Multi Skrevet 15. mars 2021 #2061 Del Skrevet 15. mars 2021 Innom med en . Håper du snart føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. mars 2021 #2062 Del Skrevet 16. mars 2021 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #2063 Del Skrevet 17. mars 2021 Tusen takk! Hjemme ventet et hyggelig brev, takk Daria! Da var det ekstra koselig å komme hjem. Jeg er bedre, fremdeles hodepine, men har et bredt utvalg av piller å trøste meg med. Hoster og sliter litt ennå med trykk i brystet. Jeg skal fortsette med tablettkur med antibiotika mot blodforgiftningen som ble oppdaget (altså!), som jeg skal ta i en uke til. Da jeg tok CT av bihulene fant de ut at jeg har apikal periodontitt over en jeksel. Altså, benet løser seg opp. Så da må jeg kontakte tannlegen. Men ikke ennå orker ikke dette nå... Noen ble lagt inn på sykehuset igjen i dag, han har blitt verre. Han har en kraftig infeksjon, hjertet han løper løpsk, og feberen er stigende. I natt har han hostet til han kastet opp og slet med å puste. Dette er så grusomt. Håper de beholder ham der lenger denne gangen. Passe sliten og lei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2021 #2064 Del Skrevet 17. mars 2021 Det var voldsomt som de fant ting hos deg, da - aldri så galt osv, du trengte tydeligvis en helsjekk... Du får ta det med ro, ta pillene dine og gi kroppen tid og ro til å bli skikkelig frisk God bedring til Noen, høres ut som innleggelse var det beste både for ham og for deg, du er vel ikke akkurat i form til å være sykepleier nå. Hvordan går det med Poden, holder han seg frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mars 2021 Forfatter #2065 Del Skrevet 17. mars 2021 Poden sender tommel opp fra sofakroken. Ja, det er best at Noen er på sykehuset. Han er ikke høy i hatten nå.. En god nyhet i dag; hodepinen som jeg har hatt konstant og intenst i 17 døgn er plutselig borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. mars 2021 #2066 Del Skrevet 17. mars 2021 Det høres jo helt vanvittig deilig ut å endelig slippe (17 dager! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. mars 2021 #2067 Del Skrevet 18. mars 2021 Så bra at du endelig ble kvitt hodepinen og at formen er bedre! Fortsatt god bedring! Håper Noen også snart føler seg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #2068 Del Skrevet 18. mars 2021 Han kommer kanskje hjem i morgen! Litt usikkert, kommer an på natten.. Krysser fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. mars 2021 #2069 Del Skrevet 19. mars 2021 Huff, dere har virkelig fått en solid tørn! Håper det går veien nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. mars 2021 #2070 Del Skrevet 20. mars 2021 Håper du har fått Noen hjem og at det står, etter forholdene i det minste, bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mars 2021 #2071 Del Skrevet 20. mars 2021 Herregud Loffenmin! Jeg er så lei for at dere har havnet i denne situasjonen ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #2072 Del Skrevet 21. mars 2021 (endret) Takk alle sammen, Noen er hjemme og ligger for det meste i senga. Vi har begge blitt alt for tynne og alt for slappe til å orke noe som helst. Spiser og hviler. Greide gå nesten 1 km med Lille Vofs i dag, lungene mine skriker for hvert skritt. Hun har fått seg en ufrivillig ferie også. Men nå er vi vel trygge og ferdig med dette. Herregud, så grusomt det har vært. Folk som avfeier denne sykdommen med at det bare er som en vanlig influensa, aner virkelig ikke hva de snakker om! Dette var noe helt annet! Fælt var det. Skikkelig fælt. Endret 21. mars 2021 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. mars 2021 #2073 Del Skrevet 21. mars 2021 Godt dere er samlet hjemme igjen. Får håpe det går veien nå - ta det med ro, ta vare på dere selv og hverandre og ikke minst la kroppen få den tiden den trenger på å bli helt bra. Jeg har en lege som stadig snakker om å ha håndbrekket på når man blir bedre, det er ikke så dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #2074 Del Skrevet 22. mars 2021 Det høres fornuftig ut. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #2075 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg må være mye bedre, fordi jeg blir så ufattelig irritert på den IKEA-reklamen med han som maler om hyllene sine. ÆHHHHH! Orker ikke høre den sangen mer! Det er ren terror!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #2076 Del Skrevet 22. mars 2021 Også han som lider av skråsikkerhet! 'Skyt bønda!'... rekker akkurat høre han skriker det, før jeg klarer å skru lyden helt ned. HATER den nye fjernkontrollen fra telenor som ikke har lyd-kverke-knapp! Man må bare trykke på svakere lyd til den blir borte. Vel, DET ER IKKE FORT NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #2077 Del Skrevet 22. mars 2021 Har også begynt å strikke ny genser. Ferdig med vrangbord, som faktisk var i flettemønster, det har jeg aldri gjort før, men ser bra ut. Nå mangler jeg pinner til resten, og alt er stengt. Bestilte på nett, og det kan ta over en uke før jeg får pinnene. 3-14 dager! Blæh, det er kjedelig å slappe av hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #2078 Del Skrevet 22. mars 2021 Men jeg har akkurat tatt de siste antibiotikatablettene! Da er vel blodforgiftningen offisielt over også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. mars 2021 #2079 Del Skrevet 22. mars 2021 Mute-knapp er jo et must, jeg kan ikke leve uten Å slappe av når man må er jo det kjedeligste som finnes. Det dummeste jeg hører er det som sier at om du kjeder deg er du ikke syk nok (les: dra deg opp av sofaen og gjør noe fornuftig, eller aller helst dra på jobb) - jeg har vært så dårlig at jeg ikke har kunnet krysse gulvet uten støtte og kjedet jo like fullt vettet av meg... loffen skrev (11 minutter siden): Men jeg har akkurat tatt de siste antibiotikatablettene! Da er vel blodforgiftningen offisielt over også. Godt med alt som er overstått. Du drøyer kanskje litt før du tar nye hull...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. mars 2021 #2080 Del Skrevet 22. mars 2021 Ut fra innleggene dine virker du mye friskere! Så kjekt å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå