Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen kort oppsummere singelgutten eller hva han ble kalt. Fyren som er påstått å være creepy? Ble meget nyskjerrig og har ikke fått det med meg.

Anonymkode: f9d94...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kopikatten rider igjen... Torsdag delte et medlem denne oppskriften fra NRK https://www.nrk.no/mat/tangzhong-tar-myk-gjaerbakst-til-nye-hoyder-1.14262462. Det er boller hvor man først lager jevning som kokes opp før deigen lages ferdig. 

I dag dukker den opp på bloggen til the queen... 

Anonymkode: 12d42...963

Til hennes forsvar, så påstår hun heller ikke at det er noe hun har mikset sammen selv - slik hun har gjort med andre oppskrifter. Hun sier også i kommentarfeltet at det var via medlemmet som delte oppskriften til NRK at det var derfra hun fikk idéen. Man trenger jo ikke å «ta» henne for alt, tenker jeg. 

Anonymkode: 67bbd...fd6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanja F synes at hennes Facebook side er til inspirasjon for alle som jobber med sosiale medier! Hun er ikke blyg den dama!

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/1949534535129992/

 

Om jeg skulle svart i denne gruppa med masse av profesjonelle mediafolk, så ville jeg nok nevnt noen seriøse  bedrifter... 

 

 

Anonymkode: de38b...e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken gruppe er det? Får ikke linken til å funke på mobil...

Anonymkode: 100ad...85f

stort og smått på sosiale media. Gruppa er åpen, du kan lese der uten å være medlem. 

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett eller annet gjør hun nok riktig mtp hvor mange disipler hun har. Om det er matlaging i seg selv, stiller jeg meg svært skeptisk til. 

Anonymkode: 5b663...9f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett eller annet gjør hun nok riktig mtp hvor mange disipler hun har. Om det er matlaging i seg selv, stiller jeg meg svært skeptisk til. 

Anonymkode: 5b663...9f3

Siden det er fritt frem å legge til gjester (med mindre du er blokkert, men det er en annen historie) så er det nok mange som er medlemmer uten at de er aktive... det sees jo og på aktivitet på vegg/i div tråder....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er fritt frem å legge til gjester (med mindre du er blokkert, men det er en annen historie) så er det nok mange som er medlemmer uten at de er aktive... det sees jo og på aktivitet på vegg/i div tråder....

Anonymkode: 100ad...85f

Hun har fått til bok, selger greit gjør den vel også? 

Anonymkode: d1be9...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har fått til bok, selger greit gjør den vel også? 

Anonymkode: d1be9...1c0

Hadde vært interessant å se hvor i landet boka er populær... jeg jobber i bokhandel på vestlandet. Vi fikk inn 2 eksemplar når boka kom ut og har ikke solgt en eneste eller hatt kunder som har spurt etter den... 

Anonymkode: 87c60...e98

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Ei venninne av meg har lært å lage mange spennende retter etter å ha blitt medlem i den gruppen på FB. Jeg prøvde å bli medlem, men ble faktisk avvist 2 ganger. 

Anonymkode: 5c6e7...ba3

Jeg har også blitt avvist 2 ganger! Vet ikke hvorfor jeg blir avvist, trodde siden var for alle som er interessert i å lære å lage mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bollaa1 skrev:

Jeg har også blitt avvist 2 ganger! Vet ikke hvorfor jeg blir avvist, trodde siden var for alle som er interessert i å lære å lage mat

Men ikke så lenge du er bedre enn grunnleggeren. Er du kokk blir du kastet ut med en gang det blir oppdaget...

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes boka burde ha undertittelen;" slik utgir du andre menneskers matoppskrifter"

 

Det skal forresten sies at jeg ikke ble kasta ut av gruppa selv om jeg stilte ett kritisk spørsmål, det er lenge siden. Muligens hun glemte det.....🙄

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er fritt frem å legge til gjester (med mindre du er blokkert, men det er en annen historie) så er det nok mange som er medlemmer uten at de er aktive... det sees jo og på aktivitet på vegg/i div tråder....

Anonymkode: 100ad...85f

Jovisst, men bloggen har vel ligget høyt på klikk også? For ikke å snakke om at hun diskuteres aktivt her og andre steder. Folk vet hvem hun er. Ergo må hun ha gjort noe riktig - selv om det neppe er kokkekunsten som ligger til grunn.

Anonymkode: 5b663...9f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så denne verserende rundt på facebook, og tenkte med en gang på denne tråden :tongue:

(Ps: Bare humoristisk ment)

q43iRuO.jpg

 

Endret av Matmonsen
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg synes det var rart å bare se de samme trådene om igjen. De har endret på innstillingene slik at nå er det "top poster" som vises. Man må endre det til "recent" selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, MalloryK skrev:

Aha, jeg synes det var rart å bare se de samme trådene om igjen. De har endret på innstillingene slik at nå er det "top poster" som vises. Man må endre det til "recent" selv

Tviler det er gudinna som har gjort det, ettersom alle mine grupper har den innstillingen med "nyeste kommentar". Så er nok en facebook ting ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe nytt, har vært det valget i grupper lenge. Admin kan selv velge hvilken rekkefølge postene skal vises i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig at alle "topp poster" inneholder link til bloggen. Det må da være en tilfelfighet? /sarkasme

Men, de ødelegger hele gruppen når de skal sortere på den måten

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...