Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah, ja det gjorde du jo Jerle. :laugh:

Og takk, det samme, håper julen din blir fin også!:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er klart til jul!

Tre på 2,7m, en del pakker, mye mat, mye vin, og rævva vær. Da er det jul! :nigo:

Ha en super feiring alle som ramler innom her! :skaal::nisse::gave::klemmer: I morgen skal vi feire med hele strofamilien, det blir kos!

Nattinatt!

:natti:

Skrevet

Å, værsågod, det var da så lite. :klem::kyss2:

• Liker 1
Skrevet

Godt nyttår alle sammen!

Jeg må fjerne dagboken min fra 'favoritter' sånn at jeg finner den igjen. :icon_lol:

Skrevet

Endelig er det januar. Dette året skal bli såååå mye bedre for meg. :jepp:

Gleder meg til å ta opp styrketreningen igjen snart, alle buksene er for trange, til og med trusene :fnise: , og alt av muskler i armene og på ryggen har blitt nesten borte.  

Men jeg har gått over 30 mil siden operasjonen. Og ting blir bedre og bedre for hver dag som går. :skya:

Her om dagen skulle jeg hente ned noe fra et høyt kjøkkenskap, hviket innebærer å klatre opp på en stol, og jeg bare gikk rett opp! Uten å holde meg fast eller noe. Det var så morsomt, så jeg bare gikk opp, ned, opp ned, flere ganger med både høyre og venstre fot først. :ler: Og nå greier jeg å knyte på meg sko, uten å ligge sidelengs mens jeg holder pusten. :laugh: 

Livet leker! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Godt nytt år! :)

Så utrolig flott å høre, det er jo superbra! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Den 1.1.2016 at 15.03, loffen skrev:

Endelig er det januar. Dette året skal bli såååå mye bedre for meg. :jepp:

Gleder meg til å ta opp styrketreningen igjen snart, alle buksene er for trange, til og med trusene :fnise: , og alt av muskler i armene og på ryggen har blitt nesten borte.  

Men jeg har gått over 30 mil siden operasjonen. Og ting blir bedre og bedre for hver dag som går. :skya:

Her om dagen skulle jeg hente ned noe fra et høyt kjøkkenskap, hviket innebærer å klatre opp på en stol, og jeg bare gikk rett opp! Uten å holde meg fast eller noe. Det var så morsomt, så jeg bare gikk opp, ned, opp ned, flere ganger med både høyre og venstre fot først. :ler: Og nå greier jeg å knyte på meg sko, uten å ligge sidelengs mens jeg holder pusten. :laugh: 

Livet leker! :ler:

Måtte jo bare få en pluss dette!! :hoppe:

Skrevet

Takk, MarianneE! :ler::klemmer:

Skrevet

I går fikk jeg med meg Snuppis på tur, og herlighet så glatt det var. Selv med nye brodder er det jo glatt på blankis. I dag snør det, så jeg gruer meg litt til å gå på tur, det er vanskelig å se hvor isen er da.
Men jeg må jo ut en tur. :tommelsmil:

Forøvrig er jeg møkk lei av å ikke sove. Ligger våken HELE natta, natt etter natt etter natt. Det er så utrolig kjedelig! :sur:

Jaja, litt mere :kaffekopp: kaffe så blir det vel en tur akkurat når mørket faller på igjen. :ler:

Jeg har lyst til å ta bort julepynten også, men vet jeg ikke om jeg gidder. :P Har i alle fall kke tenkt å kaste ut treet ennå. Det er så fint, helt perfekt! Det var Poden som fant det, så han er herved utnevnt til juletrespesialist.  :laugh:  

Men åh, nå må jeg bæsje :skya:*poff*

Skrevet

Jeg tok bort alt utenom juletreet og stjernene/stakene i går. Jeg liker så godt alt lyset og juletreet vårt er så fint at jeg ikke klarte å ta det bort helt enda. :sjenert:

Ikke har jeg tid før tidligst søndag heller, så jeg nyter noen dager til. :)

Håper det nye året blir fint, kjære loff, håper også vi ses om ikke for lenge!  :klemmer;

Skrevet

Jeg holder på litt nå, plukker bort det meste av juleting utenom treet. :)

Takk Jerle, håper det samme! :klemmer:

Skrevet (endret)

I dag hadde jeg en fantstisk tur i skogen, i mange kuldegrader og soool! Dessuten greide jeg fint å gå på en ulendt sti jeg har lengtet etter. :strix:

Har tatt av juletrepynten nå i kveld. Det var faktisk ganske trist *snufs* for det treet var utrolig flott! :ler:

I morgen skal jeg til kontroll på Ullevål!

Kjenner jeg faktisk gleder meg. :nigo:

Endret av loffen
Skrevet

Hvordan gikk kontrollen? 

Skrevet

Takk, det gikk jo bra det! :nigo:

Alle skruer på plass og alt er så meget bedre enn før, og bedre blir det jo for hver dag som går. :ler:

Skrevet

Jeg glemmer rett å slett å skrive i dagboka, fordi den forsvinner fra mine innlegg. :laugh::ninja:

Skrevet

I går gikk jeg forbi Kicks og så det var et stort bord med 50% rabatt rett innenfor døra. Så jeg svingte innom for å se om det var hudkrem jeg kunne kjøpe, siden det jeg har er nesten tomt.

Det fant jeg ikke, men vips hadde jeg kjøpt meg parfyme til halv pris.  :ler:

Også måtte jeg bare innom Indiska en tur, fant ingenting på salg, men et stort vaniljeduftlys ble med derfra. Elsker vanilje! I alt fra lys, parfyme, milkshake og mat. :fnise:

Skjemte meg selv bort skikkelig i går altså. Fortjener det nemlig! :biggrin:

I dag har jeg gått tur i snøføyk og vind. Deilig! :smilbla:

Og attpåtil spist kalvebiff til middag. Herregud, som livet leker. :P

Skrevet

Hva har du gjort med ryggen din Loffis? Ikke fått med meg det jeg :sjenert:

Jeg greide å marsjere rett forbi Kicks idag... Da følte jeg meg stolt :ler:

Vi fikk skikkelig gode duftlys av mannens søskenbarn til jul, men jeg måtte bare kvitte meg med det... Alt som lukter parfymert gir meg vondt i nesa og skikkelig hodepine og litt pusteproblemer :( Har vurdert å kjøpe sånn oljeting med telys, og prøve med litt rene eteriske oljer, og se om det går bra... For jeg savner litt sånn skikkelig go'lukt i heimen!

Skrevet

Å... kalv er fantastisk! Lagde biff stroganoff en gang på kalvekjøtt og det var absolutt godkjent! :tommel:

Jeg går forbi alt av salg om dagen. Overførte heller ekstra penger til de to sparekontoene mine istedenfor å kjøpe meg noe nytt som jeg egentlig ikke trenger. Skremmende fornuftig! :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...