Gå til innhold

Lise Valø

Kristinemarie1989

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg elsker det badet og garderoben 😍 resten av huset ser også lekkert ut. Det eneste jeg ikke skjønner er disse bøkene som ligger som pynt overalt. Til og med på badet... 🤔 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun er så flink med interiør. Huset ser veldig fint ut, med masse fine løsninger, men hun klarer ikke sette ting sammen. Det er bare mye trendy ting. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange snapper må vi se av badet? :klo: Skjønner at hun er stolt men.. Mye er mye.. og alt ser likt ut, de samme tingene, masse speil og unødvendige ting.. Huset er kjempefint på utsiden, men innsiden nokså så.

Og en ting jeg fortsatt ikke skjønner, de må være jævlig rike, det svære huset og kjøkkenet, badene, gulvene etc koster mye.. Ikke er hun kjent heller? Skjønner ikke hvordan det er mulig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Fjelldronning skrev:

De er ikke rike, eller kjente personen verken hun eller mannen. Hun får mye sponset, og dermed sparer de mye penger. 

Ingenting er merket på insta da. Med at det er sponset? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Ingenting er merket på insta da. Med at det er sponset? 

Møbler, garderobe, flis og maling er samarbeid har hun sagt flere ganger på snap. Om det innebærer at hun må merke det som reklame eller spons vet jeg ikke, kan ikke reglene.

Kunne iallefall glatt ha flyttet inn i det huset 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Horselady skrev:

Møbler, garderobe, flis og maling er samarbeid har hun sagt flere ganger på snap. Om det innebærer at hun må merke det som reklame eller spons vet jeg ikke, kan ikke reglene.

Kunne iallefall glatt ha flyttet inn i det huset 😍

Det må hun nok. Så vi får se om de rette instansene får øynene opp :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Det må hun nok. Så vi får se om de rette instansene får øynene opp :)

Har du meldt ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rålekkert! Fine løsninger, kjøkken, bad, gulv og fargevalg! Ikke min stil mtp at det ble veldig "katalogpent" og trendy interiør, men er smak og behag :-) Skjønner hvertfall godt luften går litt ut av ballongen (ref snap) når man nærmer seg slutten! Vel unt og håper de kommer til å trives😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎14‎.‎11‎.‎2017 den 21.07, Sen ve ben skrev:

For et sjelløst hjem :tristbla:

Det er vel ikke så mange hjem som er fulle av "sjel" før man har flyttet inn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mammatilmakrell skrev:

Hvordan man man se hvem som har likt innlegget? :nybegynner:

Det kan du nok ikke se.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.11.2017 den 18.38, Endelige skrev:

Rålekkert! Fine løsninger, kjøkken, bad, gulv og fargevalg! Ikke min stil mtp at det ble veldig "katalogpent" og trendy interiør, men er smak og behag :-) Skjønner hvertfall godt luften går litt ut av ballongen (ref snap) når man nærmer seg slutten! Vel unt og håper de kommer til å trives😊

Hun likte innlegget ditt ref snap:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne lett å ha flyttet inn i huset hennes, jeg 😍 Kan nok si mye rart om Lise, men ingen tvil om at hun er god på salg og ikke minst på å få gode avtaler i hvertfall! Veldig mye av huset er jo sponset, slik jeg har forstått det, og det er ganske imponerende å ha klart å få å mange avtaler med tanke på at hun verken er blogger eller «kjent person» på noen annen måte. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er jeg den enste som ikke forstår vitsen med designer pynt på vaskerom? (Pynt på vaskerom i det hele tatt) :vetikke:

ref snap i går (?) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...