gladjenta93 Skrevet 13. juni 2017 #9921 Del Skrevet 13. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var derfor jeg meldte meg ut fra "Mat fra bunnen" og inn i "Mat fra grunnen". Ikke like mye poster og ikke mange medlemmene, men en mye koseligere gruppe hvor admin ikke oppfører seg som en dronning. Anonymkode: a58a1...78c Herlig! Visste ikke om denne, skal melde meg inn :-) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 13. juni 2017 #9922 Del Skrevet 13. juni 2017 2 timer siden, tonebelinda skrev: Sjekket for et par timer siden, da var han fjernet. Navnet hans står i grått, og da er han ikke medlem lengre Sjekket nå også, må bare scrolle langt nedover så ser du innlegget hans fra 7. Juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. juni 2017 #9923 Del Skrevet 13. juni 2017 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og latterliggjøring. ninuska_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 13. juni 2017 #9924 Del Skrevet 13. juni 2017 Men han kokken med de fine bildene som tydeligvis ikke var medlem lengre(?), er ikke noen som husker hva han heter og vil sende han en pm (på fjesern) og invitere han til å bli medlem i mat fra grunnen? Skulle gjerne sett mer fra han. (Også kan man jo også velge om man skal tipse han om denne tråden). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #9925 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan T får til å ta så dårlige bilder av maten hun lager. Ingenting av det hun lager ser jo særlig appetittelig ut. Uææ, bare se på rødgrøten hun har lagt ut, det ser jo ikke ut!! :o Anonymkode: 82bc4...a51 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 13. juni 2017 #9926 Del Skrevet 13. juni 2017 Spørs hvor lenge han varer. Blomsten lurte på hvorfor innlegg blir stengt, han har flere spørsmål og bidrag men ikke anledning til å delta. http://imgur.com/V20Jh7h http://imgur.com/XQfSXov (beklager redigeringen min, sitter på nettbrettet og det var der jeg hadde Samme symbol er samme person. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #9927 Del Skrevet 13. juni 2017 Gjelder det bare gjester? Har da aldri sett trpt av t med henv til blogg blir stanset. Ei heller ..når en av få administrasjon legger ut noe. De snakker mot seg selv Anonymkode: d8fcb...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #9928 Del Skrevet 13. juni 2017 Ser det var ei som spurte om tips til et rekelag hun skal ha. Tilbehør osv. T...kunne jo ha skrevet hva hun anbefaler,og så lagt med link til bloggen. Neida...spasmer ned med 11 linker til blogg. F...er det mulig? Litt takt og tone kan utvises Anonymkode: d8fcb...cf7 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 13. juni 2017 #9929 Del Skrevet 13. juni 2017 Er han hobbykokken fjernet fra gruppen? Så han skreiv et innlegg der inne hvor han tilbydde han som legger ut live videoer av matlagingen sin, å komme til Stavanger å lage mat sammen og lære av hverandre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #9930 Del Skrevet 13. juni 2017 Vet vi om han ble kastet ut eller om han meldte seg ut selv? Hadde jeg vært en seriøs kokk som meldte meg inn i håp om å inspirere andre og spre matglede, så hadde nok jeg meldt meg ut igjen ganske fort av fri vilje, når jeg så regimet i gruppa, (nå er ikke jeg noen seriøs kokk og jeg er ikke med i gruppa for å spre matglede, men for å følge med på galskapen og bli inspirert i ny og ne), så sånnsett er det vel like sannsynlig at han meldte seg ut frivillig som at han ble slettet? Gladkokken ble vel slettet, om jeg ikke husker feil? Anonymkode: 02c1b...ccc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 14. juni 2017 #9931 Del Skrevet 14. juni 2017 Tråden er ryddet for identifiserende innhold. Kragebein, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 14. juni 2017 #9932 Del Skrevet 14. juni 2017 4 minutter siden, ricecrispies skrev: Hahaha! Jeg er litt sjokkert over den usmakelige oppførselen hennes 😳😁😂 Respekt. Elsker måten hun står opp mot O store T på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 14. juni 2017 #9933 Del Skrevet 14. juni 2017 16 timer siden, Rørleggerfrue skrev: Spørs hvor lenge han varer. Blomsten lurte på hvorfor innlegg blir stengt, han har flere spørsmål og bidrag men ikke anledning til å delta. http://imgur.com/V20Jh7h http://imgur.com/XQfSXov (beklager redigeringen min, sitter på nettbrettet og det var der jeg hadde Samme symbol er samme person. Innlegget slettet, og fyren er ikke medlem mer. Lurer på om det var frivillig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotteul Skrevet 14. juni 2017 #9934 Del Skrevet 14. juni 2017 52 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Innlegget slettet, og fyren er ikke medlem mer. Lurer på om det var frivillig Det virker som flere har gjort "opprør" de siste dagene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #9935 Del Skrevet 14. juni 2017 Leser de ikke sine egne regler? Ser en av admin har laget disse brødene med kun tre indigrienser. Ikke et ord hvor oppskriften kommer fra. Står i reglene at det skal krediteres. Er oppskrift tatt, blir du kastet ut. De som var inne der igår, så vel at en som la ut oppskriften. Fant det ikke igjen nå. Kunne vel skrevet at det var fra henne. Ser det er lagt ut oppskrift på brød med link til bloggen. Jeg har ikke vært på bloggen,men det er vel noe hun har funnet på selv,det også. Er egentlig fransk og vært bakt siden 1600 tallet. Tro om det er nevnt hvor oppskriften kommer fra. Anonymkode: d8fcb...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #9936 Del Skrevet 14. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser de ikke sine egne regler? Ser en av admin har laget disse brødene med kun tre indigrienser. Ikke et ord hvor oppskriften kommer fra. Står i reglene at det skal krediteres. Er oppskrift tatt, blir du kastet ut. De som var inne der igår, så vel at en som la ut oppskriften. Fant det ikke igjen nå. Kunne vel skrevet at det var fra henne. Ser det er lagt ut oppskrift på brød med link til bloggen. Jeg har ikke vært på bloggen,men det er vel noe hun har funnet på selv,det også. Er egentlig fransk og vært bakt siden 1600 tallet. Tro om det er nevnt hvor oppskriften kommer fra. Anonymkode: d8fcb...cf7 Kan en av dere spørre etter link? :D Anonymkode: 246d9...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #9937 Del Skrevet 15. juni 2017 Yay, jeg ble superglad når jeg så at superkokken A er blitt medlem i MFG Håper han legger ut mange fine oppskrifter :D Anonymkode: a83c5...cfa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #9938 Del Skrevet 15. juni 2017 Åå nå døde jeg litt. Jeg er medlem av gruppen da jeg ønsket inspirasjon til middagene mine, men har blitt værende pga dramaet som utspiller seg. Nå kom jeg akkurat over et medlem som spør "hva er deres favoritt kyllingrett?" Hvor Store T poster link til absolutt ALLE kyllingrettene hun har på bloggen. "Prøvd denne?", ny link "hva med denne?", ny link "denne?". Hele 6 linker til bloggen i kommentarfeltet. Snakk om å generere klikk. Blir helt matt. Anonymkode: 169e5...b61 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. juni 2017 #9939 Del Skrevet 15. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Åå nå døde jeg litt. Jeg er medlem av gruppen da jeg ønsket inspirasjon til middagene mine, men har blitt værende pga dramaet som utspiller seg. Nå kom jeg akkurat over et medlem som spør "hva er deres favoritt kyllingrett?" Hvor Store T poster link til absolutt ALLE kyllingrettene hun har på bloggen. "Prøvd denne?", ny link "hva med denne?", ny link "denne?". Hele 6 linker til bloggen i kommentarfeltet. Snakk om å generere klikk. Blir helt matt. Anonymkode: 169e5...b61 Tenk hvor morsomt hvis noen svarte under hver lenke: - Ja, men her i huset ble den ingen suksess - Jepp, men kuttet ut store deler mengdene med fløte, creme fraiche, og seterrømme - Nei, men vi har en gammel oppskrift som oldemor lærte på folkeskolen som er nærmest prikklik din. Eneste forskjellen er 1/2 teskje salt. - Nei, synes ikke denne ser noe appetittvekkende ut. - Ja, men ble matforgiftet. Legen på akutten mente at kjøttet ikke var stekt lenge nok - og jeg fulgte oppskriften din til punkt og prikke. - Er det ikke denne oppskriften den samme som var i heftet fra "Opplysningskontoret for kjøtt" i 1987? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #9940 Del Skrevet 15. juni 2017 6 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Tenk hvor morsomt hvis noen svarte under hver lenke: - Ja, men her i huset ble den ingen suksess - Jepp, men kuttet ut store deler mengdene med fløte, creme fraiche, og seterrømme - Nei, men vi har en gammel oppskrift som oldemor lærte på folkeskolen som er nærmest prikklik din. Eneste forskjellen er 1/2 teskje salt. - Nei, synes ikke denne ser noe appetittvekkende ut. - Ja, men ble matforgiftet. Legen på akutten mente at kjøttet ikke var stekt lenge nok - og jeg fulgte oppskriften din til punkt og prikke. - Er det ikke denne oppskriften den samme som var i heftet fra "Opplysningskontoret for kjøtt" i 1987? Det verste er at jeg faktisk har prøvd meg på noen av oppskriftene, og de ble IKKE en suksess her hjemme. Anonymkode: 169e5...b61 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg