Gå til innhold

Lise Valø

Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

På 21.1.2018 den 15.59, Skorpion89 skrev:

Har Eirin allerede kvittet seg med spisebordet fra Lises firma?

Har hun kvittet seg med Lise også? Vært så stille på den fronten. Lise var jo voldsom på å skryte av samarbeidet sitt med Eirin

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun og Eirin jobber vel sammen, men nå i firmaet Ai Concrete. Lurer litt på hva bedriftene får ut av samarbeidet og de store avtalene som hun skryter å sammen med dem. Tror ikke hun når ut til så mange potensielle kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2018 den 18.55, Horselady skrev:

Hun og Eirin jobber vel sammen, men nå i firmaet Ai Concrete. Lurer litt på hva bedriftene får ut av samarbeidet og de store avtalene som hun skryter å sammen med dem. Tror ikke hun når ut til så mange potensielle kunder.

Ai concrete har ikke noe med Eirin å gjøre. Det har Lise sammen med en venninne

Endret av rock&republic
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rock&republic skrev:

Si voncrete har ikke noe med Eirin å gjøre. Det har Lise sammen med en venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gjest TyrkiskPepper

Har ikke henne på snapp jeg heller lengre, likte godt å følge med for noen år siden da hun tok oss med på jogginga og det virkelige livet liksom og var mer jordnær, men nå har det gått over stokk å stein 😛
Innom av å til på instagram å ser om hun legger ut noe personlig men nei bare huset og alle duppe ditter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2018 den 2.57, Viking-girl skrev:

Hadde hun da enda merket alle snappene sine for Bolia med REKLAME! Slettet henne, orket ikke. 

Jeg spør for jeg er usikker: er hun nødt til det? 

For da tror jeg at medie-tilsynet eller hvem det er som sjekker sånt har litt å gjør, om man skal på jobbreise merke alt med #reklame fordi man spiser middag, og lager reiseregning etterpå så jobben betaler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bygdefruen skrev:

Hun har nesten 50k følgere på IG, og bildene hennes får mellom 800 og 2000 likes 🤔

Ja, men sånn serriøst. Hørt om logaritmen til instagram suger? Viste du at de er forandret på noe greier, sånn at du "når ut til de du faktisk kjenner, og har kontakt med" altså de menneskene du prater til, eller prater til deg på DM. Og om du ikke gir til andre: kommenterer og liker, så får du ingenting tilbake. Se her, tallene er ikke noe bedre eller verre enn andre:

Interiørspire - 30,5 k - mellom 400 og 1500 per bilde

mtomine - 109k - bilde nr2 har 383 likerklikk - vil si at snittet hennes ligger runt 1500 - hun har 1 bilde med nesten 5000 likerklikk

monica.nyhus - 106k - fra 1000 og oppover

ingerliselille - 152k - mellom 680 - 2500 per bilde

villalille - 117k - 720 - 1500 per bilde

Det er ingenting i veien med kontoen til Lise. Det er sånn instagram fungerer om dagen. Prøv selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, bygdefruen skrev:

Hun har nesten 50k følgere på IG, og bildene hennes får mellom 800 og 2000 likes 🤔

Dette er ikke uvanlig. Det har med algoritmen til IG å gjøre. Jeg har også en konto med IG med veldig mange følgere, og opplever akkurat det samme. Det samme gjelder flere kontoer med 200k følgere - de får kanskje 5K-10K likes på sine bilder. 

Endret av Blubird
La til et fra tall
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Blåklokka*

Herlige Hjem har filmet i huset til Lise, men da burde vel programmet skifte navn til 'Herlige showrom' så ufattelig mye spons det er på styling og absolutt alt i det huset... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.5.2019 den 19.29, Blåklokka* skrev:

Herlige Hjem har filmet i huset til Lise, men da burde vel programmet skifte navn til 'Herlige showrom' så ufattelig mye spons det er på styling og absolutt alt i det huset... 

Og minimalistisk er det overhodet ikke.. SÅ mye dill og dall over alt. Hjelper ikke at alle tingene er dyre designer-ting, når det er så mye av alt🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har den siste tiden solgt masse interiør/møbler på snap. Ting hun eeelsket tidligere.

vel.. kontrakten ved samarbeid går vel ut etter et år. Så nå selger hun unna det hun fikk betalt for å like 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Hun har den siste tiden solgt masse interiør/møbler på snap. Ting hun eeelsket tidligere.

vel.. kontrakten ved samarbeid går vel ut etter et år. Så nå selger hun unna det hun fikk betalt for å like 🙄

Hun må jo jevnlig fornye interiøret for å nettopp skulle opprettholde den posisjonen en interiørkonto skal ha. Ser mange lignende kontoer gjøre akkurat det samme. Er ikke dermed sagt at hun ikke fremdeles liker de samme tingene, men hun har vel begrenset med lagringsplass hun også som alle andre. 

Mye mulig at en samarbeidskontrakt har gått ut, men jeg synes det kun blir spekulasjoner å si at det er grunnen til at hun selger unna ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Blubird said:

Hun må jo jevnlig fornye interiøret for å nettopp skulle opprettholde den posisjonen en interiørkonto skal ha. Ser mange lignende kontoer gjøre akkurat det samme. Er ikke dermed sagt at hun ikke fremdeles liker de samme tingene, men hun har vel begrenset med lagringsplass hun også som alle andre. 

Mye mulig at en samarbeidskontrakt har gått ut, men jeg synes det kun blir spekulasjoner å si at det er grunnen til at hun selger unna ting. 

Din påstand blir jo like mye spekulasjon som min?

Huset er nytt, de har sikkert lagringsplass til det de måtte ønske ;)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Stjerne*støv* skrev:

Din påstand blir jo like mye spekulasjon som min?

Huset er nytt, de har sikkert lagringsplass til det de måtte ønske ;)  

Ikke vet jeg :)  Jeg har ikke fått med meg hvorfor det er så mye kritikk mot akkurat denne kontoen her inne, da det er andre norske interiørkontoer på IG som er langt verre i forhold til spons enn det Lise er. Feel free to enlighten me. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...