Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Nå er det nok en diskusjon om disse svindeltelefonene, og det er greit nok, men måtte bare riste på hodet av hu ene som skriver at hun hadde fått mail om at hun hadde vunnet en iPhone, de trengte bare kortinformasjonen hennes (!), og dagen etter var kortet overtrukket... Eg beklagar å måtte sei det, men det er virkelig en spesiell gruppe mennesker som befinner seg i den gruppa.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det nok en diskusjon om disse svindeltelefonene, og det er greit nok, men måtte bare riste på hodet av hu ene som skriver at hun hadde fått mail om at hun hadde vunnet en iPhone, de trengte bare kortinformasjonen hennes (!), og dagen etter var kortet overtrukket... Eg beklagar å måtte sei det, men det er virkelig en spesiell gruppe mennesker som befinner seg i den gruppa.

 

:hakeslepp:

Jaujau...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei jenter :)dette er litt flaut. Men sliter noe voldsomt med diaré. Har dere noen gode kremer å anbefale mot sårt hull?"

Om det er så flaut, så spør du ikke på en facebookgruppe med nesten 40.000 medlemmer som kan kjenne deg igjen. :P

Herrefred! Eier ikke folk filter? Jada, det skal være så fint og flott å kunne snakke om det meste liksom. Nei! Noe hører faktisk privatlivet til. Og å smøre et tilfeldig ebay-produkt rundt et sårt rumpehull? Nei. Bare nei.

Jeg forstår rett og slett ikke at folk tør å gamble med helsa si på den måten. Ei heller med privatlivet sitt.

Hvis hun på generell basis er plaga med diaré, så burde hun ta en tur til legen for å finne årsaken, og ikke prøve å behandle et symptom med noe som kan finne på å inneholde kvikksølv eller urin, eller alt hva de putter i lysskye produkter. Joda, det kan jo være hun får tips om noe skikkelig, men sannsynligvis ikke. En tube purelan eller bephanten koster en liten hundrelapp på apoteket.

Endret av fruBeist
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal man pakke TING i kalenderen? Og spesielt sketchy greier fra Kina til en tyvekroning?

 

Finnes så utrolig mange spennende ting man kan gjøre til kalenderen, billig ræl bidrar kun til enda mer billig ræl.

 

Om jeg en gang blir mor skal barna mine få aktivitetskalender med noen få (kvalitets)ting. Er tross alt foreldrene som må rydde opp dette rælet når barna er lei av å leke med det.

 

Edit: Må legge til at jeg er litt i mot adventskalendere, for er det en gruppe som ikke trenger et påskudd for å glede seg til jul så er det nettopp barn.

Pakkekalender=billig ræl, enten innholdet kommer fra Nille eller Ebay. pakkekaledere har faktisk eksistert lenge før ebay var påtenkt. Man kan like det eller ikke, fenomenet er nok kommet for å bli.

Fint å ha ideelle intensjoner når man ikke har barn, er redd du kan møte deg selv i døra en gang eller to om du en gang blir mor.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?!?!? Blir helt matt...:

 

 

Ei som har blitt oppringt av ukjent utenlandsk telefonnummer og lurer på om andre har opplevd det samme. I kommentarfeltet:

 

"Jeg fikk en epost for en stund siden om at jeg hadde funnet en iPhone 6. Måtte gi dem kortinformasjon. Har ikke sett noe til mobilen. Og plutselig var kontoen min overtrukket"

 



Anonymous poster hash: 84248...de1
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er det mulig?!?!? Blir helt matt...:

 

 

Ei som har blitt oppringt av ukjent utenlandsk telefonnummer og lurer på om andre har opplevd det samme. I kommentarfeltet:

 

"Jeg fikk en epost for en stund siden om at jeg hadde funnet en iPhone 6. Måtte gi dem kortinformasjon. Har ikke sett noe til mobilen. Og plutselig var kontoen min overtrukket"

 

Anonymous poster hash: 84248...de1

 

 

Åja det var visst en spøk. Trekker den tilbake :)

Anonymous poster hash: 84248...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkekalender=billig ræl, enten innholdet kommer fra Nille eller Ebay. pakkekaledere har faktisk eksistert lenge før ebay var påtenkt. Man kan like det eller ikke, fenomenet er nok kommet for å bli.

Fint å ha ideelle intensjoner når man ikke har barn, er redd du kan møte deg selv i døra en gang eller to om du en gang blir mor.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

Men kan ikke vi som ikke har barn enda få lov til å ha de gode intensjonene våre fram til vi eventuelt en dag møter oss selv i døra?

Å bli foreldre med innstilling om at alt skal gå til Blokksberg og ikke ha en eneste verdi eller ønske for hvordan man vil være som mor, gir fint lite mening i mitt hode.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må virkelig betegnes digital uthenging og mobbing. Dere sitter anonyme å slurver og driter ut personer som lett kan identifiseres,

At dere ikke liker konseptet ebay med mye salg av fake varer er helt fair, men å trekke frem enkelte kommentarer og enkeltpersoner som underholdning slik dere gjør er IKKE greit.

Ikke rart mobbing og utfrysing blir et stadig økende problem, barn og unge har tydeligvis gode læremestere.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tightsen med engler på rumpa/lårene??? Noe av det verste jeg har sett :P 

 

Og diskusjonen under de dyre leppestiftene.. Ei som kommenterte flere ganger at hun likte ikke å kjøpe noe der frakten kostet mer enn tingen. Altså, selgerne har en totalpris. Før vi fikk den nye grensen på 350 kr var det en super løsning for å kjøpe dyrere ting, da mange selgere solgte en ting med verdi 1000 kr for 150, med resten i frakt. Da kom ihvertfall vi nordmenn under grensa. Det er jo ikke frakten som er dyr, det er selgerne som varierer hvordan de deler opp summen. 



Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må virkelig betegnes digital uthenging og mobbing. Dere sitter anonyme å slurver og driter ut personer som lett kan identifiseres,

At dere ikke liker konseptet ebay med mye salg av fake varer er helt fair, men å trekke frem enkelte kommentarer og enkeltpersoner som underholdning slik dere gjør er IKKE greit.

Ikke rart mobbing og utfrysing blir et stadig økende problem, barn og unge har tydeligvis gode læremestere.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

 

Ta det opp i en ny tråd, det du skriver er ikke temaet i tråden. :)

Anonymous poster hash: 5d27f...865

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må virkelig betegnes digital uthenging og mobbing. Dere sitter anonyme å slurver og driter ut personer som lett kan identifiseres,

At dere ikke liker konseptet ebay med mye salg av fake varer er helt fair, men å trekke frem enkelte kommentarer og enkeltpersoner som underholdning slik dere gjør er IKKE greit.

Ikke rart mobbing og utfrysing blir et stadig økende problem, barn og unge har tydeligvis gode læremestere.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

Det blir litt det samme som med blogging. Når de selv velger å dele noe med fult navn, så får de stå får det. De er fult klar over at facebook er en side med nesten 40 000 medlemmer.

Anonymous poster hash: 629fa...a50

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp i en ny tråd, det du skriver er ikke temaet i tråden. :)Anonymous poster hash: 5d27f...865

 

Nei, for all del, jeg skal ikke forstyrre dere mer i drittslengingen deres. Utidig av meg å pirke litt bort i glorien deres.

 

Det blir litt det samme som med blogging. Når de selv velger å dele noe med fult navn, så får de stå får det. De er fult klar over at facebook er en side med nesten 40 000 medlemmer. Anonymous poster hash: 629fa...a50

Selv om det er en gruppe som når ut til mange betyr det ikke at det er fritt fram for å drite ut og letterliggjørefolk for det de skriver. Alle fortjener å bli behandlet med respekt, både ebay-jenter og bloggere. Nettets er ikke bra, uansett hvem det rammer.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei, for all del, jeg skal ikke forstyrre dere mer i drittslengingen deres. Utidig av meg å pirke litt bort i glorien deres.

  Selv om det er en gruppe som når ut til mange betyr det ikke at det er fritt fram for å drite ut og letterliggjørefolk for det de skriver. Alle fortjener å bli behandlet med respekt, både ebay-jenter og bloggere. Nettets er ikke bra, uansett hvem det rammer.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

Om jeg hadde sittet i lunsjen min og snakket om "suck-it"sprayer, hvilke dildoer, full i farlige stoffer, jeg foretrakk og at jeg ventet på over 100 pakker fra ebay med falske mk vesker og dw klokker så hadde nok kollegaene mine ledd av meg bak min rygg. De hadde nok også sladret om meg til venner og bekjente. Og mest av alt så hadde de nok ristet godt på hodet. 

Noen ting bør en kanskje holde privat og om en da velger å dele noe så intimt med 38729 andre kvinner da må de regne med at det blir kommentert. 

Endret av IglePigle
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjeder meg bruker jeg alltid å rapportere de to siste produktene i notatet om falske merkevarer til eBay.

Anonymous poster hash: 234fc...790

Jeg også 😂 Men jeg raporterer litt random 😎

Anonymous poster hash: 8999b...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste veskene fra ebay er for "svake" for å kunne bli brukt som skoleveske dessverre 

Men de fleste her har kjøpt de falske MK veskene og eventuelt tatt av merke om de ikke vil ha det på. 

Men de kommer dessverre ikke til å vare lenge som skolesekk. Du bør heller sjekke Nelly feks for billig og slitesterk veske

 

 

:hakeslepp: 



Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

okei æ blir kvalm av dere.  Dere henger ut folk og mobber rett og slett! 
Jeg er både uenig og enig me dere---  

Jeg kjøper ofte fra ebay men mest fra aliexpress noe ala ebay. men jeg vet at jeg aldri skal kjøpe sminke fra ebay og sånt, eventuell kremer og sånt.... helt greit at dere sier ifra men gjør det på ordentli måte og med respekt!
Men att dere skal henge ut folk er helt feil! Her sitter det voksne folk og gjør narr av folk ! kafaen ? Oppfør dere voksne.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere nye medlemmer som kun kommer inn hit for å gjenta hverandre om hvor slemme, barnslige og mobbete vi er, kan dere være vennlig å opprette en egen tråd for den diskusjonen? Dere sporer av tråden.

 

Sjekk gjerne denne linken også og del den inne på gruppa, jeg tror dere er en del som trenger det! ;)



Anonymous poster hash: 2cf9c...cae
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble med i gruppa på grunn av den andre tråden. Har vært medlem der en uke nå, og må innrømme at jeg ikke ser noe som er så lattelig som dere skal ha det til :P Liker siden svært godt, og blar gjennom den nesten hver dag for gode idéer.

- Hilsen eBayavhengig

Forstår heller ikke hva problemet er. Mange her virker jo meget spesielle. Tenk å sitte og rapportere mennesker de ikke kjenner, til tollvesen og andre instanser for ting som er helt og holdent lovlig. Det grenser til stalking spør du meg. Som å snike rundt i virtuelle busker og lage problemer for spesielt utvalgte Ebay shoppere😂😂Det er litt psykt, er det ikke?

Anonymous poster hash: 07d78...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste veskene fra ebay er for "svake" for å kunne bli brukt som skoleveske dessverre

Men de fleste her har kjøpt de falske MK veskene og eventuelt tatt av merke om de ikke vil ha det på.

Men de kommer dessverre ikke til å vare lenge som skolesekk. Du bør heller sjekke Nelly feks for billig og slitesterk veske

:hakeslepp:

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Vi husker vel alle debatten om MK veskene som ble brukt til skole vesker og hvor vidt det var fornuftig av foreldre å kjøpe vesker til tusenvis av kroner til jentene sine.

Hva med jenta hvor mora er uføretrygdet og far er arbeidsledig alkoholiker. Skal ikke hun i den viktige ungdomstiden, få lov å føle seg litt som alle de andre jentene i klassen? Kan ikke hun få lov å kjøpe seg falsk MK veske og MJ øredobber om hun ønsker det?

Anonymous poster hash: 07d78...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...