Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har meldt meg inn, men er enda ikke godkjent. Pleier det å ta lang tid? (meldte meg inn for 4-5 dager siden)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Tok ikkje ås lang tid, men du må svare på nokon spørsmål frå admin før du kjem inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er dypt bekymringsfullt at noen skriver et slikt sitat på nett!  Hadde denne personen hatt en annen....skal vi si. ..etnisitet, ville nok dette fått konsekvenser med myndighetene!  Synes forøvrig at han burde fått en kraftig reaksjon!!

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun 3 mannlige administratorer i gruppa nå, ser jeg.

Vet det var en annen mannlig der også, han ble i går kritisert av noen medlemmer at han svarte på en nedlatende og arrogant måte. Men ser at han ikke er administrator nå, men vet han var det tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære, det er ikke vits i. Når du brukte det som du gjorde, forteller det meg at du ikke kommer til å forstå hvordan ordet empati brukes uansett :) 

Anonymkode: 860bf...f3d

Å ja sant det, phuu jeg er ganske håpløs forstår jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke forstår hva det er snakk om,  finn mandagens middagstråd og trykk på "view edit history". Galskap!  

Anonymkode: 00d37...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de som ikke forstår hva det er snakk om,  finn mandagens middagstråd og trykk på "view edit history". Galskap!  

Anonymkode: 00d37...581

Finner ingen View edit history jeg

Anonymkode: 87ee8...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finner ingen View edit history jeg

Anonymkode: 87ee8...8ba

Ikke jeg heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen på Facebook har lagt ut innlegg om t sin " fantastiske" sjokobollekake

Anonymkode: 3f9ae...484

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen på Facebook har lagt ut innlegg om t sin " fantastiske" sjokobollekake

Anonymkode: 3f9ae...484

Er ikke så rart da, da de blogger platformene (blogg.no) er en del av nettavisen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen på Facebook har lagt ut innlegg om t sin " fantastiske" sjokobollekake

Anonymkode: 3f9ae...484

I følge linken til nettavisen kommer man til en (mer oppegående) blogger/matentusiast.. det må vel svi litt for QueenT? 😂

Anonymkode: 8da90...241

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge linken til nettavisen kommer man til en (mer oppegående) blogger/matentusiast.. det må vel svi litt for QueenT? 😂

Anonymkode: 8da90...241

Jeg har ikke klikket på linken, gir aldri den bloggen klikk, men for meg ser det ut som linken går til matfrabunnen (fb), ingen andre? 

Anonymkode: 9dd51...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut en videopresentasjon av seg selv. Hun skriver:

Jeg har valgt å publisere videoen uredigert da jeg ønsker å vise meg fram med min naturlige væremåte og mitt vesen. Noen syns kanskje det er uprofesjonelt men det får så være. Jeg er meg :)

At den er uredigert og uprofesjonelt er det ingen tvil om - hun har ikke en gang orket å rotere videoen 90 grader, så videoen vises sidelengs. Det er bra kvaliteten på videoen står i stil med kvaliteten på resten av bloggen. 

Ps: videoen er på OVER 3 minutter! Hykleri.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke klikket på linken, gir aldri den bloggen klikk, men for meg ser det ut som linken går til matfrabunnen (fb), ingen andre? 

Anonymkode: 9dd51...ece

Linken går til matfrabunnen sin facebookside. Altså den opprinnelige mat fra bunnen, hun som har en veldig fin blogg! Ikke T.F sin side og blogg 😂😂😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lileep skrev:

Linken går til matfrabunnen sin facebookside. Altså den opprinnelige mat fra bunnen, hun som har en veldig fin blogg! Ikke T.F sin side og blogg 😂😂😂

Tja... i teksten er "den normale MFB" tagget, mens selve linken er hentet fra T.Fs blogg...

IMG_4112.PNG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Matmonsen skrev:

Nå har hun lagt ut en videopresentasjon av seg selv. Hun skriver:

 

At den er uredigert og uprofesjonelt er det ingen tvil om - hun har ikke en gang orket å rotere videoen 90 grader, så videoen vises sidelengs. Det er bra kvaliteten på videoen står i stil med kvaliteten på resten av bloggen. 

Ps: videoen er på OVER 3 minutter! Hykleri.

Har så lyst å legge ut uprofesjonelt bilde av henne her mot video greia, både hykleri og falskt.. Men hva kan man vente av sånne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.10.2017 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Finner ingen View edit history jeg

Anonymkode: 87ee8...8ba

 

På 17.10.2017 den 12.19, tonebelinda skrev:

Ikke jeg heller

Det er to middagstråder fra mandag 16. oktober. En startet av en kvinnelig administrator, en av en mannlig administrator. Det er den siste det er snakk om.

 

(Hvis dere ikke finner den, kan dere prøve å søke på "Stjørdal" i søkefeltet, så dukker den opp ganske høyt på trefflista.)

Anonymkode: a52e2...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At TF la ut amatørvideo av seg selv fikk naturligvis bloggen til å skyte rett mot toppen av blogglisten. Skal se det blir flere videoer fremover, så sant ikke folk nå har fått stilt nysgjerrigheten sin, da.

Anonymkode: 54500...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

At TF la ut amatørvideo av seg selv fikk naturligvis bloggen til å skyte rett mot toppen av blogglisten. Skal se det blir flere videoer fremover, så sant ikke folk nå har fått stilt nysgjerrigheten sin, da.

Anonymkode: 54500...399

Nr. 4 :sjokkbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor la hun den ikke ut på fb? Du SKAL på bloggen?

Ja,folk er nysgjerrige. Så da gikk de ikke inn pga maten

Oppfordrer alle til å gå inn på to andre matblogger hver seg i dag.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...