Gå til innhold

Lise Valø

Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 21.1.2018 den 15.59, Skorpion89 skrev:

Har Eirin allerede kvittet seg med spisebordet fra Lises firma?

Samarbeider de ikke da? Hun er jo Eirin sin sales manager. Eller er det en annen hun lager bord sammen med? 🤔 hun har forresten fått seg nye 25000 følgere, men likes er det verre med....hvordan er det mulig å få så mange følgere, men antall likes har ikke økt så veldig mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Horselady skrev:

Samarbeider de ikke da? Hun er jo Eirin sin sales manager. Eller er det en annen hun lager bord sammen med? 🤔 hun har forresten fått seg nye 25000 følgere, men likes er det verre med....hvordan er det mulig å få så mange følgere, men antall likes har ikke økt så veldig mye.

Hun har ikke fått 25000 nye følgere. Det er følgere totalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, amadine skrev:

Hun har ikke fått 25000 nye følgere. Det er følgere totalt. 

Okei. Jeg som har misforstått da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har skrevet før så syns jeg at hun har et råflott hus. Det må jo også være områdets flotteste tomt, men...

Nå syns jeg at hun har blitt dronningen av nips.  Nye ting blir pakket ut hver dag og nipsefaktoren øker parallelt .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2018 den 21.43, Infinity skrev:

Som jeg har skrevet før så syns jeg at hun har et råflott hus. Det må jo også være områdets flotteste tomt, men...

Nå syns jeg at hun har blitt dronningen av nips.  Nye ting blir pakket ut hver dag og nipsefaktoren øker parallelt .

Enig! Pluss alt det grønne er litt too much. Liker planter og planter gjør mye i huset men hun har altfor mange. Ser ut som hun ikke klarer å stoppe pluss alltid nye ting og tang. Snart er det huset overfylt :overrasket:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får helt fnatt av alt nipset og småtingene som er strødd rundt hele huset..🙄 Hun kjøper seg trendy nips som hun tydeligvis ser på insta er trendy... - Men har null peiling på interiør og stil, for det kan ikke kjøpes uansett hvor mye penger enn har eller hvor mye en blir sponset, slik sitter i hodet. Hadde jeg hatt det huset så hadde jeg kvittet meg med halvparten av all nips og startet med et større og litt «tyngre» interiør som hadde skapt et ryddigere og luftigere uttrykk.. Det hadde huset fortjent. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Er hun veldig rik? Tittet innom profilen på Instagram og det nipset og interiøret er ikke billig!  Det er jo «nips» for mange mange maaaange tusen :overrasket:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Uff.. hjemmet ser jo ikke ut nå 👎🏻 Hvordan klarer hun å presse inn så mye nips overalt? Ingen tema eller rød trå.. kanskje hun burde få stylinghjelp? Kjedelig å følge henne på Insta etter hun ble ambassadør for ALLE butikker i Ålesund.. er ikke en ting hun ikke reklamerer for nå 🙈 hva skjer med konkurransene?? Mangler bare litt Agri nå 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heeeerlighet så mye pynt den jenta har i huset!! Tenk så fint det kunne blitt hvis hun hadde kvittet seg med halvparten av pynten og sluttet å være lageret til plantasjen! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruSjø

Jeg synes hun har det kjempefint, og at den pynten og nipset hun har fått på plass nå skaper et lunt og levende hjem. 

Ang følgere og likes på IG så henger ikke det alltid helt sammen. Det er mange store kontoer som sliter med å nå ut om dagen og selv de med flere hundre tusen følgere kan ha bare rundt 1000-2000 likerklikk på bildene sine.

Det betyr ikke at de har kjøpt følgere og det kan enkelt sjekkes opp på Sosialblade.

Sjekker man Lise sin IG på Sosialblade så ser man at den lå stabilt under hele byggeprosessen hvor hun ikke var særlig aktiv, men at følgere har kommet jevnt til fra nyhuset var klart og hun ble aktiv på IG igjen. Så jeg kan ikke se at hun skulle ha kjøpt følgere. 

Jeg ser på min egen konto på IG at om jeg er aktiv, deler bilder, kommenterer mye til de jeg følger osv, så får jeg jevnt nye følgere. Om jeg logger av og er inaktiv en periode på dager/uker, ja da forsvinner følgerne og det kommer få/ingen nye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hva er greia med å flytte rundt på en Gucci-pose? Skal det være inspirerende egentlig? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Akkurat nå, Sen ve ben skrev:

Ingen som følger med på henne lenger? jo jeg🙈😂😂

Nei. Orket ikke alt nips og naps. Slettet henne. Hva heter hun på snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Viking-girl skrev:

Nei. Orket ikke alt nips og naps. Slettet henne. Hva heter hun på snap? 

skjønner 👍

lisesvalo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sen ve ben skrev:

Jeg følger henne. Sånn inn i mellom i hvertfall. Synes dama har modnet veldig den siste tiden. Ikke så mye drama og styr som det var en periode tidligere, og det er jo bra! Ellers er det jo ganske ensformig for tiden, stort sett det samme som deles om og om igjen. Men for all del et veldig fint hus, med mye fint innhold, selv om jeg personlig ville hatt litt mindre dilldall om det var mitt ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 4.8.2018 den 10.53, Sen ve ben skrev:

Jeg gjør 😊 synes hun virker som en fin person, med et veldig flott hus. 

På 4.8.2018 den 12.14, richbitch skrev:

Jeg følger henne. Sånn inn i mellom i hvertfall. Synes dama har modnet veldig den siste tiden. Ikke så mye drama og styr som det var en periode tidligere, og det er jo bra! Ellers er det jo ganske ensformig for tiden, stort sett det samme som deles om og om igjen. Men for all del et veldig fint hus, med mye fint innhold, selv om jeg personlig ville hatt litt mindre dilldall om det var mitt ;) 

Jeg også synes hun har modnet veldig og mye av dette med å prøve å være noe stort å henge med blant annet Lene O har forsvunnet. Skal være enig i at det er mye nips å dill, men tenker at dette er Lise. Hun liker funkis og den moderne stilen, mem samtidig liker hun sikkert å dille litt, å det er jo det som gjør det koselig hjemme hos henne. Det er hennes hus og hennes stil 😊 skulle bare ønske hun kunne ha litt mere dagens outfit når hun skal ut på noe, for hun har en veldig flott klesstil. Fikk mye inspirasjon fra henne før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hun er sikkert en hyggelig jente men herremin så usikker hun virker. Må jo spørre følgerne sine om så og si alt. Klarer ikke å ta valg selv. Og hva er det med alle disse posene hun flytter rundt på? Chanelveskene flyttes også rundt alt etter hvor hun tar bilde. Jada Lise, vi vet at du har både Gucci og Chanel MEN so what? Det er da snart allemannseie. Hva er det med å måtte vise de frem hele tiden? Kunne aldri falt meg inn å bruke «merkeveskene» mine sånn bare for å vise de frem. Det blir rett og slett Harry!!! Rolex, Breitling, Chanel, Hermes, Gucci, YSL, Louis Vuitton de ligger på sine plasser og brukes til det de er ment for når de brukes. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2017 den 21.07, Loffeliten skrev:

20K instagramfølgere og under 100 likes på mange av bildene. Og enten har hun mange sponsorer og "samarbeid" som hun ikke merker korrekt - eller så later hun som om hun har mange sponsorer og samarbeidsbedrifter. Jeg får i grunnen inntrykk av at "noen" har lyst til å framstå som en langt større "influencer" enn de egentlig er. :dry: 

Kunne ikke vært mer enig!!!! Fatter ikke at noen i det hele tatt gidder å samarbeide med den vinglehøna. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 15.06, Showmustgoon skrev:

Hvorfor bruker ikke Møbler & Miljø og Herlighet noen av bildene hennes på insta? Hun tagger de opp og ned i mente og skryter de opp i skyene, mens de nevner henne ikke med et ord.. ser også at hun kommenterer på Ai Concrete sin insta med oppmuntrende emojis og Ai Concrete gjør det samme på hennes Insta. Litt komisk siden hun runner begge kontoene 🙈

Hun har vel tagget de iherdig i håp om spons. Fatter ikke at noen gidder å være med på notene hennes. Hva gjør hun med samarbeidspartnerne nå når hun blir sjef for Bolia i Ålesund? Hun kan vel ikke reklamere for andre enn Bolia da? Håper forøvrig skattemyndighetene ettergår den dama. Hva skjedde med jobben hun var så stolt av å ha hos Eirik Kristiansen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...