AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #21 Skrevet 16. september 2015 Hadde kjempet for landet mitt Anonymous poster hash: 76dd8...420 7
missuvillig Skrevet 16. september 2015 #22 Skrevet 16. september 2015 Vi inviterer ikke alle inn, ikke med de strenge innvandringsreglene vi har, og det er NORMALT og ville ha seg et noenlunde normalt liv, synes du ikke det, du som bor i et av verdens rikeste land ? Norge blir ikke ødelagt av massive kulturerer, dette har med uvitenhet å gjøre. Anonymous poster hash: 64427...176 Jo det er ca akkurat det vi gjør, og de kommer ikke hit for å leve et normalt liv, de kommer hit og lever på akkurat samme måte som de har gjort bare at de risikerer ikke å bli drept for det. Er lei av at alle påstår at det er uvitenhet når man ikke vil se landet sitt invadert av alle slags kulturer og moraler, kanskje det heller er uvitenhet når man godtar alt og forventer at det ikke skal ha noen negativ effekt på vår levemåte? 9
Gothminister Skrevet 16. september 2015 #23 Skrevet 16. september 2015 Takknemlig og ydmyk for å få et telt over hode ? du vet at de ikke har noe toalett der, at komfyr og andre normale fasiciliteter som DU bruker daglig og som de er vant til, ikke er omtrent ikke eksisterende ? Anonymous poster hash: 64427...176 Hallo. Vi snakker om å flykte fra krig og død ikke sant. Da betyr komfyr, TV og annet svært lite. Det handler om å holde seg i live. 10
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #24 Skrevet 16. september 2015 Jeg er litt i tvil om de landene hadde hjelpt oss på den måten som vi hjelper dem, om det var vi som var i fare. De hadde nok tatt oss imot, for å halshugge oss ellerno. De kastet jo kristne ut av flyktningbåtene. Og når man sier dette til nordmenn så sier de at de forstår muslimene, for blir sikkert fort dårlig stemning på en slik båt...... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/--Muslimske-batflyktninger-kastet-12-kristne-over-bord-7984466.html Anonymous poster hash: 76dd8...420 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #25 Skrevet 16. september 2015 Alle er opptatte av flyktingene, ingen som ser på hva det var som forårsaket problemet...Anonymous poster hash: 6a91e...242 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #26 Skrevet 16. september 2015 Alle er opptatte av flyktingene, ingen som ser på hva det var som forårsaket problemet...Anonymous poster hash: 6a91e...242 Jo, flere som gjør det. Likevel ender det opp med at vi må bruke enorme summer for å hjelpe flyktningene, og nedprioriterer å løse selve konflikten. Anonymous poster hash: 8b6e1...a18 8
ClosedParadise Skrevet 16. september 2015 #27 Skrevet 16. september 2015 De hadde nok tatt oss imot, for å halshugge oss ellerno. De kastet jo kristne ut av flyktningbåtene. Og når man sier dette til nordmenn så sier de at de forstår muslimene, for blir sikkert fort dårlig stemning på en slik båt...... http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/--Muslimske-batflyktninger-kastet-12-kristne-over-bord-7984466.html Anonymous poster hash: 76dd8...420 Uff.. Er sikkert litt idiot nå men forteller bare det jeg mener. Og det er at jeg ikke syns de skal få en egen bunad her, med burka. Bunad er norskt, og det skal det fortsette å være. Hadde vi kommet i dems land, svingt med det norske flagget og sunget nasjonalsangen hadde det blitt leven tror jeg. Så jeg tror ikke vi hadde fått like god hjelp av dem, som vi gir dem. Langt ifra. 1
apekatt Skrevet 16. september 2015 #28 Skrevet 16. september 2015 Er mange som leker tøff i trynet og mener at dem hadde levd i telt med flere tusen andre mennesker, spist tørt brød med vann mens de vet at fremtiden deres er helt ødelagt og dem har mistet omtrent alt. OG på toppen av det hele så hadde de heller kjempet og kriget mot terroristene liksom de hadde "dødd" for landet sitt hahaha. Å se det mange av dere skriver er komedie, jeg ler meg ihjel. 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #29 Skrevet 16. september 2015 Hallo. Vi snakker om å flykte fra krig og død ikke sant. Da betyr komfyr, TV og annet svært lite. Det handler om å holde seg i live. Du svarte ikke på mitt spørsmål. Hva med dine barn? Anonymous poster hash: e467f...eee 1
apekatt Skrevet 16. september 2015 #30 Skrevet 16. september 2015 Er vel i krig og elendighet man faktisk er takknemlig for det lille man har. Har aldri opplevd krig selv, men etter å ha sett en del nyhetssendinger, dokumentarer(ikke en god kilde, jeg er klar over det) om krig, snakket med eldre mennesker som selv har opplevd krig er det iallefall det jeg har fått inntrykk av. Anonymous poster hash: 8b6e1...a18 Ja, nettopp du har IKKE opplevd dette selv. Hva gir dere rett til å dømme dem som velger å flykte fra det? Folk ble pissredde bare dem så IS soldater halshugge noen på video, og de samme folkene forventer at folk skal bli der og se det hele live hver jævli dag? Jeg har ikke sett noen dokumentarer osv, men er det en ting jeg vet så er det at jeg ville rømt til helvete og vekk derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #31 Skrevet 16. september 2015 Hallo. Vi snakker om å flykte fra krig og død ikke sant. Da betyr komfyr, TV og annet svært lite. Det handler om å holde seg i live. Du kritiserer flyktninger, i alle tråder, også de som har barn. Og nå blir du spurt, hva om dette var deg. Og jeg spør, hva om dette var deg, med dine barn. Anonymous poster hash: e467f...eee 1
apekatt Skrevet 16. september 2015 #32 Skrevet 16. september 2015 Føler du ellers at det går bra med deg? Ja, det går veldig bra med meg ellers takk
Gothminister Skrevet 16. september 2015 #33 Skrevet 16. september 2015 Du kritiserer flyktninger, i alle tråder, også de som har barn. Og nå blir du spurt, hva om dette var deg. Og jeg spør, hva om dette var deg, med dine barn. Anonymous poster hash: e467f...eee Har ikke kritisert en flyktning. Jeg har kritisert de naive som sier ja takk til å ta dem i mot. 5
Cowboy Lotte Skrevet 16. september 2015 #34 Skrevet 16. september 2015 Hvis jeg hadde vært utlending, så hadde jeg blitt i eget land samt hindret at flere utlendinger hadde flyktet til Norge for å snylte på velferdsgodene og trygder som IKKE er deres. Jeg ville heller sørger for å bygge eget land. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #35 Skrevet 16. september 2015 Hvis jeg hadde vært utlending, så hadde jeg blitt i eget land samt hindret at flere utlendinger hadde flyktet til Norge for å snylte på velferdsgodene og trygder som IKKE er deres. Jeg ville heller sørger for å bygge eget land. Hvorfor hadde du brydd deg om et helt fremmed land som Norge og prøvd å hindre at andre skulle snylte seg på velferdsordninger i dette fremmede landet mens du midt opp i full krig i eget land sultet og prøvde å unngå kuler og og fordervelse. Gud så mye ignoranse. Anonymous poster hash: e467f...eee 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #36 Skrevet 16. september 2015 Ja, nettopp du har IKKE opplevd dette selv. Hva gir dere rett til å dømme dem som velger å flykte fra det? Folk ble pissredde bare dem så IS soldater halshugge noen på video, og de samme folkene forventer at folk skal bli der og se det hele live hver jævli dag? Jeg har ikke sett noen dokumentarer osv, men er det en ting jeg vet så er det at jeg ville rømt til helvete og vekk derfra. Vi dømmer dem ikke for å flykte, vi sier bare at vi heller ville valgt å komme oss til det nærmeste trygge landet enn å vandre gjennom halve Europa. Anonymous poster hash: 8b6e1...a18 1
Cowboy Lotte Skrevet 16. september 2015 #37 Skrevet 16. september 2015 Hvorfor hadde du brydd deg om et helt fremmed land som Norge og prøvd å hindre at andre skulle snylte seg på velferdsordninger i dette fremmede landet mens du midt opp i full krig i eget land sultet og prøvde å unngå kuler og og fordervelse. Gud så mye ignoranse. Anonymous poster hash: e467f...eee Det handler om stolthet. Evne til å slåss for at en krig skal ende og ikke fortsette. Jeg kunne aldri tenke meg å snylte på andre lands trygdeytelser, selv om jeg var utlending. 1
apekatt Skrevet 16. september 2015 #38 Skrevet 16. september 2015 Vi dømmer dem ikke for å flykte, vi sier bare at vi heller ville valgt å komme oss til det nærmeste trygge landet enn å vandre gjennom halve Europa. Anonymous poster hash: 8b6e1...a18 Så alle skal stoppe i Hellas? Det er det du mener? Bare fordi Norge er i ganske langt oppi kartet så skal vi slippe å se flyktningene i gatene og sånt. .
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #39 Skrevet 16. september 2015 Så alle skal stoppe i Hellas? Det er det du mener? Bare fordi Norge er i ganske langt oppi kartet så skal vi slippe å se flyktningene i gatene og sånt. . Vi kunne latt noen et par stoppe i Øst-Europa Hvorfor tror du at de fleste vil til skandinavia og drar rett forbi f.eks. Ungarn? Anonymous poster hash: 8b6e1...a18 1
apekatt Skrevet 16. september 2015 #40 Skrevet 16. september 2015 Vi kunne latt noen et par stoppe i Øst-Europa Hvorfor tror du at de fleste vil til skandinavia og drar rett forbi f.eks. Ungarn? Anonymous poster hash: 8b6e1...a18 Aner du hvor mange tusen flyktninger som enda er i Ungarn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå