loffen Skrevet 2. september 2019 Forfatter #1741 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg er syk. Sånn vanlig syk, feber, tett i pappen osv. Helt greit, men litt uggent på luftetur med vofsen. Litt svimmel. Tror jeg trenger en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. september 2019 Forfatter #1742 Del Skrevet 2. september 2019 Er jo litt koselig, ligge i senga pg se på Netflix, lese bok, surfe på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2019 Forfatter #1743 Del Skrevet 6. september 2019 Jadda, har alle mine samlet i kåken. Det høljer ned ute. Vofsen er fremdeles halt, men ikke noe verre enn det. Denne hundedøden er så forferdelig. Hunden til Snuppis ble igjen i utlandet, de turte ikke ta den med hit. I morgen er det MUSE! Kjenner at jeg ikke gleder med SÅ mye som de andre gangene, de har jo bare spilt samme setliste hele turneen. Skuffende. Wub wub.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2019 Forfatter #1744 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg er ikke så syk lenger! Hoster masse og høres ut som jeg drikker whisky hele døgnet, men herregud, kan ikke klage på litt feber og sånt, det går jo over. Det er verre med det som er hos meg hele tiden ellers. Det er bare så ille det at jeg ikke kan trene, men nå er det så lenge siden, så nå gidder jeg liksom ikke. Selv om jeg føler meg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2019 Forfatter #1745 Del Skrevet 6. september 2019 Eh. tror jeg babler igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2019 Forfatter #1746 Del Skrevet 6. september 2019 Har savnet denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. september 2019 Forfatter #1747 Del Skrevet 8. september 2019 Konserten var selvfølgelig fantastisk. Hva var det jeg trodde. Jeg fant frem og fikk parkert og greier. Jeg som har grudd meg siden april til å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. september 2019 #1748 Del Skrevet 8. september 2019 Lite slår en skikkelig god konsertopplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. september 2019 Forfatter #1749 Del Skrevet 8. september 2019 Helt enig! Det er bare herlig. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. september 2019 Forfatter #1750 Del Skrevet 9. september 2019 Nå har vofsen fått smertestillende, men hopper fremdeles på tre ben. Så på nyhetene at dyrlegeregningen kom på 80000 for en av de hundene som hadde den fæle tarmsykdommen. Herregud, min er forsikret opp til 20000. Håper de finner ut av dette snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2019 Forfatter #1751 Del Skrevet 15. september 2019 Samme samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2019 Forfatter #1752 Del Skrevet 15. september 2019 Vurderer å flytte. Har egentlig ikke råd til å bo her mer. SÅ lei dårlig økonomi. Og dårlig helse. Dårlige leger, dårlig søvn, og dårlige reklamer på TV. Doffen har daua er tilbake om og om og om og om igjen! Pokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. september 2019 #1753 Del Skrevet 16. september 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. september 2019 Forfatter #1754 Del Skrevet 17. september 2019 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. september 2019 Forfatter #1755 Del Skrevet 17. september 2019 Nå er det champions league i alle fall. Heia Chelsea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. september 2019 Forfatter #1756 Del Skrevet 17. september 2019 Bare vofsen slutter å halte. Så kan alt annet gå til helvete, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2019 Forfatter #1757 Del Skrevet 23. september 2019 Solte meg her om dagen og glemte meg bort, så jeg smurte meg med solkrem. Jeg er SÅ allergisk og det kløøør og sviir noe så inn i hampen!! Blir en fæl natt i natt også kjenner jeg. Skulle ønske jeg greide å finne ut akkurat hvilket stoff det dreier seg om. Det er bare en solkrem jeg tåler, men klarer ikke se hva som ikke er i den, men i de andre. Innholdsfortegnelsen er jo milelang på slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2019 Forfatter #1758 Del Skrevet 23. september 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. september 2019 Forfatter #1759 Del Skrevet 24. september 2019 Har brukt en god stund på kartlegging av ingredienser. 29 stk, inget mindre. I Garnier Ambre Solaire Sun protection milk 30SPF (fryktelig sak) Synderen må være en av disse: - Octocrylene -Ethyhexyl salicylate -Butyl methoxydbenzoylmethane De to siste fins også i dagkremen min til ansikt, har ikke merket noe av den, har brukt den i tre uker. Den har solfaktor 35. Men det vil vel være mindre av de i den, tenker jeg, siden den har andre ingredienser som ikke er solbeskyttende også. Sjekket Nivea sin solkrem, som jeg har fått kløe av før. Den hadde ikke octocrylene i seg, men de andre. Sjekket Cosmica, som jeg heller ikke tåler, den hadde ikke de to andre, men octocrylene. Forvirret, much? eller så kan det være -Linalool som er parfyme, men den fins ikke i cosmica sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. september 2019 Forfatter #1760 Del Skrevet 24. september 2019 Jeg tåler bare APOLOSOPHY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå