AnonymBruker Skrevet 9. februar 2016 #2501 Del Skrevet 9. februar 2016 33 minutter siden, Severus skrev: De leter fortsatt etter nye admin, svarfristen er i følge T "Til vi har nok til å bruke tid til å lære opp/finne de riktige som vil passe inn på flere plan" Så her skal man probes og herjes med før man får tre inn i flokken Såg at beskjeden om utsatt søknadsfrist var endret, og la merke til at hun hadde fjernet at de hadde fått inn lite søknader. Hvorfor de har fått for lite søknader er vel et stort mysterium. Anonymkode: a4f65...2ac 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. februar 2016 #2502 Del Skrevet 9. februar 2016 Jeg kjenner jeg blir litt provosert av at admin i MFB kaller oss tidligere "gjester" for løgnere. Dessverre har det seg slik at jeg (av en eller annen grunn) ALLTID blir logget ut av kg på mobilen. Dermed er jeg sjeldent innlogget med mindre jeg skal svare på noe (slik som nå). Denne tråden har jeg KUN fulgt som utlogget bruker og har derfor ikke etterlatt meg NOEN spor. Jeg leste om MFG her inne (som utlogget bruker) og ble medlem i gruppen i en tidlig fase. BOOM! Der var jeg slettet og blokkert av MFB. Sendte Mail til admin typ 1 mnd seinere og spurte om grunnlaget for utkastelse (og blokkering). Har enda ikke fått svar. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herandjetzt Skrevet 10. februar 2016 #2503 Del Skrevet 10. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Såg at beskjeden om utsatt søknadsfrist var endret, og la merke til at hun hadde fjernet at de hadde fått inn lite søknader. Hvorfor de har fått for lite søknader er vel et stort mysterium. Anonymkode: a4f65...2ac "For lite søkere"... "Jobben" går ut på å være moderator på en matgruppe på Facebook. Snakk om å ta seg selv og gruppen i overkant høytidelig. Jaja, skal ikke klage. Det hele er god underholdning. Det tar liksom aldri slutt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. februar 2016 #2504 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Hvordan har de tid til å sitte 12 timer i strekk for å rydde i gruppa? Endret 10. februar 2016 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordpedant Skrevet 10. februar 2016 #2505 Del Skrevet 10. februar 2016 Har tidligere oppfattet at de har turnus. Har drevet en del med moderering i min tid, og det pleier å løse seg godt nok uten videre også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. februar 2016 #2506 Del Skrevet 10. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helicase Skrevet 10. februar 2016 #2507 Del Skrevet 10. februar 2016 En som blir truet nå, om man ikke leser og aksepterer reglene blir man kastet ut. Og maten kan umulig være så vanskelig at man trenger video for å forstå. Har sinnsykt lyst til å kommentere at " utifra hva som blir lagt ut her ser det ut som at en video med teskje opplæring trengs".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. februar 2016 #2508 Del Skrevet 10. februar 2016 8 minutter siden, Helicase skrev: En som blir truet nå, om man ikke leser og aksepterer reglene blir man kastet ut. Og maten kan umulig være så vanskelig at man trenger video for å forstå. Har sinnsykt lyst til å kommentere at " utifra hva som blir lagt ut her ser det ut som at en video med teskje opplæring trengs".... Teskje? Å nei du, her er nok kryddermål det nødvendige redskapet. Eller forresten, kanskje det også blir for komplisert. Er nok best at man kjøper en ferdig Toro-pose eller noe slikt. Da kan nemlig alle få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. februar 2016 #2509 Del Skrevet 10. februar 2016 10 timer siden, nordpedant skrev: Har tidligere oppfattet at de har turnus. Har drevet en del med moderering i min tid, og det pleier å løse seg godt nok uten videre også. Sjefen sjøl har skrevet at bare hun alene har sittet omtrent 12 timer i strekk, og en annen admin skriver også at andre har gjort det. Men i likhet med rosabloggere har de kanskje en helt egen tidsregning når det kommer til antall arbeidstimer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. februar 2016 #2510 Del Skrevet 10. februar 2016 2 timer siden, Ardwinna skrev: Sjefen sjøl har skrevet at bare hun alene har sittet omtrent 12 timer i strekk, og en annen admin skriver også at andre har gjort det. Men i likhet med rosabloggere har de kanskje en helt egen tidsregning når det kommer til antall arbeidstimer. Kanskje det er "Timeregning ala T"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2016 #2511 Del Skrevet 10. februar 2016 4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Kanskje det er "Timeregning ala T"? Spørs ja! Lurer på om de får samme lønn som topp bloggerne å, siden gruppen er så stor som den tross alt er! Får de ikke lønn tror jeg de må klage, for en så formidabel innsats de legger i facebook gruppe har jeg ikke før vært vitne til. BESTE GRUPPA EVER <3 <3 <3 tulla Anonymkode: 09b6d...7b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 10. februar 2016 #2512 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 10. februar 2016 #2513 Del Skrevet 10. februar 2016 Begge deler kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2514 Del Skrevet 11. februar 2016 Mobbing i Valentins tråden! :o En dame skjønner ikke hvorfor hun aldri får postet noe i gruppen og føler seg utestengt. Hun er frustrert og lei seg stakkar. Hun har jo hatt lyst å spørre spørsmål i 2 uker nå! Noen kommenterer at det er nok pågrunn av oppryddingen i 5 dager og at de er på dag 2, samt at gruppen har åpningstider. En annen påpeker at den ikke kan stenges for enkeltpersoner. Hun er enda opprørt da det har vært slik for henne i flere uker!!!!! Disse to andre kommenterer om hverandre at da er det nok teknisk feil, og ikke adminsa sin feil. Hun forklarer videre at hun ofte har fått beskjed at innlegget hun ønsker å legge inn er slettet og andre ganger at siden ikke eksisterer. Så avslutter hun med "ærlig talt, jeg trodde jeg kunne det meste om mobbing...Liver har faen ikke bestått av annet" Må si jeg syntes synd på henne som tror det er mobbing, når det åpenbart er teknisk feil. Anonymkode: 950e0...924 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2515 Del Skrevet 11. februar 2016 De som svarte henne sa hun kunne spørre spørsmålet nå, siden de var ledige til å bistå! Hun har ikke svar Anonymkode: 950e0...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2516 Del Skrevet 11. februar 2016 Enda en kommentar fra henne der noen skriver en kommentar at gruppen ryddes, så svarer hun "Har denne opprydningen forgått over flere uker?? *gråte smiley* Det er faktisk snillere å si ifra at en er uønsket... ... men... hva vet jeg..." Syntes oppriktig talt synd på henne som oppfatter det slik, siden hun åpenbart er medlem. Men nok fra meg Anonymkode: 950e0...924 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2517 Del Skrevet 11. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mobbing i Valentins tråden! :o En dame skjønner ikke hvorfor hun aldri får postet noe i gruppen og føler seg utestengt. Hun er frustrert og lei seg stakkar. Hun har jo hatt lyst å spørre spørsmål i 2 uker nå! Noen kommenterer at det er nok pågrunn av oppryddingen i 5 dager og at de er på dag 2, samt at gruppen har åpningstider. En annen påpeker at den ikke kan stenges for enkeltpersoner. Hun er enda opprørt da det har vært slik for henne i flere uker!!!!! Disse to andre kommenterer om hverandre at da er det nok teknisk feil, og ikke adminsa sin feil. Hun forklarer videre at hun ofte har fått beskjed at innlegget hun ønsker å legge inn er slettet og andre ganger at siden ikke eksisterer. Så avslutter hun med "ærlig talt, jeg trodde jeg kunne det meste om mobbing...Liver har faen ikke bestått av annet" Må si jeg syntes synd på henne som tror det er mobbing, når det åpenbart er teknisk feil. Anonymkode: 950e0...924 Rett inn i offerrollen. ✌🏻 Synd hun ikke spør når hun først har sjansen Anonymkode: 1fcc2...25e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. februar 2016 #2518 Del Skrevet 11. februar 2016 Men HVA er det hun lurer på siden hun nå har forsøkt i flere uker å stille spørsmålet? Det lurer jeg på Hvorfor har hun ikke bare googlet det. Det må jo være et spørsmål helt ut av denne verden som bare selvutnevnte gudinner kan svare på 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. februar 2016 #2519 Del Skrevet 11. februar 2016 23 timer siden, Ardwinna skrev: Hvordan har de tid til å sitte 12 timer i strekk for å rydde i gruppa? Kanskje det tar så lang tid om de driver å velger hva som får stå. Vi liker ikke den personen eller det innlegget så det sletter vi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2016 #2520 Del Skrevet 11. februar 2016 4 minutter siden, Severus skrev: Kanskje det tar så lang tid om de driver å velger hva som får stå. Vi liker ikke den personen eller det innlegget så det sletter vi. Alle admins må sikker lese gjennom alle innlegg på veggen, lage et referat om hvorfor de syns det burde få stå/bli slettet, så får sjefa gå gjennom alle referatene og ta en sjefsavgjørelse om innleggene skal få stå OG om adminsene har gjort en god nok jobb og om de skal få leve videre under sjefas nåde Anonymkode: f1250...498 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg