Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Må si jeg flirer når folk sier de nettopp har kjøpt iPhone 6 Plus, og etterspør deksel. Dette er en telefon til minimum 6500 kr (om ikke mer, ikke helt sikker på hva den billigste versjonen koster). Altså, en kostbar telefon. Den Michael Kors kopien de alle kjøper, koster rundt 2600 kr i den største versjonen, altså under halve prisen av en iPhone. Den har de jo ikke råd til! Eller så gidder de ikke bruke så mye penger på en veske. Hvorfor gidder de da å bruke 6000-7000 kr + på en telefon? Finnes billige iPhone knock offs fra Kina også. 

Minner meg litt om iPhone brukere som gjerne bruker 7000 kr på en telefon, men synes det er dyrt å betale 7 kr for en app. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke helt hvorfor ADMIN i den ebaygruppen sletter og kaller det brudd på regelverket når folk advarer andre mot skadelige produkter. Fortsatt rystet over at hun som jobbet på gastro på et sykehus advarte mot den suck-it-sprayen pga det kan føre til alvorlige lammelser som er farlig for respirasjonen og ergo risiko for kveling. 

 

Neida, der inne skal de bare ha solskinnstråder og enhjørninger.... 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra. Tusen takk for ny tråd. Som deg, håper jeg at vi klarer å holde oss saklige, uten krangel  :)



Anonymous poster hash: 6fee3...54f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke helt hvorfor ADMIN i den ebaygruppen sletter og kaller det brudd på regelverket når folk advarer andre mot skadelige produkter. Fortsatt rystet over at hun som jobbet på gastro på et sykehus advarte mot den suck-it-sprayen pga det kan føre til alvorlige lammelser som er farlig for respirasjonen og ergo risiko for kveling. 

 

Neida, der inne skal de bare ha solskinnstråder og enhjørninger.... 

Saken er jo at hvis noen skulle bli livstruende skadet/miste livet pga bruk av dette midlet, vil adminsene i den gruppen få et problem med myndighetene. Det burde de faktisk forstå.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Saken er jo at hvis noen skulle bli livstruende skadet/miste livet pga bruk av dette midlet, vil adminsene i den gruppen få et problem med myndighetene. Det burde de faktisk forstå.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

Jeg også enig med deg ts. Hvis det er noen som forsøker å starte krangel her inne, MÅ vi faktisk gjøre det vi kan for å unngå å svare tilbake.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg også enig med deg ts. Hvis det er noen som forsøker å starte krangel her inne, MÅ vi faktisk gjøre det vi kan for å unngå å svare tilbake.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

Jeg ER også enig, skulle det være

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sovet veldig lenge etter en sen natt så jeg har ikke fått med meg siste nytt. Hvorfor ble gamle tråden slettet? eller nei det er vel kanskje ikke lov å spørre om...



Anonymous poster hash: 2cf9c...cae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har jeg sovet veldig lenge etter en sen natt så jeg har ikke fått med meg siste nytt. Hvorfor ble gamle tråden slettet? eller nei det er vel kanskje ikke lov å spørre om...

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

 

Det står i gamletråden - for mange ryddejobber for moderator på for kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har jeg sovet veldig lenge etter en sen natt så jeg har ikke fått med meg siste nytt. Hvorfor ble gamle tråden slettet? eller nei det er vel kanskje ikke lov å spørre om...

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

 

Det var nok fordi den utartet til hetsing og stygg krangling vil jeg tro. Tråden er ikke slettet, bare stengt

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart med de som spør om råd om hva de skal kjøpe til kjæreste/mamma/bestevenninne...

 

Jeg tror helt ærlig jeg hadde blitt litt snurt dersom min kjæreste (om jeg hadde hatt en) hadde spurt en mengde fremmede folk om hva han skulle kjøpe til meg fremfor å tenke ut noe selv.

 

Blir litt platt og upersonlig for min del.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens godbit: Puppemassør, øker visst størrelsen på puppene med flere størrelser.

Denne må jeg bestille også :fnise:

post-61762-41155_thumb.jpg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt rart med de som spør om råd om hva de skal kjøpe til kjæreste/mamma/bestevenninne...

 

Jeg tror helt ærlig jeg hadde blitt litt snurt dersom min kjæreste (om jeg hadde hatt en) hadde spurt en mengde fremmede folk om hva han skulle kjøpe til meg fremfor å tenke ut noe selv.

 

Blir litt platt og upersonlig for min del.

Jeg synes det egentlig er litt greit med innspill på slikt. Spesielt til menn er det kanskje litt vanskelig å komme på gaver.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens godbit: Puppemassør, øker visst størrelsen på puppene med flere størrelser.

Denne må jeg bestille også :fnise:

 

Da må jeg ligge unna den der, trenger ikke noe hjelp på den fronten  :fnise:

 

Kjøper seriøst folk sånt ræl? Trodde aldri at beviset på overforbruk skulle bli en puppemassør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes det egentlig er litt greit med innspill på slikt. Spesielt til menn er det kanskje litt vanskelig å komme på gaver.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

 

Innspill er jo noe annet. Om de skriver "han er glad i rallycross/hun samler på petuniaer/ hun driver med hest" er det jo enklere. Men mange som bare skriver "tips til bursdagsgave til kjæresten?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ligge unna den der, trenger ikke noe hjelp på den fronten :fnise:

Kjøper seriøst folk sånt ræl? Trodde aldri at beviset på overforbruk skulle bli en puppemassør!

Jeg også! Den hadde ikke fått plass på mine engang :fnise:

Folk kjøper jo ALT! Puppemassasje liksom. Du risikerer jo å brenne av deg puppene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens godbit: Puppemassør, øker visst størrelsen på puppene med flere størrelser.

Denne må jeg bestille også :fnise:

 

Får håpe de ikke merker at det er noe galt med den i form av støt i puppen da :sjokk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var nok fordi den utartet til hetsing og stygg krangling vil jeg tro. Tråden er ikke slettet, bare stengt

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

 

Det er sannelig ikke verst siden jeg la meg nærmere kl 3 i natt og det gikk ganske rolig for seg da.

 

Greit med ny tråd da :) Håper den får handle om Ebaykjøp og sånn og ikke krangel om hvilken side som er slemmest.

Anonymous poster hash: 2cf9c...cae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Den hadde ikke fått plass på mine engang :fnise:

Folk kjøper jo ALT! Puppemassasje liksom. Du risikerer jo å brenne av deg puppene..

Det må jo være utrolig pinlig å havne på legevakten med svidde pupper

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være utrolig pinlig å havne på legevakten med svidde pupper

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Svidde brød? :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...