Gå til innhold

nettdating, en "spøk" hvis man er mann!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ok, har prøvd meg på møteplassen nå i ett par mnd, lagt inn noen helt ok bilder(helt normale bilder) og liten tekst om hva jeg driver med,interesserer  osv.

Men det er jo f****meg helt umulig å komme i kontakt med kvinner der inne!! Tror jeg får i snitt 2 besøk på 1 uke og har aldri fått et eneste brev, hvis jeg ikke har tatt kontakt først. Og selv da, så får jeg som regel ikke  noe svar!

 

Hva er greia kvinner, hvorfor er dere så tafatte inne på nettdating sider? Må man ligge godt over gjennomsnitts -utseende for i det hele tatt å ha sjans, eller er bare de fleste folk på slike sider super sære eller kresne?

 

Prøver å sende normale høflige meldinger, til helt normale(utseendemessing) kvinner der inne, men får omtrent aldri respons, eller i ny og ne ett kjedelig, kort, lite engasjerende svar tilbake!

 

Sukk, sukk....lei av å være singel og er omtrent aldri på byen, så hva er alternativene, når nettdating tydeligvis er helt håpløst!



Anonymous poster hash: 38fcf...b15
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på nettdating og må nok innrømme at jeg er veldig kresen. Holder meg også borte fra alle som beskriver seg som "gutt" på en eller annen måte. Jeg er ute etter en mann, ikke en gutt. 



Anonymous poster hash: 38a63...90a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er på nettdating og må nok innrømme at jeg er veldig kresen. Holder meg også borte fra alle som beskriver seg som "gutt" på en eller annen måte. Jeg er ute etter en mann, ikke en gutt. 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

 

hvorfor så kresen, er du perfekt selv? Er du en ekte kvinne?

Anonymous poster hash: f4420...06f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hvorfor så kresen, er du perfekt selv? Er du en ekte kvinne?

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Nei, men jeg leter heller ikke etter en perfekt mann, men jeg gidder ikke kaste bort tiden på noen jeg ikke finner attraktiv. En ekte kvinne? Hva mener du? Jeg har ikke en penis mellom bena om det var det du siktet til.

Anonymous poster hash: 38a63...90a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men jeg leter heller ikke etter en perfekt mann, men jeg gidder ikke kaste bort tiden på noen jeg ikke finner attraktiv. En ekte kvinne? Hva mener du? Jeg har ikke en penis mellom bena om det var det du siktet til.

Anonymous poster hash: 38a63...90a

 

Virker som du siktet til at du vill ha en skikkelig mann og ikke en "gutt", men da håper jeg du også er en skikkelig kvinne, som setter slike krav ;)

 

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Virker som du siktet til at du vill ha en skikkelig mann og ikke en "gutt", men da håper jeg du også er en skikkelig kvinne, som setter slike krav ;)

 

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Tror du misforstår meg. Nå vet ikke jeg hva du legger i en "skikkelig kvinne". Nei, jeg er ikke ute etter en "skikkelig mann", men når noen beskriver seg som gutt så ser jeg for meg en gutt. En gutt for meg er noen som ikke er ferdig med puberteten og fremdeles trenger oppdragelse. Jeg er rett og slett ikke interessert i noen som ser på seg selv som en gutt og ikke en mann. Men jeg traff kanskje et ømt punkt?

 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror du misforstår meg. Nå vet ikke jeg hva du legger i en "skikkelig kvinne". Nei, jeg er ikke ute etter en "skikkelig mann", men når noen beskriver seg som gutt så ser jeg for meg en gutt. En gutt for meg er noen som ikke er ferdig med puberteten og fremdeles trenger oppdragelse. Jeg er rett og slett ikke interessert i noen som ser på seg selv som en gutt og ikke en mann. Men jeg traff kanskje et ømt punkt?

 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

 

hehhe, nope, men syntes det er komisk at folk setter slike "rare" krav, og det er helt utenfor min fatte evne! Kanskje han karen som "sikter" til seg selv som en "gutt" på profilen er verden hyggeligste og beste kar og mye mer "mann" en mange andre der inne, tenkt på det?

 

Men du svarer jo på spørsmålet mitt, mange setter tydeligvis  mye sære krav på slike sider, virker det som ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Kvinner sitter der og kan sammenligne hundrevis av bilder med hverandre. Så klart må man ligge høyt oppe når det kommer til utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner sitter der og kan sammenligne hundrevis av bilder med hverandre. Så klart må man ligge høyt oppe når det kommer til utseendet.

så man kan med andre ord bare gi opp, hvis man ser helt normal ut?

Anonymous poster hash: f4420...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hehhe, nope, men syntes det er komisk at folk setter slike "rare" krav, og det er helt utenfor min fatte evne! Kanskje han karen som "sikter" til seg selv som en "gutt" på profilen er verden hyggeligste og beste kar og mye mer "mann" en mange andre der inne, tenkt på det?

 

Men du svarer jo på spørsmålet mitt, mange setter tydeligvis  mye sære krav på slike sider, virker det som ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Godt mulig, men igjen, jeg er ikke interessert i en gutt. Når en mann på 40 år sitt nick er "kozeguttendin" da kan han for min del bla videre. Om det er sært å ønske seg en mann fremfor en gutt, ja da er jeg nok sær. 

Trollkarlen har også et poeng, men samtidig så er mitt inntrykk at en god del sikter for høyt. Jeg er f.eks 25 år og har spesifisert i profilen min at jeg ikke er interessert i noen over 32. Allikevel så får jeg daglig frierbrev fra kozegutter på over 40 år. I går fikk jeg f.eks et meget generøst tilbud fra en herremann på 62. 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt mulig, men igjen, jeg er ikke interessert i en gutt. Når en mann på 40 år sitt nick er "kozeguttendin" da kan han for min del bla videre. Om det er sært å ønske seg en mann fremfor en gutt, ja da er jeg nok sær. 

Trollkarlen har også et poeng, men samtidig så er mitt inntrykk at en god del sikter for høyt. Jeg er f.eks 25 år og har spesifisert i profilen min at jeg ikke er interessert i noen over 32. Allikevel så får jeg daglig frierbrev fra kozegutter på over 40 år. I går fikk jeg f.eks et meget generøst tilbud fra en herremann på 62. 

 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

 

ja, det er jo forstålig, at du ikke ønsker å date menn som nesten kunne vært faren din. Det er ett helt rimelig krav.

 

Men det virker derimot som mange kvinner(og sikkert menn) setter urealistisk høye krav, til mye annet "tull". Og mange kvinner der inne skriver omtrent ingenting på profilen din, eller så skriver de "for mye", Ingen som er interessert i å lese en hel "stil".

 

Virker i hvert fall som det er mye raringer på møteplassen, er godt mulig jeg er en av dem;) Håpløst er det i hvert fall, som en normal mann med et ganske så normalt utseende ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sukk, sukk....lei av å være singel og er omtrent aldri på byen, så hva er alternativene, når nettdating tydeligvis er helt håpløst!

Anonymous poster hash: 38fcf...b15

 

Begynn å gå på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynn å gå på byen.

Hater byen, er ikke min "arena"!

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å konsentrere meg om en av gangen, rett og slett fordi jeg ikke har tid eller ønske om å chatte hele dagen. Jeg kan alikevell svare om jeg får noe litt utenom det vanlige, noe som jeg synes er morsomt feks.

Skjønner dog frustrasjonen din, jeg fikk ikke svar på et annet nettsted jeg var før, så jeg slettet det og begynte på nytt et annet sted. Det hjalp!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hater byen, er ikke min "arena"!

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Var egentlig råd til TS.

 

Forstår, jeg hater byen selv og hadde ikke fulgt mitt eget råd. Når det er sagt finnes det jo flere typer utesteder og er man heldig med utestedene(steder man kan sjekke opp og i riktig alder) så er det sikkert den letteste måten å sjekke damer på.

 

Man må jo uansett gjøre noe bedre enn i dag om man ønsker mer respons. Ikke sikkert det er gøyere å prøve å fikse på de andre tingene.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hopper over de profilene hvor en poserer i bar overkropp, har bilder med 3-4 andre på. Hvem er det vi snakker om? Halvt hode bilde o.sv. Derimot er det et fint smil, bilder i naturelige omgivelser er et mer ja. Men er enig i at av og til må en skrive intiativet å skrive selv

Anonymous poster hash: 3f74a...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den gutte diskusjonen, forferdelig turnoff om en voksen mann omtaler seg selv som gutt!
Enig med hun over, at da assosierer jeg det med en som hverken er voksen i hodet eller i erfaringer, og som på en måte fraskriver seg ansvaret med å være voksen.
Er du under 24 så greit, men ikke over, og hvertfall ikke over 30.

Ville det ikke vært veldig pussig om en 40 år gammel dame omtalte seg selv som en pike????


For å svare deg ts så trodde jeg møteplassen var et ganske uaktivt sted med forferdelig mange uaktive profiler (som sjekkes kanskje to ganger i måneden eller hver tredje måned) , det er ihvertfall mitt inntrykk etter å hatt gratis profil der. Men det er kanskje mere aktivitet som betalende medlem, som jeg går ut i fra at du er?

Bilder må vise litt om hvem du er som person, det er en stor bommert å bare ha bilder hvor du er med andre personer på, eller bilder som er tatt for langt fra eller i feil vinkel slik at man ikke ser ansiktet ditt. Såklart kan ett bilde langt fra, hvor du for eksempel står på brygga å fisker, eller er på hundeutstilling med hundene dine, være bra, fordi det viser hva du pleier og liker å gjøre, men tydelige ansiktsbilder er viktig. Profilteksten bør ikke være for lang og "innselgene" men avslappet og enkel. En haug med blunketegn i profiltekst eller meldinger er også et no-no.
Oppfør deg jovial og trivelig, at du har ting på stell i livet.

Om du ikke får noe kontakt så vil jeg heller anbefale deg å søke miljøer med aktiviteter du liker, det er ikke flaut å for eksempel gå på en workshop eller lignende alene. Gjennom slike ting blir du kjent med likesinnede, og ihvertfall fra en kvinnes ståsted så er det større sjanse for å bli interessert når man blir kjent på en så ikke-seksuell måte, og bonder gjennom en felles interesse over tid. Da vinner man mye på personligheten også, noe man desverre ikke får så godt igjennom på nettdating, som hovedsaklig vektlegger utseende og den personen man prøver å fremstille seg som via tekst, det er ikke optimalt for å vise alle sider av seg selv og dermed vanskeligere å vise sjarmen og få en kvinne genuint interessert.

 



Anonymous poster hash: e29b1...898
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hehhe, nope, men syntes det er komisk at folk setter slike "rare" krav, og det er helt utenfor min fatte evne! Kanskje han karen som "sikter" til seg selv som en "gutt" på profilen er verden hyggeligste og beste kar og mye mer "mann" en mange andre der inne, tenkt på det?

 

Men du svarer jo på spørsmålet mitt, mange setter tydeligvis  mye sære krav på slike sider, virker det som ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

 

Det er ikke et sært krav, slutt å gjør deg så jævla vanskelig. Det er bare et uttrykk for en negativ assosiasjon. Når man har snakket med tjue kosegutter over tredve og samtlige har vist seg å være umodne skrullinger, vil man selvsagt unngå kosegutter i fremtida, og prøve noe annet. Det vil være irrasjonelt å fortsette å prøve på det samme og forvente et annet resultat. Du burde jo bare ta med deg tipset videre og slutte omtale deg selv som gutt, dersom du ønsker resultater, i stedet for å krangle på dette. 

Anonymous poster hash: 7be42...5fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke et sært krav, slutt å gjør deg så jævla vanskelig. Du burde jo bare ta med deg tipset videre og slutte omtale deg selv som gutt, dersom du ønsker resultater, i stedet for å krangle på dette. 

Anonymous poster hash: 7be42...5fd

 

Dette

Anonymous poster hash: e29b1...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...