Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm....godt å komme ut på den andre siden av en dag med aktiviteter. Jeg skal sove til jeg våkner i morgen...

det har jeg bestemt meg for. Skulle jeg våkne tidlig, skal jeg med vilje holde øynene igjen og trekke dyna

godt opp til ørene og sove litt til. Det har jeg bruk for kan jeg kjenne. Håper at du får slappet godt av nå, Mrs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Poden var inne på badet samtidig som meg da jeg holdt på å gre håret mitt i dag tidlig. Så kom det:

 

"Du ser ut som en prinsesse på grunn av håret ditt. Men du er jo ikke en prinsesse. Du er jo mamman min!"  :rodmer:

 

Han har forstått hvordan han skal sjarmere damer.  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det støtter jeg. Man må ta vare på seg selv. :)

Jeg klarte å være "flink": Kjøpte kun 200 gram sjokkis i stedet for en diger pose. :)  (Men så ble det en liten Red Bull + en Cola i tillegg da. :)  )  Får man ingen klapp på skuldera si av andre, så får man ordne det selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

God dag til forumets flinke husmor! :jepp:

God dag, Hoppe! :)  Fint vær hos deg i dag? Her er det strålende :sol:  , og ganske varmt faktisk ute hos oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Sliten og drittlei. Må slappe av ordentlig en stund nå merker jeg. I kveld er det heldigvis Gift ved første blikk på TV'en, så det blir bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...