Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Some people Just need a skvett fløte in the food and a klatt smør on the top, jeg døøøøør.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! For en legende. Herlig humor. 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Some people Just need a skvett fløte in the food and a klatt smør on the top, jeg døøøøør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MalloryK skrev:

Hvor ser dere dette? Jeg så ikke noe sånt på Joker sin FB

Var nede på anmeldelser, ikke på innlegg (letet der selv). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Kraula skrev:

Var nede på anmeldelser, ikke på innlegg (letet der selv). 

Hva hadde mat fra bunnen-gruppa skrevet der først?

Anonymkode: 1d786...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, helt ordrett husker jeg ikke. Ser ut til at det er slettet, men det var noe á "Som oppretter av Norges største Matgruppe på Facebook anbefaler jeg denne butikken"-greier. Det skal ligge et bilde av det et stykke bak i tråden, men jeg er ganske usikker på hvor. Det begynner å bli ganske lenge siden.

Anonymkode: 1fcc2...25e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mat fra bunnen". Greit nok, men vil ikke dette gå innunder halvfabrikata, da? :P 

"Lett" brokkolisalat. Unnskyld meg. Men dette kvalifiserer vel ikke til en lett rett med 3 dl rømme og 3 ss majones? Altså, nå er det vedkommende som legger den ut som har kalt den for lett, og det står ikke beskrevet som en lett rett på bloggen. 

Kanskje jeg er i det kverulerende hjørnet i dag, men hallo.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan se om jeg har bokmarkert det, ellers blir det vanskelig å finne frem.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Kraula skrev:

"Mat fra bunnen". Greit nok, men vil ikke dette gå innunder halvfabrikata, da? :P 

"Lett" brokkolisalat. Unnskyld meg. Men dette kvalifiserer vel ikke til en lett rett med 3 dl rømme og 3 ss majones? Altså, nå er det vedkommende som legger den ut som har kalt den for lett, og det står ikke beskrevet som en lett rett på bloggen. 

Lett? Hahahahahahahahahaha er det lettrømme i da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Kraula skrev:

Nå prøver jeg ikke å være frekk en gang... jeg lurer opprinnelig!

Er det sånn at kunnskapen rundt mat her i landet innebærer at man tolker en salat som lett, uavhengig av hva som er i den(spesielt når hovedingrediensen er noe så sunt som brokkoli), eller er det lettvinn å lage de legger i begrepet lett? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, Kraula skrev:

Dette er ingen lett rett. Lett å lage,men det blir vel noe annet. Hva er den greia med å pøse på med fett. Det er masse fett og calorier i denne retten. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har ikke snøring på hva som er sunt, meningen jeg alltid har trodd er med mat fra bunnen er at man skal vite hva man får i seg sånn at det blir sunnere, redusering av salt og annet usunt. Men dette virker jo fullstendig mot sin hensikt!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har dere sett den vegetariske salaten i gruppa?

1 brokkoli 

3 dl rømme

3 ss majones

Sukker, rødløk, mandler og rosiner...

Nam  nam

Anonymkode: ca5ce...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
59 minutter siden, HenLu skrev:

https://m.imgur.com/saBXi1m

https://m.imgur.com/kFMvQH8

Primus motor, faktisk? 

Edit: og mest positive, ja :opplyser:

Nei, vi reklamerer ikke for butikker som selger hel og halvfabrikata. Er det mulig......hun som postet om priskrig fikk det svaret i dag. Hva blir det neste.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi reklamerer ikke for butikker som selger hel og halvfabrikata. Er det mulig......hun som postet om priskrig fikk det svaret i dag. Hva blir det neste.

Men egen tråd om harryhandel har de..

Anonymkode: 3a37c...5f3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Grunnlegger og EIER....husk det gjester. Ikke gjør noe ulovlig. Det er det bare mfb eier som kan gjøre. 

Inkonsekvent matgruppe med skrullete regler. Sorry folk....har fibrotåke og vet ikke hva jeg skriver. Matt av hele gruppa. Går til sengs, skal opp tidlig på jobb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere han fyren som la ut innlegget om at han grillet pizza? Det så kjempespennende ut, men jeg var opptatt akkurat da og skulle titte senere... Nå finner jeg ikke innlegget lenger :( 

problemet var vel egentlig at han ikke røpet teknikken, men henviste til bloggen sin. Husker ikke helt hva han kalte seg, men var noe sånt som "den glade kokken" eller noe. Han avsluttet til og med innlegget med "hilsen Den Glade kokken".

gjetter på at det ble fjernet, for reklame... Synd, siden det går langt mellom hver gang det er skikkelig spennende innlegg!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...