Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Mye besøk nå. Har tatt en halvtimes time-out til meg og min kjære Data, så da får jeg puste litt ut før supersosialiseringen fortsetter. Veldig gøy med besøk, men litt egentid trengs likevel. 

 

Ute er det fint vær i dag. Begynner å bli stilongsvær for min del merker jeg. Kaldt og friskt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Kjeder meg litt nå. Gidder ikke å legge meg enda. Får se en film om igjen da.. Føler ikke det er noen nye romantiske/gode filmer som har kommet i det siste som jeg ikke har "sett over"...  :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Har snakket med mannen om julepresanger nå, og han nevnte et konkret PC-spill som han ønsker seg. :) Så da blir det en orden på det. :)   :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musikk, julegaver :) :) Hva er den leken for noe? Har du kommet langt i julegavehandelen? Hva står på din ønskeliste da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Musikk, julegaver :) :) Hva er den leken for noe? Har du kommet langt i julegavehandelen? Hva står på din ønskeliste da?

Jeg ønsker meg en ny veske. Nye parfymer hadde heller ikke gjort noe, men det er slikt som jeg ønsker meg mest for gøy. Veske trenger jeg. Gavekort på klesbutikker er jo også alltid greit å få for min del tenker jeg. Så er det også alltid noen filmer som hadde vært greit å supplere samlingen ens med. Det er ikke helt det samme å se på de via Internett (virker med mange gratis til og med, bare ikke alle selvsagt) som å ha de fysisk på DVD-plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullstendig lov! Et lite sympati-"dritt og dobbeltblæ" fra meg også! :(

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pc`en min henger seg opp i kveld, men jeg skal komme tilbake og lytte når den har bestemt seg for å være litt snillere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Har vært på en legetime i dag. Ønsker ikke å si konkret hvilken lege, men det kostet 600 kr for omtrent ti minutt så det svir må jeg innrømme. Snart blir det fisk til middag her i huset, også er det mer husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det var stiv pris! Fastlegen? Håper du er ok :hug:

Nei, ikke fastlegen. Den er langt rimeligere. Jeg har det greit sånn generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...