Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

De har faktisk fjernet en del av reglene. De innså vel at de brøt loven.



Anonymous poster hash: 6fee3...54f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skriver dere ADMIN? Altså med store bokstaver? 

 

Dette er artig underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i denne gruppa i håp om å bli opplyst om hvorvidt jeg kunne spare en krone eller to på noe jeg kjøper til vanlig og ikke har kommet på at man kan få billig på eBay.

 

Ikke lenge etter begynte jeg å lure på om jeg var et surt og negativt menneske som ikke ELSKER alt jeg ser og som mener at det må være lov å si sin mening om noe så lenge man ikke er stygg i kjeften – selv om den meningen ikke er nøyaktig den samme som de 38 000 andre! Denne gruppa lærte meg blant annet at å være uenig i noe er det samme som å "spre negativitet".

 

Så en dag så jeg at noen skrev at de var redd for å legge ut bilde i frykt for å bli hånt på KG. "Hva er det?" spurte en annen. "Et forum der de mobber oss her!" sa vedkommende. Jeg stakk hit med en gang og ble lykkeligvis klar over at det ikke bare er jeg som er ei jævla hufse av et menneske....!!!

 

Fulgte den andre tråden et stykke, er glad det er en ny tråd, forhåpentligvis uten masse prat om definisjoner på mobbing.

 

PS: Nagle-BH.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om jeg har lov til å sitere hele "regelboka"?

Jeg tror det kommer inn under Åndsverksloven (hihi...)

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legg ut reglene. Hvis moderatorene mener det bryter med reglene, fjerner hun det.



Anonymous poster hash: 6fee3...54f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg tror det kommer inn under Åndsverksloven (hihi...)

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

 

 

 

Bare legg ut reglene. Hvis moderatorene mener det bryter med reglene, fjerner hun det.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

Har spurt admin (miljøskadd) moderator nå, er ikke noe poeng i å risikere "stengt på grunn av gjentatt rydding.."

Endret av Thalassos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i denne gruppa i håp om å bli opplyst om hvorvidt jeg kunne spare en krone eller to på noe jeg kjøper til vanlig og ikke har kommet på at man kan få billig på eBay.

Ikke lenge etter begynte jeg å lure på om jeg var et surt og negativt menneske som ikke ELSKER alt jeg ser og som mener at det må være lov å si sin mening om noe så lenge man ikke er stygg i kjeften – selv om den meningen ikke er nøyaktig den samme som de 38 000 andre! Denne gruppa lærte meg blant annet at å være uenig i noe er det samme som å "spre negativitet".

Så en dag så jeg at noen skrev at de var redd for å legge ut bilde i frykt for å bli hånt på KG. "Hva er det?" spurte en annen. "Et forum der de mobber oss her!" sa vedkommende. Jeg stakk hit med en gang og ble lykkeligvis klar over at det ikke bare er jeg som er ei jævla hufse av et menneske....!!!

Fulgte den andre tråden et stykke, er glad det er en ny tråd, forhåpentligvis uten masse prat om definisjoner på mobbing.

PS: Nagle-BH.

Velkommen til hufselandet, hvor vi alle kan hufse så mye vi vil (eller nesten så mye vi vil)!

Jeg er veldig glad for en ny tråd, for jeg ble også kastet ut og blokkert :-/

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt admin (miljøskadd) moderator nå, er ikke noe poeng i å risikere "stengt på grunn av gjentatt rydding.."

Bra. Vi får holde tråden ren så lenge det varer...

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Akkurat bladd meg gjennom den andre tråden og må si at jeg lever lykkelig uvitende uten facebook. Herregud, hva folk får seg til å publisere OFFENTLIG! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har misforstått det med bildereglene. Det som menes er at om noen deler et bilde av seg selv i gruppa så skal ANDRE ikke dele bildet videre. Hva eier av bildet (den som legger ut) ønsker å gjøre mer med bildet er opp til de. Men det er altså forbud for andre i gruppa å dele bilder som andre legger ut. Det er det som menes.



Anonymous poster hash: 84248...de1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere har misforstått det med bildereglene. Det som menes er at om noen deler et bilde av seg selv i gruppa så skal ANDRE ikke dele bildet videre. Hva eier av bildet (den som legger ut) ønsker å gjøre mer med bildet er opp til de. Men det er altså forbud for andre i gruppa å dele bilder som andre legger ut. Det er det som menes.

Anonymous poster hash: 84248...de1

 

Da må de skrive det i reglene og ikke at det er forbudt å dele bilder på generell basis.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten tragisk at de har medlemsstopp nå, nye medlemmer slippes ikke inn pr dags dato :fnise:

Hvor lenge tror dere det tar før dette havner i media? x)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart med de som spør om råd om hva de skal kjøpe til kjæreste/mamma/bestevenninne...

 

Jeg tror helt ærlig jeg hadde blitt litt snurt dersom min kjæreste (om jeg hadde hatt en) hadde spurt en mengde fremmede folk om hva han skulle kjøpe til meg fremfor å tenke ut noe selv.

 

Blir litt platt og upersonlig for min del.

 

Det gjelder de som spør om det samme på kg og andre plasser også, eller bare når det gjelder ebay?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder de som spør om det samme på kg og andre plasser også, eller bare når det gjelder ebay?

Er vel egentlig ok når det er under ett anonymt nick, men på grupper på facebook, så står man jo bak sitt fulle navn og spør..Noe som ikke er helt ok..

Jeg ville ikke likt det om jeg så ei venninne som spør i ei gruppe som jeg også er medlem i f.eks.

"Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe Chibi  til julegave, hun er bare...Såååå vanskelig å finne noe fint til, hjeeeeelp!"

På ett forum, så vet jeg jo ikke om jeg hjelper moren min, venninnen min, typen til å finne en presang til meg selv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel egentlig ok når det er under ett anonymt nick, men på grupper på facebook, så står man jo bak sitt fulle navn og spør..Noe som ikke er helt ok..

Jeg ville ikke likt det om jeg så ei venninne som spør i ei gruppe som jeg også er medlem i f.eks.

"Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe Chibi  til julegave, hun er bare...Såååå vanskelig å finne noe fint til, hjeeeeelp!"

På ett forum, så vet jeg jo ikke om jeg hjelper moren min, venninnen min, typen til å finne en presang til meg selv :fnise:

 

Litt småpinlig hadde det vært ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at ADMIN (?) kaller DHL for et mongis selskap i en kommentar. Og det er en som spør om det uttrykket. Spent å se om hun svarer på det :)

Edit: ikke verst at hun beklaget seg 😁 imponert!

Endret av Adelia
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...