Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal tro hva som hadde skjedd om Wenche på god morgen norge, hadde sagt dette i det hun rører sammen en kake.

Eller om Trines hadde sagt dette i sin blogg?

Dette er et tegn på at mfb er en gjeng fra hønehjørnet

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fra Dagens middagståd, sakset fra en annen Facebook-gruppe...

IMG_4091.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

:frkk:

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blogger som skriver om Norges største gruppe, prøver å klatre på listen. Ja listen er lang. En ting jeg ser, det er mye tips om svenskehandel. Vært mye om det på siden.

Om du vil bli en anerkjent blogger på mat, så fremhever du ikke svenskehandel.  Da slår du et slag for norsk mat. At du handler i Sverige, holder du kjeft om.

Nå er det mye billigst ned fusk på svenskegrensen også, det blir ikke nevnt. 

At andre der inne kommer med tips,men som matblogger ville jeg fremheve norsk mat. Du kommer aldri øvre sjikte med bloggere på denne måten.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:frkk:

Anonymkode: 00d37...581

Ble vedkommende kastet ut? Hvis ikke, er det noe riv ruskende galt med vurderingsevne der inne

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble vedkommende kastet ut? Hvis ikke, er det noe riv ruskende galt med vurderingsevne der inne

Anonymkode: d8fcb...cf7

Vedkommande er jo admin, så blir vel ikkje kasta ut nei. (Har sletta det no, då det ikkje passa inn der..)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Drea skrev:

Vedkommande er jo admin, så blir vel ikkje kasta ut nei. (Har sletta det no, då det ikkje passa inn der..)

Hjelper det at det ble slettet?  Det er jo lagt ut på flere plasser på nettet

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:frkk:

Anonymkode: 00d37...581

Dette er ytringer vi ikke vil ha på nett. Forherligelse av vold. Jeg blir meget forundret om vedkommende ikke blir kastet ut. For meg kan vedkommende kalle det hva han vil, som nå, dagens sitat. Dette er rett og slett oppfordring til vold. Så T..hva gjør du? Vil du beklage? Kaste ut? Bør sendes inn til de hun har blogg hos

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En blogger som skriver om Norges største gruppe, prøver å klatre på listen. Ja listen er lang. En ting jeg ser, det er mye tips om svenskehandel. Vært mye om det på siden.

Om du vil bli en anerkjent blogger på mat, så fremhever du ikke svenskehandel.  Da slår du et slag for norsk mat. At du handler i Sverige, holder du kjeft om.

Nå er det mye billigst ned fusk på svenskegrensen også, det blir ikke nevnt. 

At andre der inne kommer med tips,men som matblogger ville jeg fremheve norsk mat. Du kommer aldri øvre sjikte med bloggere på denne måten.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Veeel, en ting er å holde tyst om harryhandling av snus, tobakk, smågodt, brusbokser, billig kyllingfilet sprengfull av vann, osv.

Men samtidig har Sverige et større utvalg av mye bra og spennende mat. Bor man sånn til at det er lettere å komme seg til Sverige enn til de mer velassorterte matbutikkene man finner her i Norge, så gjør ikke dette deg automatisk til en dårligere matblogger.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han derre humoristen vært på ferde igjen. Ei som spør om disse metallringene på pølser.

Han svarer: det får du ta med produsenten,og ikke her. Da får han en del svar ang sine frekke og nedlatende svar på gruppen. Da svarer han at det er bare å scrolle over. For en fyr. Han kunne dabare scrolle over selv. Behøvde jo ikke svare.

Vokven mann som alltid kommer med flåsete svar. F..F. .for ei gruppe

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har han derre humoristen vært på ferde igjen. Ei som spør om disse metallringene på pølser.

Han svarer: det får du ta med produsenten,og ikke her. Da får han en del svar ang sine frekke og nedlatende svar på gruppen. Da svarer han at det er bare å scrolle over. For en fyr. Han kunne dabare scrolle over selv. Behøvde jo ikke svare.

Vokven mann som alltid kommer med flåsete svar. F..F. .for ei gruppe

Anonymkode: d8fcb...cf7

Ikke så rart at han er evig ungkar...

Endret av skruf
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra Dagens middagståd, sakset fra en annen Facebook-gruppe...

IMG_4091.PNG

Anonymkode: 100ad...85f

Er det spydig-admin sm står bak det sitatet der? :klo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MalloryK skrev:

FBgruppen mat-guilty pleasures anbefales virkelig. De snakker om mfb flere ganger for dagen

Jeg har meldt meg inn, men er enda ikke godkjent. Pleier det å ta lang tid? (meldte meg inn for 4-5 dager siden)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/14/2017 den 7.44, pet skrev:

Nei det vet jeg ikke, men fint ord da ikke sant :) Nå kan jeg bare glede meg til at du skal forklare meg det :)

Kjære, det er ikke vits i. Når du brukte det som du gjorde, forteller det meg at du ikke kommer til å forstå hvordan ordet empati brukes uansett :) 

Anonymkode: 860bf...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har meldt meg inn, men er enda ikke godkjent. Pleier det å ta lang tid? (meldte meg inn for 4-5 dager siden)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Tok ikke så lang tid med meg. Send PM til admin og hør? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han nazi/mobberen admin i mfb, han har blitt hengt ut i flere grupper pga holdningene hans. Det virker som om alle forstår at han mobber  (bortsett fra Tanja, kanskje kan genererer klikk?). Men, hvordan i all verden kan man fjerne han? Jeg har foreløpig sett at han har får kritikk i 4 andre grupper. Og det at han prøver å mobbe VM er så lavmål. Hva kan vi gjøre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten,  han dere snakker om uthengt i flere grupper.
Og ingen forstår hvorfor han fortsatt er admin.

Ikke vet jeg, jeg har blokkert alle admin og T. Men de burde ha noe møte for tiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man kan jo ikke rapportere admins der uten at han ser det selv. Så, hva kan man egentlig gjøre?

-Altså, han er jo helt gal (han har blitt kopert i flere grupper for det han sier i mfb gruppen). Og det er ikke positivt.


-Han mobber VM (VM er hellig! Nåde den som sier noe negativt til han, hele gruppen elsker han)

Så, hva er egentlig positivt? Hvorfor er han admin?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Og man kan jo ikke rapportere admins der uten at han ser det selv. Så, hva kan man egentlig gjøre?

-Altså, han er jo helt gal (han har blitt kopert i flere grupper for det han sier i mfb gruppen). Og det er ikke positivt.


-Han mobber VM (VM er hellig! Nåde den som sier noe negativt til han, hele gruppen elsker han)

Så, hva er egentlig positivt? Hvorfor er han admin?
 

Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke hvilken admin du snakker om her jeg

Er tydeligvis for lite innom den gruppa kanskje  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...