Gå til innhold

Evolusjon er det fakta eller løgn


Gjest Gjest_Balian de Ibelin

  

105 stemmer

  1. 1. fffff

    • Evolsujon er fakta
      87
    • Evolsujon er en løgn fortalt av djevelen
      12
    • Jeg bryr meg rett og slett ikke
      6


Anbefalte innlegg

Så evolusjon betyr ikke utvikling??!!?? Få høre din definisjon på evolusjon da. Og hvor har du den definisjonen fra?

Nå skjønner jeg hvorfor du ikke skjønner noe. Når man tilpasser seg et miljø (som hele tiden er i forandring) så utvikler man seg, men utvikling betyr ikke at det blir bedre. Det kan også bli verre.

Min definisjon har jeg sagt 2-3 ganger nå, men kan godt si det igjen: 
Evolusjon er forandring og evnen til å henge med forandringene (tilpasningsevne). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner nesten jeg blir dummere av å lese debatant sine kommentarer. Håpløst tilfelle.

 

Jada nå kommer du til å spørre meg "hva legger du i evolusjon da??" 

For å spare deg trøbbelet: les svarene du har fått. Jeg sier som de andre. Men du kommer ikke til å gjøre det, du vil bare gjenta deg selv som en hakkete plate :)

Så god natt og lykke til videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Vi stammer alle fra skapninger som lever på planeten Nazar inni jorden. Vi stammer fra de menneskelige aper som kom seg opp til overflaten for flere millioner år siden. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stammer alle fra skapninger som lever på planeten Nazar inni jorden. Vi stammer fra de menneskelige aper som kom seg opp til overflaten for flere millioner år siden. 

 

Ja sånt blir sikkert sett på som glupt her inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Ja sånt blir sikkert sett på som glupt her inne.....

Du har altså ikke kjennskap til det klassiske verket av Ludvig Holberg publisert i 1741?

Hadde du hat kjennskap til boken Nils Klims reise til den underjordiske verden så ville du ha forstått referatet til planeten Nazar.

Synd du burde lese noe mer en bibelen. Det er en bra bok og verd å lese. 

 

Og bare slik at du er klar over det nei jeg tror ikke på at vi alle stammer fra aper som kom opp fra planeten Nazar. Men jeg liker at du tok det alvorlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hva legger du i evolusjon, om du ønsker å delta i debatten.........

Jeg har svart deg på dette tidligere. Uten at det dro tråden videre fra din side. 

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner nesten jeg blir dummere av å lese debatant sine kommentarer. Håpløst tilfelle.

 

Jada nå kommer du til å spørre meg "hva legger du i evolusjon da??" 

For å spare deg trøbbelet: les svarene du har fått. Jeg sier som de andre. Men du kommer ikke til å gjøre det, du vil bare gjenta deg selv som en hakkete plate :)

Så god natt og lykke til videre.

Klart å vite hva ordene en bruker er kanskje fordummende for noen. Sannheten er at dere er veldig inkonsekvente i bruken av ordene evolusjon, vitenskap og art.

Hva du legger i evolusjon spiller ingen rolle, Men jeg tar det for gitt at du mener noe anet enn Darwin og 3 oppslagsverk jeg nylig slo opp, slik som Brimis. Spørsmålet er hvor du har din definisjon fra?

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg på dette tidligere. Uten at det dro tråden videre fra din side. 

Nei det har du ikke. Men om du har det, burde det være enkelt å skrive det igjen?

Spørsmålet mitt er egentlig til Lafemm, somer særdeles inkonsekvent med bruk av ordet.....

Dere synes sikkert det er flott da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart å vite hva ordene en bruker er kanskje fordummende for foen. Sannheteh er at dere er veldig inkonsekvente i bruken av evolusjon, vitenskap og art.

Hva du legger i evolusjon spiller ingen rolle, Men jeg tar det for gitt at du mener noe anet enn Darwin og 3 oppslagsverk jeg nylig slo opp. Spørsmålet er hvor du har din definisjon fra?

Jeg kunne svart deg på det, men det er bortkastet tid for min del. Alle som har deltatt her inne er mer interessert i å høre hva du legger i evolusjon. Men da måtte du jo faktisk ha svart på et spørsmål selv så det blir jo litt vanskelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne svart deg på det, men det er bortkastet tid for min del. Alle som har deltatt her inne er mer interessert i å høre hva du legger i evolusjon. Men da måtte du jo faktisk ha svart på et spørsmål selv så det blir jo litt vanskelig.

Tydelig at du ikke kan det. Hva tilsier at du kan nettopp det??

Det er ikke pent å lyve............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du ikke kan det. Hva tilsier at du kan nettopp det??

Det er ikke pent å lyve............

Det er heller ikke pent å være en hykler.

Anonymkode: a00d2...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så evolusjon betyr ikke utvikling??!!?? Få høre din definisjon på evolusjon da. Og hvor har du den definisjonen fra?

Kan ikke du snart bare sette deg ned å Google litt, og lese deg opp? Du blir ikke noe klokere av å virre rundt her inne å flashe din kunnskapsløshet.

Anonymkode: be8dc...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke pent å være en hykler.

Anonymkode: a00d2...d3e

Er du sur fordi du ikke kan definere evolusjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du snart bare sette deg ned å Google litt, og lese deg opp? Du blir ikke noe klokere av å virre rundt her inne å flashe din kunnskapsløshet.

Anonymkode: be8dc...287

Jeg har bare spurt hva folk, da særlig Lafemm, hva dere legger i evolusjon? Så blir jag møtt med personangrep??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at du ikke kan det. Hva tilsier at du kan nettopp det??

Det er ikke pent å lyve............

Du stiller spørsmål som om jeg faktisk kommer til å svare dem. Du har mange spørsmål å svare på først, så kanskje jeg gidder etterpå.

Endret av Rosewood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du stiller spørsmål som om jeg faktisk kommer til å svare dem. Du har mange spørsmål å svare på først, så kanskje jeg gidder etterpå.

Du trenger ikke stille spørsmål i en debatt du ikke vil være med i....

Makan!

At du ikke vet hva evolusjon er er jo interessant her da.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du sur fordi du ikke kan definere evolusjon?

Jeg kan fint definere evolusjon og evolusjon har blitt definert flere ganger i denne tråden. Problemet er at du ikke forstår det

Anonymkode: a00d2...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke stille spørsmål i en debatt du ikke vil være med i....

Makan!

At du ikke vet hva evolusjon er er jo interessant her da.

:rolleyes:

 

Kjempeinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint definere evolusjon og evolusjon har blitt definert flere ganger i denne tråden. Problemet er at du ikke forstår det

Anonymkode: a00d2...d3e

hehe, ja vi ser jo alle definisjonene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...