AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Jeg og mannen var hjemme hos en kollega på middag. Kona hans var ikke hjemme. Datteren hans på 3 år surret rundt på kjøkkenet uten at noen brøy seg nevneverdig. Hun forsøkte å få oppmerksomhet av faren mens han lagde mat men han ignorerte henne. Greit nok. Så skulle vi spise og at gikk opp i annen etasje med barnet, han la henne fort i seng og kom ned igjen. Da var klokks nærmere 22-23 så ungen virket overtrøtt. Vi satte oss til bords også hørte vi at jenta begynte å gråte høyt oppe. Faren ble tydelig kjempe sint, masjerte opp i annen etasje. Så ble det helt stille før vi hørte det smalt høyt. Vi hørte tydelig at faren klasket til jenta. Så hørte vi hun hyl skrike. De Så kom han ned og vi spiste videre. Vi kunne høre jenta gråt lenge etterpå. Det ble en rar stemning. Jeg og mannen viste ikke helt hva vi skulle si og forlot middagen tidligere enn planlagt. Det var litt ubehagelig. Jeg er ikke vant med barn så jeg vet ikke hvordan de pleier å oppføre seg. Anonymous poster hash: 55bb3...b5b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Det er ikke lov. Anonymous poster hash: e7344...0f3 9
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Angry Man Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Uhmm. Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke spurte om han slo henne. Hvis jeg hadde hørt det der hadde jeg sagt "Slår du ungen din?" Og jeg hadde selfølgelig kontaktet barnevernet.
The Kitten Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Jeg lurer også på om dere er 100 % sikker på at han slo ungen? Kan han ha slått i nattbordet hennes for eksempel? 8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Jeg lurer også på om dere er 100 % sikker på at han slo ungen? Kan han ha slått i nattbordet hennes for eksempel? Jeg er helt sikker på at han slo henne. Det hørte vi på lyden. Og man hørte det også på reaksjonen på jenta som hyl skreik rett etterpå. Han kom ned igjen og så meget sint ut. Men middagen fortsatte som normaltAnonymous poster hash: 55bb3...b5b
Gjest Jessica Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Da hadde jeg konfrontert dem! Og vurdert en telefon til barneverntjenesten
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Sikker på at han ikke klappet høyt i hendene, altså slo hendene sammen, og at ungen ble skremt av det? Det gjorde eksen min til mitt barn engang, altså slo hendene sammen i frustrasjon, og ungen ble vettskremt og gråt kjempelenge etter det. Anonymous poster hash: 2f711...db8 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Sikker på at han ikke klappet høyt i hendene, altså slo hendene sammen, og at ungen ble skremt av det? Det gjorde eksen min til mitt barn engang, altså slo hendene sammen i frustrasjon, og ungen ble vettskremt og gråt kjempelenge etter det. Anonymous poster hash: 2f711...db8 Helt sikker. Det er en annen lyd. Jeg er 100% sikker på at mannen klappet til ungen. Jeg er ikke typen som vil bry meg med andre personers oppdragelse av unger. Jeg er ikke en person som bryr meg særlig om barn. Men tilogmed jeg syntes det der var ubehagelig. Derimot er ikke bsrnevernet et alternativ. TsAnonymous poster hash: 55bb3...b5b
Kittykat Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Helt sikker. Det er en annen lyd. Jeg er 100% sikker på at mannen klappet til ungen. Jeg er ikke typen som vil bry meg med andre personers oppdragelse av unger. Jeg er ikke en person som bryr meg særlig om barn. Men tilogmed jeg syntes det der var ubehagelig. Derimot er ikke barnevernet et alternativ. TsAnonymous poster hash: 55bb3...b5b Hvorfor ikke det? Slår man barna sine, så fortjener man å få barnevernet på døra, enten det er venner, familie eller kollegaer man anmelder. Jeg hadde spurt han rett ut og etter det så hadde jeg droppet resten av middagen. Ikke pokker om jeg hadde blitt der et sekund lenger. Og ja, jeg er mor selv. Så mitt morsinstinkt slår til for fullt i sånne situasjoner. 29
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Helt sikker. Det er en annen lyd. Jeg er 100% sikker på at mannen klappet til ungen. Jeg er ikke typen som vil bry meg med andre personers oppdragelse av unger. Jeg er ikke en person som bryr meg særlig om barn. Men tilogmed jeg syntes det der var ubehagelig. Derimot er ikke bsrnevernet et alternativ. TsAnonymous poster hash: 55bb3...b5b Du er faktisk pliktig til si ifra til barnevernet. Anonymous poster hash: 7569c...fd2 33
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Helt sikker. Det er en annen lyd. Jeg er 100% sikker på at mannen klappet til ungen. Jeg er ikke typen som vil bry meg med andre personers oppdragelse av unger. Jeg er ikke en person som bryr meg særlig om barn. Men tilogmed jeg syntes det der var ubehagelig. Derimot er ikke bsrnevernet et alternativ. TsAnonymous poster hash: 55bb3...b5b Du er 100% sikker på at han slo ungen, men barnevernet er ikke et alternativ. Hvordan klarer du å konkludere med det? Det er garantert ikke verken første eller siste gangen dette skjer, og slik du har forklart situasjonen og hvordan faren oppførte seg før og etter, så er dette helt klart grunn til bekymring. Anonymous poster hash: c6292...6df 30
Den røde fare Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Hvis dette virkelig er sant, så gjorde du en stygg feil. Du skulle vært der, ringt barnevernsvakta og venta til de kom. Stakkars, lille unge😕 10
Gjest Angry Man Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Helt sikker. Det er en annen lyd. Jeg er 100% sikker på at mannen klappet til ungen. Jeg er ikke typen som vil bry meg med andre personers oppdragelse av unger. Jeg er ikke en person som bryr meg særlig om barn. Men tilogmed jeg syntes det der var ubehagelig. Derimot er ikke bsrnevernet et alternativ. TsAnonymous poster hash: 55bb3...b5b Hvorfor ikke? Er du umoralsk eller feig?
Populært innlegg GammelKaktus Skrevet 20. september 2015 Populært innlegg #16 Skrevet 20. september 2015 Merkverdig at voksne mennesker bare sitter som idioter å spiser ferdig middagen sin mens et barn sitter sent på kveld å gråter for seg selv, etter å blitt slått av faren sin... At dere ikke sa eller gjorde noe synes jeg er helt jævlig... 74
teknosilje Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Hva om denne jenta blir slått ihjel? Kommer du til å angre deg da? Fy f*** du er ett meget råttent menneske TS!!! Hvis du ikke varsler hvem i alle dager skal gjøre det da? Tenk å sitte å se (høre) på at ett forsvarsløst lite barn blir mishandlet og late som at ingenting har hendt! Du er ett grusomt menneske... Jeg får utrolig vondt inni meg😢 12
peppermyntete Skrevet 20. september 2015 #18 Skrevet 20. september 2015 Hvorfor i alle dager er ikke barnevernet et alternativ??? Du er faktisk pliktig å melde fra til barnevernet her. Tenk om denne jenta får så store skader at livet hennes blir ødelagt, og DU kunne forhindret det men valgte å ignorere henne..! Forkastelig. 14
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #19 Skrevet 20. september 2015 Plutselig svarer ikke TS mer...så idiotisk. Hvis vennskapet går på båten ved å "anonymt" på nett sende inn en bekymringsmelding - So what? Dere vil vel ikke lengre være venner med noen som slår barnet sitt?! Stakkars barn, du er med på å legitimere vold mot barn ved å IKKE melde det til Barnevernet. Det er ikke første og siste gang denne faren slår. Hvordan kan du leve med å ikke handle til barnets beste?!Anonymous poster hash: 7e08b...6fc 11
Gjest Mythic Skrevet 20. september 2015 #20 Skrevet 20. september 2015 Husker du denne gutten, TS? Han døde fordi folk rundt han gjorde som deg, og lot være å stå på hans side. Vil du være delaktig i noe som potensielt kan gi et like tragisk utfall? Tafatte, feige mennesker bidrar til at barn lider, blir skadet, og i verste fall, dør. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv..." http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2012/03/20/23148799/1/260x324/1425274.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå