Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg noe grenseløst på den facebooksiden er at folk stiller spørsmål som f.eks "Noen som har en opp skrift på tanjas fylte horn finner den ikke her på siden".

Er folk helt forbanna teite? Er det virkelig ingen som har hørt om google i 2017? Skjønner seriøst ikke at det er mulig.

Og GUD MARIA! Har aldri opplevd så mange skrivefeil på en plass.

Anonymkode: 4363b...1ee

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var en tråd ang toro sin reklame. Kommer en del svar. Bla fra T. Da lo jeg.... "snakker om å være desperat i sin markedsføring!. Jaha.....hun som har en gjeng som pusher bloggen hele dagen. Markedsføring. Og det er en type som irriterer folk. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var en tråd ang toro sin reklame. Kommer en del svar. Bla fra T. Da lo jeg.... "snakker om å være desperat i sin markedsføring!. Jaha.....hun som har en gjeng som pusher bloggen hele dagen. Markedsføring. Og det er en type som irriterer folk. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Såg det samme. Hun for bare gjøre narr av toro, men hadde hun vært alenemor med 4 barn, så hadde det nok ikke vært så feil.

Anonymkode: 4363b...1ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen har tapt seg veldig i det siste. Nå er det nesten bare tråder om "hjelp, hva skal jeg ha til middag" og "hvilken kjøkkenmaskin bør jeg kjøpe". Og så 100 kinderkaker-bilder innimellom

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som stiller spørsmål ved behovet for oppskrift på stekt laks og at innlegget hennes ble slettet. Kan jo utvikle seg til en artig diskusjon. 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har satt på notifications på det innlegget, det er drama og morsomt. Og jeg er enig med hun som postet det. Nå så jeg ikke orginal-innlegget, men det hun sier ja, at det er altfor pirkete der inne er jeg helt enig i. De er litt for glade i sletteknappen der inne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen ta screenshot under de spekelårene øverst? Ler så jeg griner. 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke den laksetråden. Har noen en link?

Anonymkode: b1921...e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at mfb har mange medlemmer fra hønsehjørnet?

Jeg ble kastet ut fra begge gruppene.

På mfb la jeg ut bilde av brød jeg hadde laget. Den gang gruppen var ny. Skrev at jeg laget på slump, og ikke fullstendig oppskrift. Skrev opp det jeg brukte. Fikk beskjed om å legge ut oppskrift. Leste reglene og stilte spørsmål. Skrev at de var uvanlig i forhold til andre grupper. Vips, så var jeg borte. Har prøvd senere å komme inn,uten hell. 

Når de beg å skrive at de scannet sidene til folk,opprettet heg ny konto. Jaggu kom jeg inn. Ja er det inne nå.

På hønsehjørnet gikk jeg på trynet ut når jeg svarte ei som la ut om sexlivet. Kjenner samboeren hennes. Syns det ikke var noe særlig, og viste at han ikke viste dette. Fikk noen frekke svar. Der var jeg borte fra hh. Hun frekke fikk bli.

Konklusjonen er at admin i begge grupper er helt ute på viddene. Medlemmene,  veldig mange av de stiller i samme bås

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://imgur.com/a/j7X0Y

Ja, det var jo koselig sagt, Tanja. Barna hennes blir dypt skuffa når de spiser stappe hjemme hos andre. Jeg tenker at det er greit å foretrekke maten hjemme og si det til foreldrene sine/innen husets fire vegger, jeg husker jo selv at matrettene smakte best slik som foreldrene mine lagde dem. Husker også jeg ble instruert om at dette er noe vi holder for oss selv, siden det var hyggelig å bli invitert på middag, og at det like gjerne kunne bety at vi likte best det vi var vant til, som at noe var bedre enn det andre. 

Noe ganske annet blir det  derfor å bruke at barna blir DYPT SKUFFA over andres mat som et slags vitnesbyrd på at hennes potetmos er best, på en matblogg. Nei, dette føyer seg bare inn i rekka av en heller ufyselig måte å fremheve seg selv på. 

Her er forresten denne berømmelige stappa:

http://imgur.com/a/MS13C

Jeg har selv aldri laget stappe på Asterixpoteter, trodde det var en potettype som ikke egner seg til stappe. 

Edit: Men alt blir vel godt med 100 gram smør og 3 dl fløte, regner jeg med. 

Endret av Søgni
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes måte å lage potetmos på er ikke akkurat noe hun har funnet på:p Haha. Personlig så liker jeg å bruke mye smør og mindre melk/fløte, men spiser det heller ikke så ofte, så da syns jeg det er greit.

Anonymkode: 4363b...1ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Søgni skrev:

http://imgur.com/a/j7X0Y

Ja, det var jo koselig sagt, Tanja. Barna hennes blir dypt skuffa når de spiser stappe hjemme hos andre. Jeg tenker at det er greit å foretrekke maten hjemme og si det til foreldrene sine/innen husets fire vegger, jeg husker jo selv at matrettene smakte best slik som foreldrene mine lagde dem. Husker også jeg ble instruert om at dette er noe vi holder for oss selv, siden det var hyggelig å bli invitert på middag, og at det like gjerne kunne bety at vi likte best det vi var vant til, som at noe var bedre enn det andre. 

Noe ganske annet blir det  derfor å bruke at barna blir DYPT SKUFFA over andres mat som et slags vitnesbyrd på at hennes potetmos er best, på en matblogg. Nei, dette føyer seg bare inn i rekka av en heller ufyselig måte å fremheve seg selv på. 

Her er forresten denne berømmelige stappa:

http://imgur.com/a/MS13C

Jeg har selv aldri laget stappe på Asterixpoteter, trodde det var en potettype som ikke egner seg til stappe. 

Edit: Men alt blir vel godt med 100 gram smør og 3 dl fløte, regner jeg med. 

T vet ikke hva limet potetmos er, sånn posestappe blir ikke limete som hun sier. Skal du ha limete mos må du bruke stavmikser alt for kraftig på hjemmelaget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ardwinna skrev:

...og DER ble tråden om den stekte laksen stengt. Mest fordi den ene solstrålen der inne ikke klarte å oppføre seg som folk.

http://i.imgur.com/eRTfnAf.jpg

Den kommentaren om navn og etternavn var sykt saklig.

Endret av OppNedPåAlt
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp at det var noen som etterlyste en middagsrett fra T med storfekjøtt, bacon og seterrømme. Jeg hadde lyst til å svare at da kan du bare lage nærmest en hvilken som helst av middagsrettene hennes, men jeg gjorde ikke det da... :P

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Søgni skrev:

http://imgur.com/a/j7X0Y

Ja, det var jo koselig sagt, Tanja. Barna hennes blir dypt skuffa når de spiser stappe hjemme hos andre. Jeg tenker at det er greit å foretrekke maten hjemme og si det til foreldrene sine/innen husets fire vegger, jeg husker jo selv at matrettene smakte best slik som foreldrene mine lagde dem. Husker også jeg ble instruert om at dette er noe vi holder for oss selv, siden det var hyggelig å bli invitert på middag, og at det like gjerne kunne bety at vi likte best det vi var vant til, som at noe var bedre enn det andre. 

Noe ganske annet blir det  derfor å bruke at barna blir DYPT SKUFFA over andres mat som et slags vitnesbyrd på at hennes potetmos er best, på en matblogg. Nei, dette føyer seg bare inn i rekka av en heller ufyselig måte å fremheve seg selv på. 

Her er forresten denne berømmelige stappa:

http://imgur.com/a/MS13C

Jeg har selv aldri laget stappe på Asterixpoteter, trodde det var en potettype som ikke egner seg til stappe. 

Edit: Men alt blir vel godt med 100 gram smør og 3 dl fløte, regner jeg med. 

Fremhever seg selv? Hun driter ut ungene sine,og de som ungene er invitert til å spise middag hos. Skammelig. Vi har vel alle opplevd å spise hos andre,og maten ikke var sånn som hjemme. Men å fortelle om det på fb? Dypt skuffet! Litt av et utsagn.

Jeg  har sett mye av maten,men har litt kunnskap om mat,så det passer ikke min gane. Er der inne, for det er mye flinke folk. Desverre forsvinner de i pushing av blogg. Admin der inne kan ikke skjønne bæret. Hun høster frukter av deres jobb. At de gidder.

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...