Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, skruf skrev:

Kan noen legge ut bilde av den dramaramadama som herjer i MFG?

Prettyplease?

Er ikke så mye å legge bilde ut av, hun prøver å skape uro, men kommer ikke så langt..folk skjønner vel hva hun prøver på..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lileep skrev:

Er ikke så mye å legge bilde ut av, hun prøver å skape uro, men kommer ikke så langt..folk skjønner vel hva hun prøver på..

Virker som folk der inne tar hele greia ganske lugnt. Tror det verste hun fikk i motsvar var å begrunne påstandene sine.

Anonymkode: 787e2...a15

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Litt skryt av gruppen, det er så mange der som poster så mye godt! Alle de kakene (å herregud så mange fantastiske kaker!), og alle de som bearbeider kjøtt de har fått. Og jeg som knapt kan koke poteter... Det er utrolig mange dyktige der, og det er virkelig bra inspirasjon

Ja, ikke tvil om at gruppen kunne vært skikkelig fantastisk for alle "gjestene", om det ikke hadde vært for det som gjør at denne tråden har godt over 400 sider.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at labbetuss er inne på mfg å forsvarer gudinna ihvertfall :fnise:

Anonymkode: 8f46a...e0b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tvil om at labbetuss er inne på mfg å forsvarer gudinna ihvertfall :fnise:

Anonymkode: 8f46a...e0b

 

Jeg tenkte akkurat det samme. Morsomt hvordan skrivemåte avslører folk.

Anonymkode: a784d...7d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2017 den 17.49, Labbetuss40 skrev:

Ja, og hvorfor ble den det???? Jo fordi trådstarter ønsket det!!!!!!!

 

Tenk å ha så mye hat til en person. Lurer på hva dere lærer barna deres...

Dere som ikke er medlem i MFB: Dere blir servert mye løgn her. 

Jeg har vært medlem lenge i MFB, lenge før det ble startet opp blogg, og jeg kan skrive under på at det serveres særdeles lite løgn her. De største løgnene (og bortforklaringene) kommer fra dem som ramler innom her for å kjefte på folk som våger å kritisere hennes majestet T og hennes hellige admin-og gjestehoff. Trenger vi nevne siste dagers fadeser fra deg og Ulvhedin? Det er lov å ta feil, også når man er skråsikker, men da legger man seg flat og innrømmer sine feil.

Jeg har ikke barn, men hadde jeg hatt det hadde jeg brukt MFB som et skrekkeksempel på dårlig kosthold og dårlig oppførsel.
Og jeg gjentar gjerne det jeg har skrevet flere ganger: jeg hater ikke T. Jeg pleier ikke legge folk for hat, og i hvertfall ikke fremmede damer på facebook. Men jeg sier gjerne i fra om jeg synes noen gjør en dårlig jobb eller oppfører seg dårlig. Da snakker jeg altså om den offentlige facebookgruppelederen og bloggeieren T, ikke privatpersonen T.

 

Endret av Sulosi
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Kan noen legge ut bilde av den dramaramadama som herjer i MFG?

Prettyplease?

Det er samme tonen som her inne; beskyldninger om hvor slemme folk i MFG er som rakker ned på facebookgruppa og dens grunnlegger, etterfulgt av den evige påstanden om at folk farer med løgn og antagelser, og at man ikke vet alt eller hele sannheten. Men den hele sannheten og de faktiske grunnene til utkasting av medlemmer får vi aldri svar på. Rart det der.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

og at man ikke vet alt eller hele sannheten. Men den hele sannheten og de faktiske grunnene til utkasting av medlemmer får vi aldri svar på. Rart det der.

Mhm, og det er ikke det at de beskytter folk mot opplysninger, for de gjør gjerne narr eller er spydige etter at folk er fjerna, i åpent kommentarfelt. 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er samme tonen som her inne; beskyldninger om hvor slemme folk i MFG er som rakker ned på facebookgruppa og dens grunnlegger, etterfulgt av den evige påstanden om at folk farer med løgn og antagelser, og at man ikke vet alt eller hele sannheten. Men den hele sannheten og de faktiske grunnene til utkasting av medlemmer får vi aldri svar på. Rart det der.

Same old, same old da med andre ord.

Ikke no nytt under solen, er det ikke det et ordtak?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg har vært medlem lenge i MFB, lenge før det ble startet opp blogg, og jeg kan skrive under på at det serveres særdeles lite løgn her. De største løgnene (og bortforklaringene) kommer fra dem som ramler innom her for å kjefte på folk som våger å kritisere hennes majestet T og hennes hellige admin-og gjestehoff. Trenger vi nevne siste dagers fadeser fra deg og Ulvhedin? Det er lov å ta feil, også når man er skråsikker, men da legger man seg flat og innrømmer sine feil.
 

Hvilke fadeser? Får beskjed om at jeg er admin i MFB.. svarer på det, og lurer egentlig litt på hvorfor det blir dratt opp? Ikke vært usaklig eller frekk til noen i innleggene, men plutselig så får jeg at "jeg vet hvem du er og hva du vil" omentrent.. Hva har det med det vi prater om nå da? Var fra 2015 det svaret hun letet frem.. og sett i sammenheng var heller ikke det frekt. Men da var jeg naver eller uføretrygdet mens jeg hadde tid og være admin der :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulvhedin skrev:

Hvilke fadeser? Får beskjed om at jeg er admin i MFB.. svarer på det, og lurer egentlig litt på hvorfor det blir dratt opp? Ikke vært usaklig eller frekk til noen i innleggene, men plutselig så får jeg at "jeg vet hvem du er og hva du vil" omentrent.. Hva har det med det vi prater om nå da? Var fra 2015 det svaret hun letet frem.. og sett i sammenheng var heller ikke det frekt. Men da var jeg naver eller uføretrygdet mens jeg hadde tid og være admin der :P

Det ble dratt opp fordi admins fra MFB har en vane med å komme innom tråden her jevnlig og slenge med leppa på vegne av fruen selv. Du har vært innom her før og folk husker at du har presentert deg som admin tidligere. Når du da antyder at det ikke er sant ( sitat: "godt du vet noe som ingen andre vet. Hvor kom liksom det frem?"), så er det klart folk reagerer. Det er ingen som har sagt noe om at de vet hvem du er, det ble bare påpekt at du har vært admin tidligere.
Folk er faktisk ikke verre her enn at dersom du hadde skrevet at det var riktig at du tidligere var admin men ikke nå lenger, så hadde ingen brydd seg om å diskutere det videre. Du valgte heller å så tvil om at du noensinne har vært admin på MFB, noe som ble avslørt som tull. Det er den fadesen jeg snakker om. Ingen diger fadese men nok til at folk reagerer, spesielt etter at Labbetuss kommer hoppende inn i tråden og skriker "LØGN!!!" til alt folk skriver om MFB.

Det blir alltid påstått at de som blir kastet ut har blitt kastet ut av gode grunner, og alt de selv skriver er løgn. Derfor vil gjerne folk høre fra admins hva som er grunnen til at folk kastes ut, men ingen vil svare. Så da blir det påstand mot påstand.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Det ble dratt opp fordi admins fra MFB har en vane med å komme innom tråden her jevnlig og slenge med leppa på vegne av fruen selv. Du har vært innom her før og folk husker at du har presentert deg som admin tidligere. Når du da antyder at det ikke er sant ( sitat: "godt du vet noe som ingen andre vet. Hvor kom liksom det frem?"), så er det klart folk reagerer. Det er ingen som har sagt noe om at de vet hvem du er, det ble bare påpekt at du har vært admin tidligere.
Folk er faktisk ikke verre her enn at dersom du hadde skrevet at det var riktig at du tidligere var admin men ikke nå lenger, så hadde ingen brydd seg om å diskutere det videre. Du valgte heller å så tvil om at du noensinne har vært admin på MFB, noe som ble avslørt som tull. Det er den fadesen jeg snakker om. Ingen diger fadese men nok til at folk reagerer, spesielt etter at Labbetuss kommer hoppende inn i tråden og skriker "LØGN!!!" til alt folk skriver om MFB.

Det blir alltid påstått at de som blir kastet ut har blitt kastet ut av gode grunner, og alt de selv skriver er løgn. Derfor vil gjerne folk høre fra admins hva som er grunnen til at folk kastes ut, men ingen vil svare. Så da blir det påstand mot påstand.

Hva som har vært inne på MFB bak fasaden er ikke noe jeg vil utgi her uansett hva jeg er enig i eller ikke... Og sådde ikke tvil, men hvorfor ble det trekt opp? Det jeg svarer er jo ( sitat: "godt du vet noe som ingen andre vet. Hvor kom liksom det frem?") og det gjaldt det vi snakker om nå. Og ja, det er og så tvil men har ikke noe med det vi snakker om nå uansett.
Fantastisk at folk husker 2 år tilbake i tid ang hvem som er admin og ikke.. det er noe som man sier "det ene øret går inn og ut"... Med andre ord, har viktigere ting og bry meg om... Og derfor orket jeg ikke peset med at jeg har vært....
Og må få guds skjyld ikke trekke meg inn i det Labbetuss styrer med :O Ikke vet jeg hvem det er og heller ikke hva hun styrer med....
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulvhedin skrev:

Hva som har vært inne på MFB bak fasaden er ikke noe jeg vil utgi her uansett hva jeg er enig i eller ikke... Og sådde ikke tvil, men hvorfor ble det trekt opp? Det jeg svarer er jo ( sitat: "godt du vet noe som ingen andre vet. Hvor kom liksom det frem?") og det gjaldt det vi snakker om nå. Og ja, det er og så tvil men har ikke noe med det vi snakker om nå uansett.
Fantastisk at folk husker 2 år tilbake i tid ang hvem som er admin og ikke.. det er noe som man sier "det ene øret går inn og ut"... Med andre ord, har viktigere ting og bry meg om... Og derfor orket jeg ikke peset med at jeg har vært....

 

Hva mener du egentlig her (uthevet tekst)?
Og jo du sådde tvil. Det hadde ikke kostet deg en kalori å skrive "Ja jeg var admin der før, men er ikke det lenger". Da hadde du garantert unngått pes.
Grunnen til at folk husker deg ett år og fire måneder senere er at du er en av dem fra MFB som har skrevet mest her. Det er ikke så vanskelig å huske enkelte navn.

1 minutt siden, Ulvhedin skrev:


Og må få guds skjyld ikke trekke meg inn i det Labbetuss styrer med :O Ikke vet jeg hvem det er og heller ikke hva hun styrer med....
 

Godt å høre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Ulvhedin skrev:

Hvilke fadeser? Får beskjed om at jeg er admin i MFB.. svarer på det, og lurer egentlig litt på hvorfor det blir dratt opp? Ikke vært usaklig eller frekk til noen i innleggene, men plutselig så får jeg at "jeg vet hvem du er og hva du vil" omentrent.. Hva har det med det vi prater om nå da? Var fra 2015 det svaret hun letet frem.. og sett i sammenheng var heller ikke det frekt. Men da var jeg naver eller uføretrygdet mens jeg hadde tid og være admin der :P

Det var jeg som fant fram svaret ditt i går. Jeg er hverken medlem av MFB eller aktiv i denne tråden, selv om jeg titter innom en sjelden gang for underholdningens skyld. Du sa indirekte at du aldri hadde vært administrator der, mens det var en som mente å huske at du hadde sagt at du var det tidligere i tråden. Da ble fristelsen litt for stor og jeg klikket meg, enkelt nok, inn på profilen din og den eldste aktiviteten din her inne. Det tok som sagt bare noen få minutter og det var ikke meningen å "ta" deg på noen måte. Hadde selvfølgelig aldri gjort det hvis du hadde skrevet noe sånt som "ja, det stemmer at jeg var admin, men det er noen år siden". Hvorfor gjorde du ikke bare det?

Anonymkode: 28e52...d30

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hva mener du egentlig her (uthevet tekst)?
Og jo du sådde tvil. Det hadde ikke kostet deg en kalori å skrive "Ja jeg var admin der før, men er ikke det lenger". Da hadde du garantert unngått pes.
Grunnen til at folk husker deg ett år og fire måneder senere er at du er en av dem fra MFB som har skrevet mest her. Det er ikke så vanskelig å huske enkelte navn.

Godt å høre.

Vet ikke hvorfor det plutselig ble uthevet..
Hva så om jeg har det? Hadde ikke noe med det vi pratet om nå overhode, og hvorfor skal det liksom brukes som at "du skal ikke sie noe for jeg vet noe om deg"... Da lot jeg henne finne det frem, hvis det betydde så mye å få det frem.
Ikke at det betyr noe for min del, men veldig mye for de som er her og prater..
Så alt man sier og mener er som admin av MFB uansett.

Og ja, det der vil jeg ikke ha kjennskap til overhode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jeg som fant fram svaret ditt i går. Jeg er hverken medlem av MFB eller aktiv i denne tråden, selv om jeg titter innom en sjelden gang for underholdningens skyld. Du sa indirekte at du aldri hadde vært administrator der, mens det var en som mente å huske at du hadde sagt at du var det tidligere i tråden. Da ble fristelsen litt for stor og jeg klikket meg, enkelt nok, inn på profilen din og den eldste aktiviteten din her inne. Det tok som sagt bare noen få minutter og det var ikke meningen å "ta" deg på noen måte. Hadde selvfølgelig aldri gjort det hvis du hadde skrevet noe sånt som "ja, det stemmer at jeg var admin, men det er noen år siden". Hvorfor gjorde du ikke bare det?

Anonymkode: 28e52...d30

Les svaret mitt over :) Og ja, kunne sagt det... men må inrømme jeg ble irritert for det skulle påvirke svarene her.
Vet alt ligger der osv, men ta arbeidet da hvis det betyr så mye og få det frem i noe som bble å markere at jeg skulle ikke uttale meg for jeg hadde vært admin. Vet de aller fleste her er saklig uansett om man er enig eller ikke, men når man er saklig så trenger man ikke være forutintatt heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ulvhedin skrev:

Vet ikke hvorfor det plutselig ble uthevet..
 

Det var jeg som uthevet det for å vise til den delen av innlegget ditt som jeg ikke forsto. Jeg lurte på hva du egentlig mente når du skrev "og det gjaldt det vi snakker om nå. Og ja, det er og så tvil men har ikke noe med det vi snakker om nå uansett"
Men nå blir det bare avsporing så det kan være det samme.

32 minutter siden, Ulvhedin skrev:

Hva så om jeg har det? Hadde ikke noe med det vi pratet om nå overhode, og hvorfor skal det liksom brukes som at "du skal ikke sie noe for jeg vet noe om deg"... Da lot jeg henne finne det frem, hvis det betydde så mye å få det frem.
Ikke at det betyr noe for min del, men veldig mye for de som er her og prater..
Så alt man sier og mener er som admin av MFB uansett.

Her tror jeg du har tolket for mye i det som ble skrevet. Selvsagt blir folks inntrykk av deg farget av din tidligere deltakelse her i tråden og det at du tidligere har vært admin i MFB. Det betyr jo ikke at du ikke får lov til å si din mening.
Som jeg skrev: den beste måten å slippe å måtte stå til ansvar for det MFB-admins skriver her inne, er å skrive at man ikke lenger er admin. Da er saken ute av verden.
Men jeg stopper her, mens leken er god. Denne saken er ferdig og jeg er så trøtt at jeg ikke tenker klart lenger :P God natt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...