Gå til innhold

nettdating, en "spøk" hvis man er mann!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du er en gutt så gjør du meg uansett en tjeneste ved å styre unna, så takk for det :)Anonymous poster hash: 38a63...90a

Han gjør seg selv en tjeneste.

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han gjør seg selv en tjeneste.

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Begynner å gå opp for meg hvorfor du ikke får noen svar på mailene du sender ut :) 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, øvelse gjør mester. Jeg synes ikke du skal gi opp dette med å være sosial. Du trenger ikke å være noen Duan Juan for å få en dame på date. "Hei, jeg liker smilet ditt (bare si noe du liker med henne), kunne du tenkt deg å ta en kopp kaffe med meg :blomst:? Når du har fått henne med på kaffen så er du jo komfortabel..

 

Nettdating er ikke mannens arena, sån er det bare og det er ikke smart å bruke det som den primære arenaen for sjekking. Du burde heller bruke det på siden i tillegg til å være aktiv irl.  

joda, men problemet er nok enda litt dypere, for er ikke særlig flink med mennesker generelt og har derfor nesten ikke ett sosialt nettverk, utenom han ene gode kompisen min!

Jeg er ikke særlig populær med andre ord, og det gjør jo ikke saken noe lettere!

 

Men bare jeg får til den ene daten, slik at jeg kan få vist litt mer av meg selv.....jeg er som sagt ikke redd for å be en kvinne ut på date, på nettet!

 

irl. så blir ting fort kleint syntes jeg, for man vet lite om personen og om personen i det hele tatt er singel eller interessert. På nettet så vet man jo at motparten er singel(stort sett) og interessert i å date!

 

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å gå opp for meg hvorfor du ikke får noen svar på mailene du sender ut :)  Anonymous poster hash: 38a63...90a

Ja, er du synsk? :rolleyes:

Jeg er ferdig med deg

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du synsk? :rolleyes:

Jeg er ferdig med deg

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

:trist:

Anonymous poster hash: 38a63...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

 

joda, men problemet er nok enda litt dypere, for er ikke særlig flink med mennesker generelt og har derfor nesten ikke ett sosialt nettverk, utenom han ene gode kompisen min!

Jeg er ikke særlig populær med andre ord, og det gjør jo ikke saken noe lettere!

 

Men bare jeg får til den ene daten, slik at jeg kan få vist litt mer av meg selv.....jeg er som sagt ikke redd for å be en kvinne ut på date, på nettet!

 

irl. så blir ting fort kleint syntes jeg, for man vet lite om personen og om personen i det hele tatt er singel eller interessert. På nettet så vet man jo at motparten er singel(stort sett) og interessert i å date!

 

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Du trenger ikke et sosialt nettverk for å møte damer og du trenger ikke å være populær, det hjelper selvfølgelig, men du trenger det ikke. Meld deg på ulike aktiviteter hvor du treffer damer. Jeg liker mye bedre å treffe damer gjennom aktiviteter sammenlignet med å møte damer på byn. Vet at jeg er noe dømmende nå, men jeg opplever at de jordnære og gode damene holder seg unna byn, de gidder det ikke. De greieste damene jeg har vært med har jeg møtt på arenaer hvor det ikke har vært alkohol i bilde. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...