Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Igår fikk jeg "The Best of me" i posten. gleder meg til å se den! Tror jeg får sett den imorgen når jeg er alene hjemme på kvelden.

Har du fått sett på den enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Da er enda en arbeidsdag over. Egentlig skulle jeg på en "sosial sammenkomst" nå i kveld, men jeg orker ikke det etter en lang arbeidsdag så jeg takket nei til det likevel. Hadde det bare vært på en dag der jeg hadde hatt fri så hadde det passet bra. Jeg orker ikke å være i "på"-modus hele dagen lang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Tror jeg skal holde meg unna samlivsforumet her på KG en stund. Dustete når annenhver tråd der handler om en dame som "skriver til kjæresten sin" fordi hun ikke klarer å snakke med ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er superflink :)

 

Synes det er rart kommunikasjonen skorter så i mange forhold. Snakker de dårlig sammen fra begynnelsen av, så vil det ikke bli noe bedre etter hvert heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Du er superflink :)

 

Synes det er rart kommunikasjonen skorter så i mange forhold. Snakker de dårlig sammen fra begynnelsen av, så vil det ikke bli noe bedre etter hvert heller.

Takk. :)

 

Enig med deg i det siste der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Ikke fått tid enda.. Spørs om det blir tid før flyttekasoet begynner.

Noen ganger må man jo slappe av inni mellom. ;) Får sørge for å pakke den øverst i en eske da, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Ulykkesfugl i dag. 

 

Jeg kjøpte en sekspakning med egg på butikken før i dag. Da jeg kom hjem satte jeg handleposene på en stol bare siden jeg måtte en rask tur innom toalettet før jeg fikk satt på plass varene. Mens jeg var der inne hørte jeg et dunk. Selvsagt var det posen med eggene som måtte dette ned. Mannen klarte heldigvis å redde 5 av 6 egg. Så da blir det pannekaker på oss i dag likevel. Men aner dere hvor mye søl det kan bli av ett enkelt egg? HELDIGVIS datt det ikke på det gulvet jeg vasket i går. Så gulvvask skulle det jo uansett bli her i dag.

 

Ikke lenge etterpå måtte jeg ha meg litt mat. Skulle ha noe puffet ris. Av en eller annen grunn hadde ikke den forrige som brukte den lukket den igjen med en sånn "klips". Jeg var småstressa da jeg skulle ordne dette og tok ordentlig tak i posen. Midt på omtrent. Du kan jo gjette hvordan det gikk? Mange puffede ris som havnet litt over alt på kjøkkenet.  :bond:  DA blir man frustrert når dagen "begynner" slik!!  :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Vel.... Jeg føler jeg tenker litt mye på mange ting nå. Er litt frustrert, men det er ikke noe jeg kan skrive om her..  :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...