Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Chibi skrev:

http://imgur.com/a/1BKYC

Det der med kyllingen..
"Hun antar og hun tror"
Og det er anbefalt å steke økologisk kylling med den temperaturen i Norge...
-Vis meg gjerne kilder på det T.

 

En ting er sikkert, skulle jeg noen gang være så uheldig å bli invitert på middag hos T takker jeg nok nei. Salmonella i creme fraiche, jeg står over...

Anonymkode: 8f46a...e0b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhåpentligvis er folk såpass oppegående at de ikke tar alt hun sier for god fisk (hoho), hun er jo bare amatør

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Juliannaos skrev:

Og så kom denne karen inn!!

20170508_195606.png

:fnise:

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Juliannaos skrev:

Og så kom denne karen inn!!

20170508_195606.png

Medlemskapet hans varte nok ikke så lenge 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt prøveprosjekt i gruppa med direktesending og video. Maks 3 minutter. 

Følges ikke reglene er det rett ut. Sitat sjefen sjøl

 

 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nytt prøveprosjekt i gruppa med direktesending og video. Maks 3 minutter. 

Følges ikke reglene er det rett ut. Sitat sjefen sjøl

 

 

Anonymkode: 12d42...963

Men hvordan skal de da gjennomføre regelen med linking til mfb-bloggen? Sensurere ingredienser i fremgangsmåten og legge ved link i kommentarfelt?

"Og så tar vi og knekker *biiiip* og blander med *biiiiip*, så lar du den steke i *biiiiip*"

Blir koselig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Poppie skrev:

Men hvordan skal de da gjennomføre regelen med linking til mfb-bloggen? Sensurere ingredienser i fremgangsmåten og legge ved link i kommentarfelt?

"Og så tar vi og knekker *biiiip* og blander med *biiiiip*, så lar du den steke i *biiiiip*"

Blir koselig.

Glemte i mitt forrige innlegg. Det må være egenproduserte video. Ikke lov med snikreklame... hvordan de skal hindre det er meg en gåte. Hadde jeg vært en ukjent? matblogger hadde jeg lagt ut en video eller to og håpet noen ble så interessert at de trykket på profilen min. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt litt på disse harrykakene .(Penis og gutt som onanerer under dynen). Er noen som har sagt at de synes det er barnslig, men admins sier at litt humor må man tåle; kanke værra prippen vettu! De har forresten slettet mange av de kritiske røstene.  Uansett, hvis man legger ut en kake som forestiller sprikende kvinnelår med underlivet  (gjerne med knallrød klitoris), hvordan ville det ha blitt tatt i mot? For å ta det litt lengre så lager man en vibrator/ penis som yndig er inne i grotta👌

Jeg kan ikke bake slikt, anyone?

Endret av Juliannaos
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Juliannaos skrev:

Tenkt litt på disse harrykakene .(Penis og gutt som onanerer under dynen). Er noen som har sagt at de synes det er barnslig, men admins sier at litt humor må man tåle; kanke værra prippen vettu! De har forresten slettet mange av de kritiske røstene.  Uansett, hvis man legger ut en kake som forestiller sprikende kvinnelår med underlivet  (gjerne med knallrød klitoris), hvordan ville det ha blitt tatt i mot? For å ta det litt lengre så lager man en vibrator/ penis som yndig er inne i grotta👌

Jeg kan ikke bake slikt, anyone?

Var det ikke for en god stund siden at det var noen småkaker/kjeks som så temmelig suspekte ut? 

 

Noen som husker? 

Anonymkode: 02c1b...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke for en god stund siden at det var noen småkaker/kjeks som så temmelig suspekte ut? 

 

Noen som husker? 

Anonymkode: 02c1b...ccc

Det var julekaker, de kom vel sammen med gule bomber hysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 15.50, tonebelinda skrev:

Er ikke mange selskaper jeg ser for meg at denne er passende.........

Skal man tro det man ser om Hønehjørnet, så finnes de der ute - gjerne livestreamet på facebook.

 

Endret av Jacklost
Link
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det "eggesmøret" på siste innlegg....... jeg må spørre, er den siden seriøs? Eller er det en parodi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Antoinette skrev:

Det "eggesmøret" på siste innlegg....... jeg må spørre, er den siden seriøs? Eller er det en parodi?

Siste innlegg? Vanskelig å egentlig finne "siste innlegg" på Mat fra bunnen da det kommer nye kontinuerlig og gamle popper opp igjen når det kommenteres på dem. Og spør du om MFB er en seriøs side eller refererer du til noe annet?

Anonymkode: 54500...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siste innlegg? Vanskelig å egentlig finne "siste innlegg" på Mat fra bunnen da det kommer nye kontinuerlig og gamle popper opp igjen når det kommenteres på dem. Og spør du om MFB er en seriøs side eller refererer du til noe annet?

Anonymkode: 54500...399

Det er nok fruens oppskrift på "Skinnstekt hyse med olivenstekte poteter, eggesmør og sursøt raspet gulrot" hun tenker på. Eggesmøret er da laget av egg og smør med litt krydderurter. Jeg elsker egg, men eggesmør? Usj, der går grensen for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Det er nok fruens oppskrift på "Skinnstekt hyse med olivenstekte poteter, eggesmør og sursøt raspet gulrot" hun tenker på. Eggesmøret er da laget av egg og smør med litt krydderurter. Jeg elsker egg, men eggesmør? Usj, der går grensen for meg.

Ville helvette av en tittel, og bildet er jo helt jæv.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er nok fruens oppskrift på "Skinnstekt hyse med olivenstekte poteter, eggesmør og sursøt raspet gulrot" hun tenker på. Eggesmøret er da laget av egg og smør med litt krydderurter. Jeg elsker egg, men eggesmør? Usj, der går grensen for meg.

Eggesmør er faktisk veldig godt :)

Anonymkode: 4363b...1ee

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eggesmør er faktisk veldig godt :)

Anonymkode: 4363b...1ee

Enig, kjempegodt til fisk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggesmør er godt, men gruppa er en parodi.

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...