Gå til innhold

nettdating, en "spøk" hvis man er mann!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

så man kan med andre ord bare gi opp, hvis man ser helt normal ut?

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

 

Nei,du skal ikke gi opp.Man kan ikke forvente å finne gull med en gang på en datingside.Tålmodighet må til.Slik er det for jenter også.

 

Jeg er en jente som får mange brev,men svarer kun på noen få.Orker ikke ha kontakt med flere på en gang,så da veler jeg en eller til nød to. Som nevnt over her er det mange ting som spiller inn.Nicket ditt bør fremstå som seriøst,og bildet bør være normalt.Normalt utseende er bra. Overvekt og bilder tatt foran pc'en er ikke bra.Folk som skriver de er normalvektig eller et par kilo for mye,mens de egentlig er smellfeite får ingen sjanse hos meg.Det samme gjelder folk som har interesser jeg hater,som eksempelvis dataspill.

 

Så ikke gi opp.Send mld til så mange som mulig så vil du nok få svar til slutt.

Anonymous poster hash: b3d72...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper

Jeg tror du bare må forstå ts at damer i snitt får langt flere tilbud og meldinger enn hva menn gjør på nettdating sider. De har ikke kapasitet til å svare alle. Jeg har en kolega som etter 2 måneder hadde 200+ meldinger i innboksen sin. Hun fant en hun likte og etter det svarte ikke hun på meldinger fra andre. 

 

Du må nok være litt heldig med timing dersom du skal få noe respons. Vet om flere kjekke menn som bare må sende masseproduserte meldinger for å få svar fra noen, så hard er konkurransen.

Så er det også slik at de kjekkeste mennene naturlig nok får mest respons. Du burde investere litt tid i få en bra stil og du burde begynne å trene. Hvis du skal ha noen sjangs på en arena hvor utseende er en stor faktor for om noen gidder å snakke med deg eller ikke burde du ikke ikke stille langt under de du konkurrerer med.

 

Så er det slik at sjarm og personlighet synes ikke like bra gjennom en datamaskin som det gjør irl. Derfor er det virkelige liv en bedre sjekke arena for gjennomsnittelige menn enn nettet. Damer er mer følsomme generelt og det gjør det lettere for menn å gjøre inntrykk. Samtidig er norske menn dårlige på sjekking i virkeligheten så dersom blir du flink der får du en stor fordel. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder folk som har interesser jeg hater,som eksempelvis dataspill.

 

 

Nesten alle menn, og ekstremt mange kvinner, spiller spill. Hvis du utelukker alle disse blir du nok singel langt inn i alderdommen.

Anonymous poster hash: eb210...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår virkelig aldri feil. Uansett trådstarters utgangspunkt er rådet "begynn å trene". Er virkelig det det eneste kvinner bryr seg om? Skjønt, rådet kommer interessant nok som regel fra menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Slår virkelig aldri feil. Uansett trådstarters utgangspunkt er rådet "begynn å trene". Er virkelig det det eneste kvinner bryr seg om? Skjønt, rådet kommer interessant nok som regel fra menn.

Det er jo ikke det, men statistikk viser at de kjekkeste mennene får flere meldinger og tilbud på nettdatingsider. Er man smart tilpasser man seg og imøtekommer det kvinner etterspør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke det, men statistikk viser at de kjekkeste mennene får flere meldinger og tilbud på nettdatingsider. Er man smart tilpasser man seg og imøtekommer det kvinner etterspør.

 

Og kjekkhet er ensbetydene med "tren mer".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slår virkelig aldri feil. Uansett trådstarters utgangspunkt er rådet "begynn å trene". Er virkelig det det eneste kvinner bryr seg om? Skjønt, rådet kommer interessant nok som regel fra menn.

hehe, jeg trener masse, så problemet ligger ikke der.

 

Er faktisk ganske sterk skal jeg si deg, løfter 200kg i mark.! Hmmm...kanskje jeg skal skrive det i profilen, kanskje det vekker interessen til litt kvinnfolk?  :trene:

 

Men fra spøk til alvor, jeg vet rett og slett ikke hvordan "strategi" jeg kan bruke, for når selv kvinner med samme interesser som meg ikke svarer, da vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre.....? Og jeg anser meg ikke selv som stygg, men jeg ser kanskje litt ung ut for alderen, kanskje det er negativt?

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nesten alle menn, og ekstremt mange kvinner, spiller spill. Hvis du utelukker alle disse blir du nok singel langt inn i alderdommen.

Anonymous poster hash: eb210...5c8

 

 

Absolutt ikke :) Har datet mange,og ingen av dem har hatt den interessen.Jeg velger menn som liker friluftsliv og trening.

Anonymous poster hash: b3d72...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Absolutt ikke :) Har datet mange,og ingen av dem har hatt den interessen.Jeg velger menn som liker friluftsliv og trening.

Anonymous poster hash: b3d72...2a6

 

Du spiller det "biologiske spillet", ubevisst ;) 

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du spiller det "biologiske spillet", ubevisst ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

 

Hva mener du med det?

Jeg velger selvfølgelig menn som har noenlunde like interesser som meg selv.

 

Anonymous poster hash: b3d72...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva mener du med det?

Jeg velger selvfølgelig menn som har noenlunde like interesser som meg selv.

 

Anonymous poster hash: b3d72...2a6

 

Noen må ha ting inn med teskje tydeligvis.

 

Du velger de mennene som du finner mest attraktive, de med "best gener" = biologiske spillet

 

Og min erfaring er de fleste kvinner på nettdating( i hvert fall på møteplassen) bryr seg lite om man har felles interesser. Jeg har prøvd å kontakte kvinner der inne som har samme interesse/hobby som meg, men til ingen nytte!

 

Uansett, 90% av kvinnene der inne har følgende "interesser" : reise, shopping, trening, være med venner..... 

 

Anonymous poster hash: f4420...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På byen og på nettet må menn jobbe mer enn kvinner for å få kontakt. Dette gjelder ikke (eller i det minste) i en mye mindre grad på jobb/studie/fritidsaktivitet/vennegjengen. Vi attraktive eller gjennomsnittlig attraktive kvinner får masse oppmerksomhet og tilbud. Og om du ønsker å få kontakt med denne gruppen, må du enten se veldig bra ut, være veldig morsom og smart, eller skille deg ut. Å skille deg ut er det letteste. Finn din nisje. Hva er du interessert i? Hva er du god på? Ja, du minsker målgruppen ved å være modig og skille deg ut. Men de som faktisk blir interessert, blir veldig interessert.

 

Men må sies om det du brenner for er motorsport og fotball, så prøv å tenk etter, har du også en mer kjønnsnøytral eller ”feminin” interesse? TV-serie-nerder, kunst-typer, skog-menn kan for eksempel være kult. Og kjør på! Vær modig.

 

Når det gjelder besøk på profilen din, går det vel mest på profilbilde? Ha et bilde som får folk til å klikke videre. Profilbildet skal ikke få folk interessert, kun nysgjerrige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På byen og på nettet må menn jobbe mer enn kvinner for å få kontakt. Dette gjelder ikke (eller i det minste) i en mye mindre grad på jobb/studie/fritidsaktivitet/vennegjengen. Vi attraktive eller gjennomsnittlig attraktive kvinner får masse oppmerksomhet og tilbud. Og om du ønsker å få kontakt med denne gruppen, må du enten se veldig bra ut, være veldig morsom og smart, eller skille deg ut. Å skille deg ut er det letteste. Finn din nisje. Hva er du interessert i? Hva er du god på? Ja, du minsker målgruppen ved å være modig og skille deg ut. Men de som faktisk blir interessert, blir veldig interessert.

 

Men må sies om det du brenner for er motorsport og fotball, så prøv å tenk etter, har du også en mer kjønnsnøytral eller ”feminin” interesse? TV-serie-nerder, kunst-typer, skog-menn kan for eksempel være kult. Og kjør på! Vær modig.

 

Når det gjelder besøk på profilen din, går det vel mest på profilbilde? Ha et bilde som får folk til å klikke videre. Profilbildet skal ikke få folk interessert, kun nysgjerrige. 

Jeg brenner for en kunst relatert interesse og for naturen. Jeg påpeker dette godt i min profiltekst, men har det hjulpet meg noe? Nope! 

 

Har også helt normale bilder hvor mitt utseende kommer godt frem. 

 

Så hva mer kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler nok bare om tall TS.

 

Menn er vant til å ta initiativet, og er kanskje mindre kresen i "oppstarten" enn det kvinner er. Derfor sender en mann melding til alle kvinnene som ikke virker crazy og har et normalt pent utseende. Dette gjør også alle andre menn. Derfor sitter en normalt pen kvinne med en ok profil med flere hundre meldinger på kort tid. Det sier seg selv at hun ikke kan holde chatten gående med alle disse samtidig og velger derfor ut noen få som hun synes er mest interessante. Hva hun liker kan være hva som helst - men jo mer spesiell du er, jo vanskeligere er det å treffe en kvinne som matcher deg.

 

For å få svar må du dermed satse på statistikk - du må ta kontakt med nok kvinner at du en eller annen gang vil treffe riktig i forhold til timing og alt annet slik at du blir den hun tar kontakt med tilbake. Det er et tøft marked, men det kan jo hende at du har litt flaks hvis du bare prøver lenge nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg brenner for en kunst relatert interesse og for naturen. Jeg påpeker dette godt i min profiltekst, men har det hjulpet meg noe? Nope! 

 

Har også helt normale bilder hvor mitt utseende kommer godt frem. 

 

Så hva mer kan jeg gjøre?

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

 

"Helt normale bilder" av helt normalt utseende er kjedelig. Siden utseende er vanskligere å forandre, kanskje mindre normale bilder? Og hvorda forteller du om interessene? Er det liksom "liker å dra på fjellet og gå tur i marka". Det skiller seg ikke ut. Du må virkelig vise hvor interessert du er.

 

Kan forresten hende disse tipsene kun gjelder i "det virkelige liv". Men der funker det hvertfall ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det handler nok bare om tall TS.

 

Menn er vant til å ta initiativet, og er kanskje mindre kresen i "oppstarten" enn det kvinner er. Derfor sender en mann melding til alle kvinnene som ikke virker crazy og har et normalt pent utseende. Dette gjør også alle andre menn. Derfor sitter en normalt pen kvinne med en ok profil med flere hundre meldinger på kort tid. Det sier seg selv at hun ikke kan holde chatten gående med alle disse samtidig og velger derfor ut noen få som hun synes er mest interessante. Hva hun liker kan være hva som helst - men jo mer spesiell du er, jo vanskeligere er det å treffe en kvinne som matcher deg.

 

For å få svar må du dermed satse på statistikk - du må ta kontakt med nok kvinner at du en eller annen gang vil treffe riktig i forhold til timing og alt annet slik at du blir den hun tar kontakt med tilbake. Det er et tøft marked, men det kan jo hende at du har litt flaks hvis du bare prøver lenge nok.

ja, stemmer nok det og jeg visste dette egentlig før jeg startet denne tråden, men at det skulle være så vanskelig, det hadde jeg ikke trodd!

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Helt normale bilder" av helt normalt utseende er kjedelig. Siden utseende er vanskligere å forandre, kanskje mindre normale bilder? Og hvorda forteller du om interessene? Er det liksom "liker å dra på fjellet og gå tur i marka". Det skiller seg ikke ut. Du må virkelig vise hvor interessert du er.

 

Kan forresten hende disse tipsene kun gjelder i "det virkelige liv". Men der funker det hvertfall ok. 

ja, kanskje det, Så man kan med andre ord konkludere med at kvinner på slike sider blir meget sære og kravstore, nettopp pgr av at de får såpass mange brev og kan plukke og velge?

 

Så tipset er å skille seg mest mulig ut, men allikevel fremstå som relativt normal? Hmm....lettere sagt en gjort ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja, kanskje det, Så man kan med andre ord konkludere med at kvinner på slike sider blir meget sære og kravstore, nettopp pgr av at de får såpass mange brev og kan plukke og velge?

 

Så tipset er å skille seg mest mulig ut, men allikevel fremstå som relativt normal? Hmm....lettere sagt en gjort ;)

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

 

Nei, to ulike tips fra ulike brukere. Noen sier du må gå for bredde. Bli mer attraktive for alle, sende mer meldinger osv. Her er målgruppa di kanskje 90% av de kvinnlige brukerne. Dette kan funke. Men det motsatte kan også funke, å altså gi faen i å framstå som normal. Her er bare målgruppa di 2-5%, men dem gir du alt og gir et varig inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...