Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Zappet meg gjennom de fleste TV'kanalene våre før i dag da jeg trengte en pause. Selvsagt er det ingenting bra som går på TV når man har tid til å se på det. :rolleyes: 

 

Men nå har jeg i alle fall fått vært enda mer effektiv med husarbeidet etter det igjen. Det er liksom ALLTID noe å forbedre på det området. 

 

Jeg og poden må gå gjennom lekene hans nå i helga tror jeg. Jeg føler ikke helt vi har klart å la være å skjemme ham bort mtp at han er enebarn på lekefronten. Det er en vanskelig balansegang å ikke skjemme bort barnet når man ønsker at vennene hans skal synes det er gøy å være hos ham på besøk. De fleste av vennene hans har jo søsken, og da har de jo gjerne også en del ekstra leker. Men nå nærmer det seg både bursdag og jul, og da blir det jo påfylling av nye ting. Noen av sakene han har her nå har varierende anbefalte aldersgrupper, og det er et par større bamser som ikke blir nevneverdig verdsatt. Så da blir det å snakke med ham om at andre barn kanskje hadde likt de bedre, også finne ut hvilke vi skal kvitte oss med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin måte å gjøre det på :) Du er en supergod mor du :) :)

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Da har dagboka mi fått litt forandringer i seg takket være Bond. :)

 

Jeg og ungen skal ut for å sosialisere oss om noen timer. Frem til da er det bare å slappe av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

I dag har jeg og poden gjort noe svært så syndig. Vi har spist is. På en mandag! Uten at det er ferie, eller bursdag involvert!

 

På hjemveien fra skolen spurte han først etter is, hvorpå jeg sa nei i og med at det tross alt er mandag. Måtte tørke noen tårer fra ham da. Ikke så lenge etterpå så vi en gammel dame i pensjonistalderen gå ut fra nærmeste matbutikk med nettopp en is i sin hånd!! Så seg litt til begge sider, og koste seg med den gjorde hun. Så da ble jeg litt svak.

 

Det ble is på oss. En gang, eller to i løpet av et barns barndom kan det vel være greit å bryte noen regler? Men huff, jeg er glad min egen mor ikke kunne se meg da. :rodme: 

 

Sendte en mms til mannen min som responderte med at han syns poden var heldig som har meg til mamma.  :is: Bare ikke si noe til noen dere. ;)  :fnise:

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at den lille is-historien var fin jeg. :jepp: Det er ikke synd å kose seg på en mandag.

Kanskje det nettopp er utenom fastlagte regler at en sånn liten ting gjør ekstra godt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jobber med å gjøre meg kjent med Windows 10! :hoppe: ​ Har endelig blitt kvitt den gamle Mac'en "min" (som egentlig var mannens gamle data), så nå holder jeg på med en annen gammel data. Men så lenge operativsystemet er Windows, så går det fint. Aldri mer Mac på meg! Brukte OSX på den, og det er bare dritt!

 

I morgen blir en relativt travel dag for min del. Har planer om å kjøpe noen nye klær som jeg seriøst trenger når butikkene åpner. Så blir det å fokusere en del på poden, ordne noen ærender, også får jeg besøk av en venninne på kvelden. Denne venninna mi skal utenlands i noen måneder i slutten av oktober, så det blir fint å få sett henne før hun drar ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Windows 10. Er den veldig annerledes enn 8ern?

 

Ha en fin shoppingdag :)

1899202x4vnedaf95.gif

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Windows 10. Er den veldig annerledes enn 8ern?

 

Ha en fin shoppingdag :)

1899202x4vnedaf95.gif

Jeg er litt usikker på det faktisk, men en del forskjeller bør det jo være. Jeg føler jeg har brukt et annet operativsystem enn Windows på dataen såpass lenge nå at det føltes himmelsk bare å få tilbake Windows synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nå sitter jeg og ser på "the longest ride". Bør jeg finne frem lommetørkle?

Litt sent for meg å svare på denne nå, kanskje. Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent for meg å svare på denne nå, kanskje. Hvordan gikk det?

Jeg likte filmen. Og det kom noen tårer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...