Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, MalloryK skrev:

Nå må de nye adminsene roe seg. En som ber om tips til å pynte en kake, og har lagt ut et bilde av kaken som skal pyntes, og admin skriker etter oppskrift, ellers blir innlegget slettet. *Sukk*

Jeg lurer på om de får et eget kurs i "hvordan virke aggressiv i kommentarfelt uten å bruke caps lock" :vimse:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den konfirmantkaken/guttsomrunker-kaken... Gud så kleint :(

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 9.04, AnonymBruker skrev:

det toppet seg med konkurransen på instagram. Vinneren får ikke premie pga. at hun ikke har facebook?! Det sto det ingenting om i konkurransen, arrgh😡

Anonymkode: 82bc4...a51

:fnise:  What the...

Ingenting overrasker med Mat Fra Bunnen. Hysterisk morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så harry. Ja, det er en harry vits, håper jeg.

Uansett å dele slikt med tusenvis av andre. Nei, bare nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Juliannaos skrev:

 

Screenshot_20170505-180020.png

Æsj hvem vil tenke på broren sin sånn. Haha så festelig, broren min ligger å drar'n liksom. Baaaarf...

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juliannaos skrev:

 

Screenshot_20170505-180020.png

Å herre jemeni, det var ikke morsomt en gang. Det er konfirmasjon ikke utdrikningslag. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. april 2017 den 23.16, obs skrev:

spise rå kylling kan være dødelig i værstefall økologisk eller ikke samme sak, jeg har fagbrev som kokk man tuller ikke med sånn. Helt galt å stemmer dette bør firma Folkets Mat Fra Bunnen AS

meldes inn til mattilsyntet.

 Jeg spurte matportalen (mattilsynets publikumsvennlige side) og de sier følgende om fjørfe;

"Ved oppvarming til temperaturar over 70 grader i fleire minutt blir dei aller fleste bakteriar drepne. Fjørfekjøtt og oppmale kjøtt bør gjennomsteikjast."

ikke pokker om du får fjørfekjøtt gjennomstekt på såpass lav temp som T anbefaler !!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med den "luxus nachoen" eller hva Dronninga kaller det. Trenger man virkelig en oppskrift og lage et stort nummer ut av at man slenger sammen nachos, kjøttdeig, papirka , ost etc og putter i stekeovnen? Det  er jo sånn "kose" mat som jeg og venninna slengte sammen om vi overnattet hos hverandre da vi var 14:fnise: 

For all del,  kjempegodt, men er man ikke ganske tiltaksløs om en IKKE greier å lage noe sånt uten fremgangsmåte og oppskrift?:P

Endret av Tanuki
skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Severus skrev:

Tror det er biff på luksusversjonen.

Og cheddarsaus. Høres veldig god og feit ut. Den sausen til fikk jeg lyst til å prøve 

Anonymkode: d1be9...1c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at jeg ALDRI får en penis-kake servert i bursdagen min eller ved andre anledninger! Finnes ikke noe mer barnslig og harry i mine øyne, bare fatter ikke at voksene mennesker syns sånt er kult eller morsomt.:fart2:

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tanuki skrev:

Jeg håper så inderlig at jeg ALDRI får en penis-kake servert i bursdagen min eller ved andre anledninger! Finnes ikke noe mer barnslig og harry i mine øyne, bare fatter ikke at voksene mennesker syns sånt er kult eller morsomt.:fart2:

 

Sønnen min hadde ikke syntes det hadde vært noe stas å få en slik kake på kakebordet på sin konfirmasjon i fjor!
 

Jeg måtte jo se på denne tråden på MFB, og det var bare skryt å lese der. På den kaka. Synes virkelig folket der inne at det var en ok konfirmasjonskake??

Er i såfall helt utrolig!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5. mai 2017 den 19.59, AnonymBruker skrev:

 Jeg spurte matportalen (mattilsynets publikumsvennlige side) og de sier følgende om fjørfe;

"Ved oppvarming til temperaturar over 70 grader i fleire minutt blir dei aller fleste bakteriar drepne. Fjørfekjøtt og oppmale kjøtt bør gjennomsteikjast."

ikke pokker om du får fjørfekjøtt gjennomstekt på såpass lav temp som T anbefaler !!!!

Anonymkode: 100ad...85f

Lurer på hva som skjer om flere av oss mailer Mattilsynet ang T's anbefalinger om potensielt farlige temperaturer på mat???

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tonebelinda skrev:

Sønnen min hadde ikke syntes det hadde vært noe stas å få en slik kake på kakebordet på sin konfirmasjon i fjor!
 

Jeg måtte jo se på denne tråden på MFB, og det var bare skryt å lese der. På den kaka. Synes virkelig folket der inne at det var en ok konfirmasjonskake??

Er i såfall helt utrolig!

Peniskaka var vel en bursdagskake, slik jeg forstod det, men konfirmasjonskaka som er blitt lagt ut der inne, er også ganske klein. Jeg hadde følt meg litt ille til mote hvis jeg fikk servert noen av de. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Marisana skrev:

Peniskaka var vel en bursdagskake, slik jeg forstod det, men konfirmasjonskaka som er blitt lagt ut der inne, er også ganske klein. Jeg hadde følt meg litt ille til mote hvis jeg fikk servert noen av de. 

Ok - mulig jeg har blandet de to  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juliannaos skrev:

Dette er bursdagskaken 

 

Screenshot_20170508-154542.png

Er ikke mange selskaper jeg ser for meg at denne er passende.........

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...