loffen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #181 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 10.1.2016 at 1.44, Auri skrev: Hva har du gjort med ryggen din Loffis? Ikke fått med meg det jeg Jeg greide å marsjere rett forbi Kicks idag... Da følte jeg meg stolt Vi fikk skikkelig gode duftlys av mannens søskenbarn til jul, men jeg måtte bare kvitte meg med det... Alt som lukter parfymert gir meg vondt i nesa og skikkelig hodepine og litt pusteproblemer Har vurdert å kjøpe sånn oljeting med telys, og prøve med litt rene eteriske oljer, og se om det går bra... For jeg savner litt sånn skikkelig go'lukt i heimen! Ah, her var den dagboka igjen ja.. Så dumt at du ikke tåler duflys da, jeg elsker de. Ryggen.. lang og fryktelig vond historie som har vært ganske uutholdelig de siste tre årene. Men så fikk jeg ny operasjon, med avstiving av korsryggen 1. september, og etter et har det bare gått fremover. Nå kan jeg f.eks både nyse og kjøre over fartsdumper uten å hyyyle, og bare det er helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #182 Del Skrevet 14. januar 2016 Den 10.1.2016 at 7.42, MarianneE skrev: Å... kalv er fantastisk! Lagde biff stroganoff en gang på kalvekjøtt og det var absolutt godkjent! Jeg går forbi alt av salg om dagen. Overførte heller ekstra penger til de to sparekontoene mine istedenfor å kjøpe meg noe nytt som jeg egentlig ikke trenger. Skremmende fornuftig! Kalv er digg! Så flink du er til å spare! Jeg fikk visst med meg en cardigan i dag. Fra Minimum på Carlings. Skulle kjøpe jeans til Poden på salg, men det ble jakke til meg i stedet, som ikke var på salg. Den er lang, gråsvart, stilig, pusete og helt nydelig.. Og den siste som var igjen. finner den ikke på nett engang. Har den på nå, og har nesten lyst til å sove i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #183 Del Skrevet 14. januar 2016 Jaja. Ellers i dag har jeg vært ute i fantastisk vintervær på tur, elsker det! I morgen skal jeg køre en tur og besøke mamsen og papsen. Det blir koselig, selv om jeg synes synd på Noen, Poden og Snuppis som må gå hjem fra byen/skolen/vente på bussen i -16º. Men, jeg må jo også få ha bilen i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #184 Del Skrevet 14. januar 2016 Har vært litt i sjokk de siste par dagen etter David Bowies død faktisk. Skjønner egentlig ikke hvorfor det berører meg så mye.. Men ja, jeg har hørt mye på ham, han har vært med meg i mange år av min ungdomstid, så kanskje det ikke er så rart heller. For en fantastisk og inspirerende dyktig person han var. Starman... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #185 Del Skrevet 14. januar 2016 Nei!! Ikke Alan Rickman også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 14. januar 2016 #186 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg så det akkurat Neiiiii. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #187 Del Skrevet 21. januar 2016 Uff ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #188 Del Skrevet 21. januar 2016 Ellers om dagen så nyter jeg sola og minusgradene så mye jeg kan! Jeg trasker inn i skogen hver dag, ganske forsiktig så jeg ikke snubler i ei rot eller noe . Det er så utrolig deilig med litt lengre dager, og masse ! Jeg må jo ha på solbriller til og med. Ryggen blir fortsatt bedre for hver dag også, jeg bare nyter av hver lille ting jeg plutselig greier. Ellers står jeg i fare for å tørke bort tror jeg. Smører og smører, håndkrem, fotkrem, ansiktskrem, lotion, lypsyl, hårolje... Fint med vinter, men sommer, sandstrand og saltvann er hakket bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 21. januar 2016 #189 Del Skrevet 21. januar 2016 Håper alt er bra fine Loff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. januar 2016 Forfatter #190 Del Skrevet 21. januar 2016 Takk Jerle, joda, slett ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #191 Del Skrevet 23. januar 2016 God helg! Har trasket på tur, ser fotball med en pils, skal steke biff! Bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2016 Forfatter #192 Del Skrevet 23. januar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. januar 2016 #193 Del Skrevet 24. januar 2016 Ok... Hva er disse rare deltagelsene dine på Facebook? Jeg blir så nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #194 Del Skrevet 24. januar 2016 Det er bare tull! Vi satt her på kvelden og kjedet oss litt, også dukket det ene rare arrangementet opp etter det andre, så ble det bare sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. januar 2016 Forfatter #195 Del Skrevet 24. januar 2016 Tåkedritt, 2 pluss.. hm, skal jeg gidde å gå tur i dag da? Det ser ikke så fristende ut. Også er det søndagskøen da.. 'morn', 'heihei', 'hallo', 'hei' osv. Er jo ikke mulig å få gå i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #196 Del Skrevet 25. januar 2016 Tåka ligger tjukt i dag også. Vil ha tilbake kulda jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2016 Forfatter #197 Del Skrevet 25. januar 2016 Trodde KG skulle bli bedre etter den siste oppdateringen? Det er jo så forbanna treigt å laste sidene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #198 Del Skrevet 27. januar 2016 Siden jeg blir ufrivillig tilskuer til håndball her i kveld, så flykter jeg litt til rommet mitt (kjøkkenet) innimellom. Står en deig og hever seg nå da. tenkte lage en sånn sjokoladestjerne http://trinesmatblogg.no/2016/01/22/sjokoladestjerne/ I går bakte jeg en helt enkel formkake, den oppskriften som står på bakepulverboksen, og den ble borte med en gang gitt. Rakk ikke engang å drysse melis på den. Jaja, heia Norge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #199 Del Skrevet 27. januar 2016 Må inrømme at herrehåndball er hakket morsommere enn damehåndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. januar 2016 #200 Del Skrevet 28. januar 2016 Herrehåndball går litt under radaren hos meg... Har fått med meg at de har gjort det vanvittig bra, men henger ikke helt med på når kampene er, så jeg fikk ikke med meg resultatet før på toget i dag tidlig. Hvis de faktisk tar medalje er det jo tidenes skrell Så en overskrift forleden om at Norge ikke hadde gjort det så bra i herrehåndball siden fargefjernsynet kom - da begynner det å bli perspektiv på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå