Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en som spør om hva man kan lage for å selge i håndballhallen. Denne karen tar medaljen for å skrive dialekt (mener ikke noe vondt, bare artig å se skrivemåten):

 

20170501_214441.png

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Juliannaos skrev:

Er en som spør om hva man kan lage for å selge i håndballhallen. Denne karen tar medaljen for å skrive dialekt (mener ikke noe vondt, bare artig å se skrivemåten):

 

20170501_214441.png

Wtf!! Skjønte ikkeno😂

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elnah
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wtf!! Skjønte ikkeno😂

Anonymkode: e42bc...d56

"Hva synes du om å lage vaffelkake da? Er ikke lei av pølser jeg, men vaffelkake eller pitabrød kunne dere kanskje laga?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elnah skrev:

"Hva synes du om å lage vaffelkake da? Er ikke lei av pølser jeg, men vaffelkake eller pitabrød kunne dere kanskje laga?"

Takk for oversettelsen:fnise:skønte ingenting etter vaffelkake:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørt pitabrød nam.

Anonymkode: f50b7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som en standard tabell som finnes over alt. Står ikke hvor den evt er "lånt" fra.. :

 

OMREGNINGSTABELL

Fjernet for at ikke innlegget skulle bli så langt

Anonymkode: 100ad...85f

Skjønner ikke at det er så vanskelig å skrive at kilder er litt herfra og litt derfra. Det klarer jo andre bloggere og nettsider

Alle vet og skjønner at slike tabeller er satt sammen med info fra hist og pist, ingen som sier noe på det. Skjønner at hun vil ha et slikt innlegg på bloggen, mange etterspør slik omregning. Bare vær ærlig, det gir så mye mer goodwill

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at det er så vanskelig å skrive at kilder er litt herfra og litt derfra. Det klarer jo andre bloggere og nettsider

Alle vet og skjønner at slike tabeller er satt sammen med info fra hist og pist, ingen som sier noe på det. Skjønner at hun vil ha et slikt innlegg på bloggen, mange etterspør slik omregning. Bare vær ærlig, det gir så mye mer goodwill

Anonymkode: 12d42...963

De vil vel folk skal tro at adminsgjengen har sitti hele helga og møysommelig veid og målt en rekke ulike matvarer i ren velvilje ovenfor bloggens og gruppas gjester :fnise: 

Neida.

Men for all del, en sånn oversikt er det jo kjempelurt å ha med på en sånn type blogg, så tommel opp for det. Håper de også legger den ut på forsiden av bloggen, slik at den er lett å finne til alle tidspunkt for de som bruker bloggen. Det ville vært oversiktelig av de. Forøvrig er jeg helt enig i det med å oppgi kilder. De kunne også linka til matoppskrift.no for folk som leter etter omregning som ikke ligger i tabellen. Der finnes jo omregninger av alt! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat omregningstabellen ser jeg egentlig ikke det store problemet med at hun har «stjelt». Dette er jo standard informasjon, og ikke noe man trenger å ta æren for, hverken den ene eller andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FrittgåendeBurugle skrev:

Akkurat omregningstabellen ser jeg egentlig ikke det store problemet med at hun har «stjelt». Dette er jo standard informasjon, og ikke noe man trenger å ta æren for, hverken den ene eller andre. 

Problemet er vel at hun tar æren for den?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1. mai 2017 den 21.49, Juliannaos skrev:

Er en som spør om hva man kan lage for å selge i håndballhallen. Denne karen tar medaljen for å skrive dialekt (mener ikke noe vondt, bare artig å se skrivemåten):

 

20170501_214441.png

Er det blitt lov å bruke dialekt igjen?? Gjester fikk jo advarsler en periode om det ikke ble brukt bokmål.,,,

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eier av bloggen tar noen grep på Facebook. All pushing av bloggen 'dreper' hele veggen. Ja, vi vet hun har en blogg, men slipp andre til også. Blir så utrolig kjedelig å lese slik det er nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen er så elendig. Fant en oppskrift på en marinade jeg kunne tenke meg å prøve, men står ikke oppgitt noen mengde på kjøtt. I samme oppskrift har de også klart å skrive at bakt potet skal stekes i 1.45min. Altså, litt burde man kunne forvente av en såpass stor blogg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en sær Facebookside??? Kan ikke noen rapportere den til Face da? 
Jeg stilte i dag et litt kritisk spørsmål om regeverket dems (forsiktig kritikk vil jeg si)

Fikk umiddelbart masse likes - så plutselig blei det sletta.

Spurte da om hvorfor det ble slettet. Så var jeg utestengt fra gruppa, og får den ikke opp når jeg søker.

Sykeste jeg har vært ute for...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert alle de nye adminsene, det ble for dumt hvor mye de postet linker til bloggen i hytt og pine. Patetisk igrunn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg har blokkert alle de nye adminsene, det ble for dumt hvor mye de postet linker til bloggen i hytt og pine. Patetisk igrunn

Pass på å ikke kommentere så mye da, oppdager de hvem som har blokkert så blir du kicka ut. Jeg har og blokkert så og si alle, men sier aldri noe i gruppa. 

1 time siden, Juliannaos skrev:

Blå er ny admin, se så diplomatisk!

 

20170504_230127.png

Så sykt uproft. Med så er jo de opplært av dronninga så.. :fnise:

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier aldri å kommentere det medlemmene legger ut, men nå må jeg... Noen andre som så kaken bakt til en gutt sin konfirmasjon? Fondant er formet til å bli en gutt som ligger i senga, med en arm over og en arm under dyna, med et spesielt ansiktsuttrykk. :blink: Hadde noen kommet med noe slikt til min konfirmasjon hadde jeg nektet å servere den! Men mange synes vel det er mer innafor å "tulle" med unge gutters seksualitet enn unge jenters...

Anonymkode: b99ae...2b4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier aldri å kommentere det medlemmene legger ut, men nå må jeg... Noen andre som så kaken bakt til en gutt sin konfirmasjon? Fondant er formet til å bli en gutt som ligger i senga, med en arm over og en arm under dyna, med et spesielt ansiktsuttrykk. :blink: Hadde noen kommet med noe slikt til min konfirmasjon hadde jeg nektet å servere den! Men mange synes vel det er mer innafor å "tulle" med unge gutters seksualitet enn unge jenters...

Anonymkode: b99ae...2b4

Vil gjerne se den konfirmasjonskaken som viser en tenåringsjente og en massiv dildo.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må de nye adminsene roe seg. En som ber om tips til å pynte en kake, og har lagt ut et bilde av kaken som skal pyntes, og admin skriker etter oppskrift, ellers blir innlegget slettet. *Sukk*

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...