Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er hun ene admin litt..med annen bagasje?

 

Anonymkode: c277c...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser så innigranskauen teit ut når Fru T hele tiden dytter opp tråder om sine oppskrifter ved å jevnlig kaste et hjerte inn i kommentarfeltet... Noen ganger opptil flere i samme tråd...:glare: Hallo, vi har fått det med oss og vi har dessuten sett den samme oppskrifta hundre ganger! Let it go!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns mye er en rar fremferd fra admin. De kan ikke tillate seg å si hva som helst pga pc. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sugemerke skrev:

Saltsild til rømmegrøt er en vanlig variant der jeg kommer fra. 

Pølser.. Nei.

Jeg har ikke smakt saltsild til rømmegrøt, men kun smakt sik til grøten. Et matminne fra Sømådalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det grisehodet satte i gang en debatt.
Personlig synes jeg det ser på en måte grotesk ut, men samtidig er det kjempebra at de bruker hele dyret. Og sluttresultatet høres fantastisk ut

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nå er det noen andre som har postet en video om grønnsaksdyrking. Tror dere gruppen takler det, eller blir den slettet, slik som han som postet video om pannekakene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MalloryK skrev:

Forresten, nå er det noen andre som har postet en video om grønnsaksdyrking. Tror dere gruppen takler det, eller blir den slettet, slik som han som postet video om pannekakene?

Blir nok slettet (hvis den ikke allerede er det)! Husk at MFB har jo sin helt egen Facebook-server med veldig liten kapasitet ☹️

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har laget den kinder-sjokoladekaken? Se bort ifra all sjokoladen som brukes til pynt, er kaken god? Den ser utrolig god ut, og er den enkel å lage?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget den! :) ble veldig saftig og god, men utrolig mektig! 

Jeg syns ikke den var så veldig vanskelig å lage, vet jeg måtte steke den litt lengre enn anbefalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.2.2017 den 0.45, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Bilderesultat for sauser fra toro

 

Anonymkode: 98c44...ad0

Jeg vet ikke hvorfor ikke hele bildet er med på den første printscreenen. Men her er bildet slik det fremstår når man surfer på PC og ikke mobil eller nettbrett.

http://bildr.no/view/cHhsWHdR

Og angående hvordan TORO bearnaisesaus-posen ser ut, så finnes det flere typer. Bl.a denne her som ser ut til å være den på bildet:

http://www.toro.no/Vaare-produkter/Middag/TORO-Original-Bearnaisesaus-28g

 

Anonymkode: 54500...399

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MalloryK skrev:

Ja det er flere som bommer på stekingen ser jeg. Men den er ellers lett å lage?

Jeg synes det :) jeg baker ikke så veldig mye og har ofte uflaks når jeg skal bake :P, men denne blir nok å lage igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si det at jeg er fortsatt ikke kastet ut, etter at jeg la ut her at jeg diskuterte bittelitt med de før helga. Det er jo bra :) 

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det står 1 ventende innlegg.. det er reglene... nederst står det slett. Vet ikke greia men har jaggu lyst å prøve å trykke 🤣

Anonymkode: 9625a...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig for henne med sausen da. Har hun kommentert det? Noen som har spurt henen? 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nede på siden spør en gjest om folk har vakuumpakkemaskin og hvilken type de eventuelt har, og der har fruen selv linket til sin vakuumpakker ikke bare én men to ganger. For siden de har avtale med leverandøren (hvilken avtale er uvisst da både fruen og adminsa svarer litt forskjellig) er selvsagt linken både mye tryggere og mye enklere å følge enn linker til alle andre produkter og matblogger :rolleyes:

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ikke sånne reklamelenker merkes annonse også i sosiale medier. Affiliate eller hva det heter. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke sånne reklamelenker merkes annonse også i sosiale medier. Affiliate eller hva det heter. 

Anonymkode: 12d42...963

Jo de skal det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til lignende grupper på FB? Er møkk lei all linkingen til den forbaska bloggen til T, og måten administratorene styrer gruppa på. Er jo bare tullball, og dette med at man ikke kan linke til andre blogger eller sider enn T sin er så bak mål at jeg har lyst å spy. Teiteste gruppereglene jeg har vært borti. 

Anonymkode: 00a29...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har forslag til lignende grupper på FB? Er møkk lei all linkingen til den forbaska bloggen til T, og måten administratorene styrer gruppa på. Er jo bare tullball, og dette med at man ikke kan linke til andre blogger eller sider enn T sin er så bak mål at jeg har lyst å spy. Teiteste gruppereglene jeg har vært borti. 

Anonymkode: 00a29...30f

Mat fra grunnen! ;) Masse gode oppskrifter, flinke folk og hyggelig stemning. Og kun helt nødvendige regler som normal folkeskikk. Det er lov å både linke, legge ut filmer og reklamere for egne bloggoppskrifter. Flere dyktige matbloggere som ble kastet ut fra MFB av helt merkelige årsaker er nå medlem av Mat fra grunnen :)
Come to the dark side, we have cookies og mye annet godt! ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...