Gå til innhold

Beccy - Lever livet med mann og to tette


Beccy87

Anbefalte innlegg

Jeg vil kjøpe leilighet og nå har vi funnet den jeg vil kjøpe. 
Leiligheten er perfekt. 
Vi var på privatvisning der i dag.
Jeg VIL ha den leiligheten. 
Jeg skal tilbake i morgen for ordinær visning sammen med mamma så hun kan være litt mer kritisk enn hva mine forelskede øyne er nå. 
Jeg VIL ha den leiligheten. 
Banken har gått med på et lån som gir oss muligheten til å by ca en halv million mer enn prisantydningen. 
Det gir oss en real sjanse. 
Men realisten i meg ser jo markedet for det det er i dag og vet det at det kan veldig godt hende noen med mye mer penger enn oss kommer til å stjele den fra meg. 
Jeg VIL ha den leiligheten! 
Bud-runde på Onsdag... kjempe lenge til.... 

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Nori skrev:

Oh! Spennende? :hoppe: Link på PM? 

 

14 timer siden, j86 skrev:

Oioioi! Leilighetsjakt er så evig spennende. Hvis mulig med pm link vil jeg også veldig gjerne se :nigo: 

PM sendt ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spennende! Jeg krysser alt jeg har for dere! Tar gjerne i mot PM altså... :ph34r:

Hadde sikkert vært deilig å komme på plass før mini kommer også. :)

Jeg kjenner så godt til den følelsen der man bare VIL ha leiligheten/huset. Det var sånn jeg følte det da vi kjøpte huset vi bor i nå. Jeg ble liksom desperat og viste ikke hva jeg skulle gjøre om vi ikke fikk det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, juliane skrev:

Hallooo! :goodbye: Jeg vil også ha PM! Så spennende!

Sendt! :)  

42 minutter siden, miore skrev:

Kan jeg også få? :sjenert: 

Yes! :)  

6 minutter siden, Chandra skrev:

Å så spennende! Jeg krysser alt jeg har for dere! Tar gjerne i mot PM altså... :ph34r:

Hadde sikkert vært deilig å komme på plass før mini kommer også. :)

Jeg kjenner så godt til den følelsen der man bare VIL ha leiligheten/huset. Det var sånn jeg følte det da vi kjøpte huset vi bor i nå. Jeg ble liksom desperat og viste ikke hva jeg skulle gjøre om vi ikke fikk det. :P

Ja vi har jo vært rundt på en del visninger nå og dette er første gang jeg føler sååå sterkt at jeg vil ha den. 
Føler meg faktisk litt forelsket og er veeeeldig spent på hvor høyt prisen kommer til å bli presset. 

Prøver å ikke stresse for vi kan jo bo her med en baby til om vi må. Men jeg er lei av å leie og VIL ha større plass så det beste hadde vært å funnet noe i løpet av de to neste månedene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Kan jeg også få link? :nigo: 

Jeg har også lyst på litt bedre plass. Aller helst skulle det dukket opp noe i det området vi bor i nå, for vi trives skikkelig godt. Men alt er jo så innmari dyrt! Så enebolig-drømmen forblir nok en drøm om vi skal bli boende her :snurt: Krysser fingrene for dere! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sitronkake skrev:

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Kan jeg også få link? :nigo: 

Jeg har også lyst på litt bedre plass. Aller helst skulle det dukket opp noe i det området vi bor i nå, for vi trives skikkelig godt. Men alt er jo så innmari dyrt! Så enebolig-drømmen forblir nok en drøm om vi skal bli boende her :snurt: Krysser fingrene for dere! :jepp: 

 

2 timer siden, Småkjekset skrev:

Nysgjerrig på link jeg også :vinke:

Spent på hvordan ordinærvisning går også :) Utrolig spennende!

Link er send til dere også på PM! ;) 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kom nettopp hjem fra ordinærvisning nå og mamma var helt enig i at den var et supert valg. :jepp:
Eneste som må gjøres er å male diverse rom, få inn en elektriker til å legge opp en del nye kontakter i alle rom og litt annet småplukk her og der. 
Jeg er så lysten på den leiligheten at jeg holder på å gå til og kommer til å bli kjempe skuffet når Onsdag kommer og en eller annen nisse med mer penger eller lengre ansiennitet enn meg snapper den opp rett foran oss. 
For jeg er jo selvfølgelig smertelig klar over at det er stor sjanse for at det skjer. :opplyser:

Meeeeeen det var bare 5 andre som skrev seg på liste mens vi var der og det var ikke mange mennesker innom å så på. Faktisk var det bare vi og to andre par mens vi var der og vi var der i en halvtime av den oppsatte timen. Det er visning i morgen også men jeg ser det som et godt tegn. 
Nå må jeg bare prøve å forstå meg på det her bud-skjemaet, få fylt det ut riktig og sendt over til megler også er vi krampeklare til budrunde på onsdagen! 

Ellers er det min tur å levere i barnehagen i morgen. 
Har også første time hos jordmor i morgen tidlig, en annen en enn jeg hadde forrige svangerskap så det skal bli spennende. 
Har gått med gravidbukse to dager på rad nå og innser at jeg må nok ta meg en liten shopping runde for å få litt flere klær som passer den kroppen jeg har nå. 
Det eeeeer så kjedelig å handle gravidklær så den sitter kjempe langt inne, men nå er det ingen av de gamle buksene mine som passer lengre og jeg må ha noe annet enn løse tskjorter som enten ser ut som telt eller som magetopper å gå med for å føle meg vel. :P 

Som om ikke det var planer nok for en fridag så trakk jeg det korteste strået og må møte opp på foreldremøte i barnehagen i morgen kveld. Fra 18.00 til 19.30 (det syntes jeg var lovlig lenge), hva gjør man egentlig på sånne møter? :sprettoy:
Jeg kjenner jeg blir svett i nakken bare av å tenke på det, synes sånne ting fort kan bli veldig kleint og har en tendens til å melde meg selv frivillig til alt mulig rart fordi jeg blir fly-rasende-forbanna på alle de andre som ikke gidder å melde seg og synes det er så flaut å sitte der i pinlig stillhet mens alle stirrer i gulvet og håper at noen andre skal ta litt ansvar. :bond:
Siden vi har planer om å flytte så er det ikke noen god ide at jeg gjør det denne gangen så jeg får prøve å holde meg i skinnet og stirre i gulvet sammen med de andre om det kommer til det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må holde oss oppdatert på hvordan det går på onsdagen :nigo: Spent på dine vegne! 

Har du dårlig med klær fra forrige graviditet? Jeg var så lei av de mammaklærne jeg hadde kjøpt at jeg holdt på å spy av dem på slutten (det var ikke så fryktelig mange plagg som passet de siste ukene, så de ble heftig sirkulert), så jeg tror jeg kommer til å kjøpe en del nye neste gang selv om jeg har spart på de gamle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, miore skrev:

Du må holde oss oppdatert på hvordan det går på onsdagen :nigo: Spent på dine vegne! 

Har du dårlig med klær fra forrige graviditet? Jeg var så lei av de mammaklærne jeg hadde kjøpt at jeg holdt på å spy av dem på slutten (det var ikke så fryktelig mange plagg som passet de siste ukene, så de ble heftig sirkulert), så jeg tror jeg kommer til å kjøpe en del nye neste gang selv om jeg har spart på de gamle ;)

Ja. 
Jeg synes gravidklær i seg selv er fryktelig kjedelig. Nei jeg er ikke fan av striper og prikker og eller blonder så mye av utvalget i butikkene havner rett på uaktuelt-lista bare der. 
I tillegg så la jeg på meg 30kg forrige gang så jeg var riiiiimelig stor etterhver og håper, håper, håper at det ikke skal gå så langt denne gangen og derfor trenger noen str mindre. 
Også var jeg jo gravid på andre siden av året sist så gravid-garderoben består mest av shorts, tights og korte armer.. Ikke akkurat høst og vintervennlig.. ;)  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link, beccy? :)  Så spennende da, jeg skal krysse alt jeg har for at dere får leiligheten til sånn ca takst!  Forresten, lindex har 20% på mammatøy pp nett i dag,  så de hadde litt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Porcelain skrev:

Link, beccy? :)  Så spennende da, jeg skal krysse alt jeg har for at dere får leiligheten til sånn ca takst!  Forresten, lindex har 20% på mammatøy pp nett i dag,  så de hadde litt fint. 

Link sendt! ;)  
Og takk for tips! Da må jeg innom å sjekke der, handlet stort sett bare på hm forrige gang men kanskje Lindex har noe for seg også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også merket at det er mye prikker og striper på gravid- og ammeklær. Hvorfor?? Jeg er fan av ingen av delene :P Jeg gidder ikke å bruke mengder med penger på klær som bare skal brukes en viss periode, så mesteparten blir handla på H&M. Akkurat nå er det såpass temperatur ute at det funker med en lang singlet og skjorte/cardigan over, men det blir jo veldig snart kaldt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang kjøpte jeg for det meste stretchy skjørt i en størrelse eller to større enn det jeg bruker til vanlig, og så hadde jeg bare en singlet og en cardigan over. Kommer nok til å kjøre samme skjørttaktikken denne gangen, siden jeg stort sett bare går i skjørt. Men singlet er ikke "fint nok" på jobben jeg har nå, så her må jeg finne på noe lurt når blusene og skjortene mine blir for trange. Snart, med andre ord :ler: 

Ps: fin leilighet! :jepp: Håper det ikke er så mange som kaster seg inn i budrunden. Om ikke annet så er det vel ikke SÅ ville tilstander utenfor sentrum eller? Kryss kryss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Weebs skrev:

Jeg har også merket at det er mye prikker og striper på gravid- og ammeklær. Hvorfor?? Jeg er fan av ingen av delene :P Jeg gidder ikke å bruke mengder med penger på klær som bare skal brukes en viss periode, så mesteparten blir handla på H&M. Akkurat nå er det såpass temperatur ute at det funker med en lang singlet og skjorte/cardigan over, men det blir jo veldig snart kaldt... 

Ja sant vel!? Hva er det som får kjedene til å tenke at prikker og striper DET er det gravide og ammende ønsker seg aller mest! :sprettoy:
Det er det jeg tenker også, akkurat nå har jeg jo klær som funker, men plutselig blir det jo høst og vinter over natta og da er det greit å være forberedt. 
Jakke må jeg også ha etterhvert men den broen brenner jeg heller når jeg kommer dit for jeg har ikke overskudd til å ta innover meg et slikt prosjekt nå i tillegg til at det kanskje ikke er kommet så mange jakker i butikkene enda uansett. :P 

2 timer siden, sitronkake skrev:

Forrige gang kjøpte jeg for det meste stretchy skjørt i en størrelse eller to større enn det jeg bruker til vanlig, og så hadde jeg bare en singlet og en cardigan over. Kommer nok til å kjøre samme skjørttaktikken denne gangen, siden jeg stort sett bare går i skjørt. Men singlet er ikke "fint nok" på jobben jeg har nå, så her må jeg finne på noe lurt når blusene og skjortene mine blir for trange. Snart, med andre ord :ler: 

Ps: fin leilighet! :jepp: Håper det ikke er så mange som kaster seg inn i budrunden. Om ikke annet så er det vel ikke SÅ ville tilstander utenfor sentrum eller? Kryss kryss! 

Jeg er egentlig ikke noe skjørt-jente, trives aller best i jeans så det er en liten utfordring her.. 
Må også finne meg antrekk til jobb for den uniformen jeg har nå (som forøvrig består av skjørt) begynner å bli ganske stram i kantene. Forrige gang kjørte jeg svartbukse, diverse topper og blazer og satser på samme oppskrift denne gangen, må bare finne en ny haug nye topper. ;) 

Ja jeg håper, håper, håper det er en del som lar seg skremme av at det området fortsatt har et litt (ufortjent) frynsete rykte og derfor ikke vil være med på budrunden. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær som gravid er virkelig noe dritt. Jeg er heller ikke interessert i å bruke masse penger på klær som kun skal brukes i kort tid. Samtidig har man jo ikke lyst til å se ut som en dass heller. Som miore ble jeg også grådig lei mammaklærne sist, så jeg tror nok at jeg må utvide den delen av garderoben i runde to. 

Når starter burdrunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...