Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner dere spaghettioppskriften? Jeg har så lyst til å se den med egne øyne :fnise:

Anonymkode: a5470...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor finner dere spaghettioppskriften? Jeg har så lyst til å se den med egne øyne :fnise:

Anonymkode: a5470...5d2

Den ble lagt ut i går tror jeg, så bare bla litt nedover på siden.

Kjenner at det blir leeenge til jeg får lyst på spaghetti igjen, for å si det sånn.. det så direkte kvalmt ut.

Anonymkode: 5262e...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spaghettiretten må jo være trolling?

Anonymkode: f2933...931

Vel, når jeg ser hva enkelte på facebook anser hva som  er matlaging, og verdt å poste, så tviler jeg ikke på at det der er rett.

Men hva ER det egentlig?? Ketchup, smør i mengder og spagetti? thats it?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når jeg ser hva enkelte på facebook anser hva som  er matlaging, og verdt å poste, så tviler jeg ikke på at det der er rett.

Men hva ER det egentlig?? Ketchup, smør i mengder og spagetti? thats it?

Neida, er 12 egg i midten også! Eller 14 om de er små..:fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, er 12 egg i midten også! Eller 14 om de er små..:fnise:

:ohmy:

Min mann bruker lage noe lignende. Men da litt olje eller smør å steke spagettien med (gjerne når det er fra dagen før, lager ikke NY spagetti for steke det!), max TO egg, salt, pepper, ev grønnsaker. Så ev. litt parmesan dryss.

Ikke min favoritt, men ok måte å bruke opp pasta-rester.

Btw: vår datter på tre år vil ha trøffelolje på dette. Hun ELSKER trøffelolje, da går nesten alt ned, haha!

Endret av BlendaSensitive
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Den spaghettiretten må jo være trolling?

Anonymkode: f2933...931

Jeg har også en fornemmelse av at spaghettiretten er tullball. Ren spekulasjon fra min side, men jeg tror noen har det morsomt på MFBs bekostning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierte bildene og la ut her for de som ville se spaghetti-retten uten å måtte bla nedover hundrevis av innlegg i gruppa.

Anonymkode: 5262e...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, har dere sett popkornkaken? Går det ann å lage noe så usannsynlig ekkelt? Så lenge det er "fra bunnen" så er det visst ingen grenser...

Anonymkode: 9af66...e74

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy faen, har dere sett popkornkaken? Går det ann å lage noe så usannsynlig ekkelt? Så lenge det er "fra bunnen" så er det visst ingen grenser...

Anonymkode: 9af66...e74

Synes alle som har de rareste oppskriftene skriver helt likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Hvorfor skriver du alltid i kursiv?

Jeg kom borti knappen en gang og dermed så blir 99% av innleggene jeg skriver i kursiv

Siden KG ikke gidder å legge stor vekt på å forbedre mobilversjonen etter oppgradering så har jeg ikke orket å bry meg om det jeg heller. Mobilversjonen er DRIT 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den som lurte på hvor man finner den spaghettiretten: 
Jeg søkte på 12 egg i gruppa. Da kom den opp øverst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spagettiretten har også kjøttdeig og er visst en tysk rett som hun topper med masse ketchup.

"Koker spagetti ,skyller den godt .smøre ildfast bolle med smør .steker kjøttdeig legger spagetti kjøttdeig lagevis .så lager hull i mitten helt ned til bunnen av bollen .å helder 12 egg i hullet.tetter igjen hullet å legger smør skiver på toppen å heller grillgjærmel mel på toppen .i steke ovnen på 150grader til toppen blir sprø"

Anonymkode: 2d78b...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Spagettiretten har også kjøttdeig og er visst en tysk rett som hun topper med masse ketchup.

"Koker spagetti ,skyller den godt .smøre ildfast bolle med smør .steker kjøttdeig legger spagetti kjøttdeig lagevis .så lager hull i mitten helt ned til bunnen av bollen .å helder 12 egg i hullet.tetter igjen hullet å legger smør skiver på toppen å heller grillgjærmel mel på toppen .i steke ovnen på 150grader til toppen blir sprø"

Anonymkode: 2d78b...c03

Jeg måtte google på tyske matsider, og ingen steder finner jeg en oppskrift som krever et dusin egg og et kilo smør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "lagde" Grandiosa med kjøttdeig og løk, men jeg tilsatte pepperoni, ekstra ost og masse pizzakrydder oppå, kan vel legge ut den da?:fnise:

Anonymkode: ce259...409

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

I tillegg til at maten ser helt for jævlig og kjedelig ut så skjønner jeg ikke at 5 mennesker klarer å spise alt det der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...