Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke T den gale, retten ser udelikat ut ser hun ikke det selv? tilbehør kastet opp i glass ser grisete ut rett og slett. Mer luksus fra den kanten tro?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvkrydret.😂😂😂😂nå må jeg ta meg en skive. Selvsmurt.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ewe skrev:

Syns du virkelig det? Sauser slengt i ølglass og tortilla med ost som åpenbart ble oppvarmet for en god stund siden. Burde heller vært et bilde med denne tacohaugen i fokus, gjerne fra siden så det går an å se hva det går ut på.

Ops, så bitter du høres ut. 

Hvis vi skal ta deg seriøst, så lager du samme retten i morgen, danderer den, tar bilde av den og legger den ut her slik du mener den skal være. 

Anonymkode: 9e952...217

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ops, så bitter du høres ut. 

Hvis vi skal ta deg seriøst, så lager du samme retten i morgen, danderer den, tar bilde av den og legger den ut her slik du mener den skal være. 

Anonymkode: 9e952...217

Altså, det er en person som skal lære opp andre, driver en matblogg, sol nevnt tidligere utgi bok. Stått frem i diverse plasser med at hun har Norges største matside.  Da forventes det noe mere enn dette. Bildet skriker. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi er hyggelige her ,men ta dere en tur inn på mat-giulty pleasures på fb. Bildet er lagt ut der.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2017 den 17.22, pet skrev:

Fårikål er ikke en visuell rett samme hva man gjør, men den smaker godt og er ligger i vårt hjerte her i Norge. Jeg syntes ikke noe om å henge ut denne personen her rett og slett, ja jeg ser du er flink med fårikålbilder men er du flink med empati?.. Herlig med høst og fårikål å alle lager den på sin måte det er helt greit syntes jeg :strix:

Vet du hva empati er? Siden du brukte det her, mener jeg :)

Anonymkode: 860bf...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ops, så bitter du høres ut. 

Hvis vi skal ta deg seriøst, så lager du samme retten i morgen, danderer den, tar bilde av den og legger den ut her slik du mener den skal være. 

Anonymkode: 9e952...217

Høres bitter ut fordi jeg ikke syns danderingen var så fin? Hvem skulle jeg være bitter på?:vetikke: Denne tråden er jo fylt opp av kritikk av MFB. Syns ikke mitt innlegg stilte seg i rekken av de mest usaklige tilbkemeldinger. Det må gå an å kommentere på en dandering uten å måtte ha laget det selv. Jeg har aldri laget noe fra Mat fra Bunnen. Delvis fordi jeg så og si aldri følger oppskrifter når jeg lager mat, og delvis fordi maten ikke ser spesielt god eller sunn ut.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva empati er? Siden du brukte det her, mener jeg :)

Anonymkode: 860bf...f3d

Nei det vet jeg ikke, men fint ord da ikke sant :) Nå kan jeg bare glede meg til at du skal forklare meg det :)

Endret av pet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MarianneE skrev:

Å for en spennende side!

Har blitt oppmerksom på mange gode matblogger i det siste. Har brukt trines,men så begynte jeg å lete. Det er mange som ikke blir så mye omtalt. Så jo...mye flinke folk.

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM har lagt ut et bilde av en kake, og den mannlige admin svarer følgende : gratulerer med ny duk 😂

Han er så spydig og ekkel i kommentarene sine, men spesielt rettet mot VM. 

Anonymkode: 3f9ae...484

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VM har lagt ut et bilde av en kake, og den mannlige admin svarer følgende : gratulerer med ny duk 😂

Han er så spydig og ekkel i kommentarene sine, men spesielt rettet mot VM. 

Anonymkode: 3f9ae...484

Han blir jo hyllet av t...i form av kommentarer og "morsomheter". Ikke mange som syns han er morsom.  Skal en kommentere v m så gjør det pga det han lager, og ikke duken. En fyr som strever og får det til. Til stor glede for mange. Det fins da mange "morsomsider" på fb som han kan bruke den tørre humoren sin

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det ligger link fra bloggen til dagens. Hummer. 

Det er så dårlig presentert på foto at det er flaut. Naturell, er slik jeg kan slurpe i meg hjemme alene. Når du skal presentere på en blogg, så burde det vært gjort noe mere.

Det står, hummersesongen er her. Nesten, så jeg nekter å tro dette er vill hummer. Den er mye mere rød. Et det noe svensk frossent?

Og er i tvil om det er hummer i det hele tatt. Minstemål er 25 cm, denne er presentert på en middagstallerken.  Er det kreps? En stor kreps da...

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2017 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Ops, så bitter du høres ut. 

Hvis vi skal ta deg seriøst, så lager du samme retten i morgen, danderer den, tar bilde av den og legger den ut her slik du mener den skal være. 

Anonymkode: 9e952...217

Har Ewe en egen facebookside der hun utnevner seg til primus motor for Norges største og mest positive matgruppe, og fremstiller seg som en gastronomisk verdensfrelser? Driver hun og pusher en matblogg og skryter på seg at andre stjeler oppskriftene hennes og at familie og venner omtrent vrir seg i orgasme hver gang de smaker på maten hennes? Jeg har ikke sett noe til dette. Tanja må forventes å kunne stå for det hun skryter på seg. Ewe har ikke skrytt på seg noe som helst og har dermed ingenting å bevise.

En vakker dag skal jeg lage tacokake, men da etter en annen oppskrift. Og bare vent, jeg skal sannelig ta deg på ordet og legge ut et bilde av det også! Just you wait and see! ;)

Endret av Ardwinna
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.10.2017 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Tacokake finner du hos mange andre norske bloggere. Et kjapt søk viste det. Den eldste var fra 2013, men regner med at den er stjålet fra t. Det er jo hennes ide dette. 

Et kjapt søk viser meg også en haug med utenlandske oppskrifter og bloggere som har denne. Men de er vel stjålet fra norge

Anonymkode: d8fcb...cf7

Det er også flere som har skrevet om tacokake tidligere på MFB. Kanskje T har sanket inspirasjon fra gjestene sine?

Anonymkode: 59752...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er også flere som har skrevet om tacokake tidligere på MFB. Kanskje T har sanket inspirasjon fra gjestene sine?

Anonymkode: 59752...71c

Hun henter ingen inspirasjon fra andre? Hun komponerer alle sine retter selv. Det bare ramler ned i hodet på henne. Det gjelder sauser, gryter, gjærbakst, ja alt som presenteres. Noe annet er utelukket,for da ville hun nevnt hvor hun har kopiert,  funnet, inspirert fra. Ikke sant?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun henter ingen inspirasjon fra andre? Hun komponerer alle sine retter selv. Det bare ramler ned i hodet på henne. Det gjelder sauser, gryter, gjærbakst, ja alt som presenteres. Noe annet er utelukket,for da ville hun nevnt hvor hun har kopiert,  funnet, inspirert fra. Ikke sant?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Joda... og hun er ALDRI inne på andre blogger....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Dagens middagståd, sakset fra en annen Facebook-gruppe...

IMG_4091.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...