Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, denne tråden er jo et ganske godt eksempel å hvor lavt folk kan falle. Burde vel ikke være overrasket at folk gleder seg over å baksnakke og se ned på andre mennesker, men dette er jo rene fråtsingen

Anonymkode: f92b0...c5f

Ja der har du MFB i et nøtteskall! ;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som legger ut bilde av en oppkuttet appelsin med kanel strødd over. For å vise at det enkle er det beste. Greit nok. Så kommer en kommentar hvor vedkommende lurer på om man kan ha fløte eller vaniljesaus til... Altså, jeg blir så matt at jeg har ikke ord. (Sjekket profilen til hun som spurte, og hun så helt oppegående ut). 

Endret av Juliannaos
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Juliannaos skrev:

En som legger ut bilde av en oppkuttet appelsin med kanel strødd over. For å vise at det enkle er det beste. Greit nok. Så kommer en kommentar hvor vedkommende lurer på om man kan ha fløte eller vaniljesaus til... Altså, jeg blir så matt at jeg har ikke ord. (Sjekket profilen til hun som spurte, og hun så helt oppegående ut). 

Alle vet jo at du må ha fløte til. Har du vaniljesaus forvandles appelsinen til et eple....

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
3 minutter siden, MarianneE skrev:

Alle vet jo at du må ha fløte til. Har du vaniljesaus forvandles appelsinen til et eple....

Tror du jeg kan bruke pisket fløte - eller blir appelsinen til en ananas da? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Tror du jeg kan bruke pisket fløte - eller blir appelsinen til en ananas da? :fnise: 

Det vil nok skje ja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg irriterer meg over er O'store Gudinne sitt innlegg 14.mars. Hun sier noe slikt som at dette er dagen for biff og noe annet for menn. Hun insuirer selvfølgelig til biff og BJ dagen.  Etterfulgt av apeemojii samt smiley med glorie. (Henviser seg bare til kvinner, kan ikke tenkes at noen er homo på gruppen). Er så sylharry å fronte denne dagen med dette innlegget hvor hun legger til sine biffmiddager.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Juliannaos skrev:

En annen ting jeg irriterer meg over er O'store Gudinne sitt innlegg 14.mars. Hun sier noe slikt som at dette er dagen for biff og noe annet for menn. Hun insuirer selvfølgelig til biff og BJ dagen.  Etterfulgt av apeemojii samt smiley med glorie. (Henviser seg bare til kvinner, kan ikke tenkes at noen er homo på gruppen). Er så sylharry å fronte denne dagen med dette innlegget hvor hun legger til sine biffmiddager.

Hvordan henviser hun seg bare til kvinner med dette? 

Anonymkode: d1be9...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan henviser hun seg bare til kvinner med dette? 

Anonymkode: d1be9...1c0

Hun starter med å si at i dag jenter er det den 14. Mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juliannaos skrev:

Hun starter med å si at i dag jenter er det den 14. Mars...

Åja sånn ja. Skjønner ikke helt irritasjonen da. Snart må man si "hen" til alle i tilfelle de skulle bli støtt av å være hun heller han. 

Anonymkode: d1be9...1c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Juliannaos skrev:

En som legger ut bilde av en oppkuttet appelsin med kanel strødd over. For å vise at det enkle er det beste. Greit nok. Så kommer en kommentar hvor vedkommende lurer på om man kan ha fløte eller vaniljesaus til... Altså, jeg blir så matt at jeg har ikke ord. (Sjekket profilen til hun som spurte, og hun så helt oppegående ut). 

Si du tuller.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juliannaos skrev:

En annen ting jeg irriterer meg over er O'store Gudinne sitt innlegg 14.mars. Hun sier noe slikt som at dette er dagen for biff og noe annet for menn. Hun insuirer selvfølgelig til biff og BJ dagen.  Etterfulgt av apeemojii samt smiley med glorie. (Henviser seg bare til kvinner, kan ikke tenkes at noen er homo på gruppen). Er så sylharry å fronte denne dagen med dette innlegget hvor hun legger til sine biffmiddager.

Gjør hun...som satser på å bli en svær blogger.  Dette passer til tenåringer. Har f...ikke noe på en matside å gjøre

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarianneE skrev:

Alle vet jo at du må ha fløte til. Har du vaniljesaus forvandles appelsinen til et eple....

De ba ikke om oppskrift da?bilder slettes om det ikke følger med

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja sånn ja. Skjønner ikke helt irritasjonen da. Snart må man si "hen" til alle i tilfelle de skulle bli støtt av å være hun heller han. 

Anonymkode: d1be9...1c0

Hva med bare å si 'Hei alle sammen'?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si du tuller.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Hehe, dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør hun...som satser på å bli en svær blogger.  Dette passer til tenåringer. Har f...ikke noe på en matside å gjøre

Anonymkode: d8fcb...cf7

Ikke sant? Ser ikke for meg at Trines matblogg ville finne på noe slikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ei som kommenterte "hoffet har talt" angående linking 😅 må si hoffet ikke ble så veldig fornøyd da :fnise:

Anonymkode: 906bb...ff3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De ba ikke om oppskrift da?bilder slettes om det ikke følger med

Anonymkode: d8fcb...cf7

Har så lyst å kommentere at hun må legge med oppskrift bare på gøy! Haha, noen som vil?? :mynona:

Anonymkode: 906bb...ff3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Juliannaos skrev:

Ikke sant? Ser ikke for meg at Trines matblogg ville finne på noe slikt.

Trine eller fru Timian med blogginnlegg om at "husk på B&B-dagen da jenter!!" 

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja sånn ja. Skjønner ikke helt irritasjonen da. Snart må man si "hen" til alle i tilfelle de skulle bli støtt av å være hun heller han. 

Anonymkode: d1be9...1c0

Fordi det finnes både hun og han, homofile og bifile som sikkert feirer den der biff og blowjob dagen. Så jeg skjønner det godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Juliannaos skrev:

En annen ting jeg irriterer meg over er O'store Gudinne sitt innlegg 14.mars. Hun sier noe slikt som at dette er dagen for biff og noe annet for menn. Hun insuirer selvfølgelig til biff og BJ dagen.  Etterfulgt av apeemojii samt smiley med glorie. (Henviser seg bare til kvinner, kan ikke tenkes at noen er homo på gruppen). Er så sylharry å fronte denne dagen med dette innlegget hvor hun legger til sine biffmiddager.

:rodme: Av og til er ord nesten ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...