Gå til innhold

nettdating, en "spøk" hvis man er mann!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Igjen, jeg er en 25 år gammel kvinne, jeg er ikke interessert i gutter, jeg er interessert i menn. Jeg driter i hvor vanlig det er for voksne menn å beskrive seg som gutter, erfaringsmessig så er voksne menn som beskriver seg som gutter umodne og barnslige. Jeg får også en litt kvalm avsmak i munnen av menn som kaller seg gutter. 

JEG ER BARE IKKE INTERESSERT. 

 

Anonymous poster hash: 38a63...90a

 

 

*gjesp*. Ja, det er jo like greit at du er ærlig om det, for helt ærlig styrer jeg selv unna pertentlige og ufine folk under dating. 

Anonymous poster hash: d72bc...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg bruker bare litt tid til å føle meg komfortabel blant folk og det er bare slik jeg, er noe jeg har godtatt med meg selv, selv om jeg til tider HATER DET!Det gjør ting meget vanskelig for meg,spesielt når det kommer til å finne seg en partner, enten for eventuelt forhold eller tilfeldig sex.

 

life sucks......noen ganger!

 

Mvh

TS

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Hjelper det å sjekke opp damer sammen med en venn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle menn, og ekstremt mange kvinner, spiller spill. Hvis du utelukker alle disse blir du nok singel langt inn i alderdommen.

Anonymous poster hash: eb210...5c8

Jeg kjenner nesten ingen som bruker mye tid på gaming som voksne. Verken menn eller kvinner. Og det hadde helt klart vært en dealbreker.

De få jeg vet om som bruker tid på dette gjør omtrent ingenting annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner nesten ingen som bruker mye tid på gaming som voksne. Verken menn eller kvinner. Og det hadde helt klart vært en dealbreker.

De få jeg vet om som bruker tid på dette gjør omtrent ingenting annet.

 

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det å sjekke opp damer sammen med en venn? 

næææ...har en god venn det hender jeg drar ut på byen sammen med og hvis vi kommer i kontakt med noe kvinner, så er det som regel han de er interessert i å snakke med.! Ikke nødvendigvis for at han er så mye kjekkere en meg(tror jeg); men fordi at han nok slapper mer av og har derfor mer sjarm.

 

Er nok stor fare for at jeg blir en av de som faller "utenfor" og bli enslig og barnløs, blir jo ikke akkurat yngre med årene heller( er i starten av 30årene nå). Beklager, men litt vanskelig å holde motet opp når man føler at det er null snev av håp....

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner nesten ingen som bruker mye tid på gaming som voksne. Verken menn eller kvinner. Og det hadde helt klart vært en dealbreker.

De få jeg vet om som bruker tid på dette gjør omtrent ingenting annet.

  

Samme her

Wow bare wow...

Dere er klar over at vi lever i 2015 ikke sant? Gaming er noe begge kjønn holder på med, det er til og med en sport

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

næææ...har en god venn det hender jeg drar ut på byen sammen med og hvis vi kommer i kontakt med noe kvinner, så er det som regel han de er interessert i å snakke med.! Ikke nødvendigvis for at han er så mye kjekkere en meg(tror jeg); men fordi at han nok slapper mer av og har derfor mer sjarm.

 

Er nok stor fare for at jeg blir en av de som faller "utenfor" og bli enslig og barnløs, blir jo ikke akkurat yngre med årene heller( er i starten av 30årene nå). Beklager, men litt vanskelig å holde motet opp når man føler at det er null snev av håp....

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Altså, som jeg skrev tidligere så kaster jeg bare ut forslag, jeg er i samme båt som deg, bare kompisene mine er kjekkere enn meg. Så vet at det ikke er gøy.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

næææ...har en god venn det hender jeg drar ut på byen sammen med og hvis vi kommer i kontakt med noe kvinner, så er det som regel han de er interessert i å snakke med.! Ikke nødvendigvis for at han er så mye kjekkere en meg(tror jeg); men fordi at han nok slapper mer av og har derfor mer sjarm. Er nok stor fare for at jeg blir en av de som faller "utenfor" og bli enslig og barnløs, blir jo ikke akkurat yngre med årene heller( er i starten av 30årene nå). Beklager, men litt vanskelig å holde motet opp når man føler at det er null snev av håp.... Anonymous poster hash: f4420...06f

Vi er egentlig ganske like, vi burde gått ut på byen sammen og prøvd å sjekke opp en dame. I verste fall så blir du den kjekkeste av oss og får damene <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,du skal ikke gi opp.Man kan ikke forvente å finne gull med en gang på en datingside.Tålmodighet må til.Slik er det for jenter også. Jeg er en jente som får mange brev,men svarer kun på noen få.Orker ikke ha kontakt med flere på en gang,så da veler jeg en eller til nød to. Som nevnt over her er det mange ting som spiller inn.Nicket ditt bør fremstå som seriøst,og bildet bør være normalt.Normalt utseende er bra. Overvekt og bilder tatt foran pc'en er ikke bra.Folk som skriver de er normalvektig eller et par kilo for mye,mens de egentlig er smellfeite får ingen sjanse hos meg.Det samme gjelder folk som har interesser jeg hater,som eksempelvis dataspill. Så ikke gi opp.Send mld til så mange som mulig så vil du nok få svar til slutt. Anonymous poster hash: b3d72...2a6

Gud for en sykt komplisert diva du er.......

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle menn, og ekstremt mange kvinner, spiller spill. Hvis du utelukker alle disse blir du nok singel langt inn i alderdommen. Anonymous poster hash: eb210...5c8

Dette er sant!

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er egentlig ganske like, vi burde gått ut på byen sammen og prøvd å sjekke opp en dame. I verste fall så blir du den kjekkeste av oss og får damene ;)

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Hjelper ikke å være kjekk, hvis man mangler selvsikkerhet og har snev av sosial angst ;)

 

Vet at det har vært flere kvinner som syntes jeg har vært "kjekk", men utseende spiller bare en liten rolle, spesielt for kvinner! De verdsetter selvtillit, sosial status og intelligens like høyt, eller kanskje enda høyere!? 

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å være kjekk, hvis man mangler selvsikkerhet og har snev av sosial angst ;) Vet at det har vært flere kvinner som syntes jeg har vært "kjekk", men utseende spiller bare en liten rolle, spesielt for kvinner! De verdsetter selvtillit, sosial status og intelligens like høyt, eller kanskje enda høyere!?  Anonymous poster hash: f4420...06f

Jeg har kraftig sosial angst men med en annen en så hadde det blitt enklere :lur: Burde funnes piller mot slikt :sukk:

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kraftig sosial angst men med en annen en så hadde det blitt enklere :lur: Burde funnes piller mot slikt :sukk:

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Da må du bare komme deg ut å møte dine "demoner", eneste som hjelper. Hvis jeg for mye ensom i en lengere periode, det er da angsten kommer krypende hos meg...tror det gjelde de fleste!

Anonymous poster hash: f4420...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kraftig sosial angst men med en annen en så hadde det blitt enklere :lur:Burde funnes piller mot slikt :sukk:Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Gjør det vel. Selges nederst på Karl Johan og lignende steder...

:plystre:

(Tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det vel. Selges nederst på Karl Johan og lignende steder...

:plystre:

(Tror jeg)

Eller jeg kan få resept av legen

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jeg kan få resept av legen Anonymous poster hash: a7e9b...ded

:fnise:

Helt klart et alternativ. Eventuelt finnes det flytende alternativer som lovlig selges på omtrent alle steder hvor mennesker samles. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gud for en sykt komplisert diva du er.......

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

 

Klarer meg fint jeg :) Alltid mange å date.

 

Du høres fryktelig bitter ut,og det første du bør gjøre hvis du vil ha draget er å legge av deg den væremåten.Ingen liker sutring og syting.

Anonymous poster hash: b3d72...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg fint jeg :) Alltid mange å date. Du høres fryktelig bitter ut,og det første du bør gjøre hvis du vil ha draget er å legge av deg den væremåten.Ingen liker sutring og syting. Anonymous poster hash: b3d72...2a6

Du beskrev deg selv ganske godt ;)

Lykke til

Anonymous poster hash: a7e9b...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

 

Hvis man er litt usikker som mann og ikke føler seg helt komfortabel i sosiale settinger, så er man rett og slett "fucked"! Jeg faller innenfor denne gruppen og det er derfor jeg satser på nettdating. Jeg har derimot ikke noe problem med å møte en kvinne over en kopp kaffe, det faller mye mer naturlig for meg, men å komme ditt via nettet er nesten en umulig oppgave!

 

Mvh

TS

Anonymous poster hash: f4420...06f

 

Vet du hva, øvelse gjør mester. Jeg synes ikke du skal gi opp dette med å være sosial. Du trenger ikke å være noen Duan Juan for å få en dame på date. "Hei, jeg liker smilet ditt (bare si noe du liker med henne), kunne du tenkt deg å ta en kopp kaffe med meg :blomst:? Når du har fått henne med på kaffen så er du jo komfortabel..

 

Nettdating er ikke mannens arena, sån er det bare og det er ikke smart å bruke det som den primære arenaen for sjekking. Du burde heller bruke det på siden i tillegg til å være aktiv irl.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*gjesp*. Ja, det er jo like greit at du er ærlig om det, for helt ærlig styrer jeg selv unna pertentlige og ufine folk under dating. 

Anonymous poster hash: d72bc...e2a

 

Om du er en gutt så gjør du meg uansett en tjeneste ved å styre unna, så takk for det :)

Anonymous poster hash: 38a63...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...