går rundt å spiller så snill og stakkars henne og alle hatersene, når hun sitter sånn til en som hun kaller venninne og insisterer på at leppene hennes ikke er bra nok.

What?  Jeg hadde blitt sur hvis en venninne sa jeg måtte ta restylane i leppene. Hvor gammel er hun? 13? En på 22 burde vite bedre. Virker ikke som hun har så mange venninner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har allerede fylt på kinnbein med restylane.. Så er bare å krysse det av på listen ;) I tillegg har hun fylt på smilerynkene og botox i panne og mellom bryn. 

Og til dere som følger henne på Snap, hun tjener penger på det også! Når man fronter produkter så tar de alle følgere i betraktning, snapchat, instagram, twitter, facebook, blogg. Jo flere følgere totalt, jo mer betalt for produktreklame... Også det at snap brukes for å reklamere på sin blogg. 

Je følger selv flere kjendiser på Snap og de legger ut mye skjult reklame der. Jeg leste et sted at Kylie Jenner fikk flere millioner for hver reklamesnap hun la ut :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Titan skrev:

Uff, jaja ...det er egentlig ikke så mye mer å si om den dama der. Hun liker tydeligvis ikke seg selv, og hun må føle seg ekstremt ensom. Hvordan blir det om det tar slutt mellom henne og P da tro? Hun gjør jo ingenting annet enn å operere seg. Hun påstår at hun ikke promoterer det til andre, at dette gjør hun for seg selv, men det er tull for jeg så på et program at hun sa til hun ene jenta som ogå var med i PH med henne at hun burde fylle i leppene, hun jenta svarte nei, det ønsket hun ikke og hun mente at hun ikke trengte det heller. Jo, sa Isabell, det trenger du! Synes hun må tenke seg litt om når hun går rundt å spiller så snill og stakkars henne og alle hatersene, når hun sitter sånn til en som hun kaller venninne og insisterer på at leppene hennes ikke er bra nok.

Å si det en venninne at hun trenger restylan, en annen er at dissen jentene er i begynnelsen av tjue årene- Ingen trenger botox og restylan når man ikke har en rynke. Jeg synes det er helt sykt at folk begynner med Botox når de er i 20-årene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tapas skrev:

 Veldig sjeldent. Hun er halvt araber halvt perser. 

Persia er det gamle navnet på Irak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, linkan skrev:

:fnise: Av og til blir jeg også kjempesulten, og jeg driver ikke én blogg en gang 

Hehe, akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.4.2016 at 0.58, Sausenebb skrev:

Er hun halvt iraner og halvt noe annet? Mener å huske at hun har sagt at hun kan/er arabisk.

Tror hun sa at hun kan snakke arabisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 25. april 2016 at 9.59, Honey Dew skrev:

Persia er det gamle navnet på Irak

Nei, det er det gamle navnet på Iran.

En iraner er forøvrig ikke en araber, men en perser. Hovedspråket i Iran er persisk, ikke arabisk.

Fint land, forresten, med masse trivelige folk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Speedmaster skrev:

Nei, det er det gamle navnet på Iran.

En iraner er forøvrig ikke en araber, men en perser. Hovedspråket i Iran er persisk, ikke arabisk.

Fint land, forresten, med masse trivelige folk. 

Det var Iran jeg mente. Fingrene hikket ltt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det var Iran jeg mente. Fingrene hikket ltt

Regnet egentlig med det - du pleier ellers å ha god kontroll:)

Men det var på tide med en oppklaring her, da en skremmende stor andel bidragsytere i tråden avslører at de burde lese mer atlas enn blogg...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
46 minutter siden, Speedmaster skrev:

Regnet egentlig med det - du pleier ellers å ha god kontroll:)

Men det var på tide med en oppklaring her, da en skremmende stor andel bidragsytere i tråden avslører at de burde lese mer atlas enn blogg...

😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...