Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. august 2015 #21 Del Skrevet 29. august 2015 Syns du er så uheldig. Det er liksom litt sykdom ute og går hos en av dere stadig vekk. Kanskje løsningen er...tran? Huff sann, du sier noe der. Nå begynner jo høsten snart også. Får kjøpe det inn neste gang jeg er i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. august 2015 #22 Del Skrevet 31. august 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. august 2015 #23 Del Skrevet 31. august 2015 Takk! Jeg er fremdeles forkjølt, og har litt andre vondter også. Men jeg klarte å karre meg til jobb med kleenex i dag i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. august 2015 #24 Del Skrevet 31. august 2015 Syns du er så uheldig. Det er liksom litt sykdom ute og går hos en av dere stadig vekk. Kanskje løsningen er...tran? Må finne på et eller annet som gjør at jeg faktisk husker å kjøpe tran neste gang jeg er i butikken. I morgen er det høst igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2015 #25 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg velger å tenke på dette som en sensommer enda litt til. Kanskje løsningen er å starte en ny handlelapp akkurat NÅ og så skriver du tran med store bokstaver as we speak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. august 2015 #26 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) Håper du blir veldig fort bedre. Endret 22. oktober 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. september 2015 #27 Del Skrevet 1. september 2015 KJØP TRAN OG TANNKREM (FOR STORE OG SMÅ)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. september 2015 #28 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Håper du blir veldig fort bedre. Så fint høstløv du har fått deg, Sola!! Endret 2. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september 2015 #29 Del Skrevet 1. september 2015 Fant ut jeg måtte pynte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2015 #30 Del Skrevet 1. september 2015 Fin handlelapp er startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. september 2015 #31 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Gud, gi meg visdom til å ikke bli ordentlig fly forbanna på en viss person!!!!(Ikke mannen min det er snakk om her, altså!) Endret 2. november 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2015 #32 Del Skrevet 2. september 2015 Så fint rake løv bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. september 2015 #33 Del Skrevet 2. september 2015 Så fint rake løv bilde Fikk litt inspirasjon fra deg med høst-signaturen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. september 2015 #34 Del Skrevet 2. september 2015 Hihihi, håper høsten blir varm og lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. september 2015 #35 Del Skrevet 2. september 2015 Podens ønskeliste til bursdagen hans: Alt som det reklameres for på TV ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. september 2015 #36 Del Skrevet 2. september 2015 @Hoppe: Nå er Tran innkjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. september 2015 #37 Del Skrevet 3. september 2015 Ny dag, nye muligheter. I dag blir det fullt fokus på husarbeid (og KG inni mellom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. september 2015 #38 Del Skrevet 4. september 2015 Mer husarbeid. Og alle hjerter gleder seg, gleder seg.. *not* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2015 #39 Del Skrevet 4. september 2015 Ble det pilletran, ekte tran, eller tran med juksesmak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. september 2015 #40 Del Skrevet 4. september 2015 Ble det pilletran, ekte tran, eller tran med juksesmak? Tran med sitronsmak! Det er den jeg foretrekker. Poden spurte i går om han ikke kunne få en skje til med det (seriøst!), men han har alltid likt å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå