Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Nå er det noen som har lagt ut en link om kjøp av piratkopi. Lurer på hvor lenge den får stå.



Anonymous poster hash: 98e61...dd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nå er det noen som har lagt ut en link om kjøp av piratkopi. Lurer på hvor lenge den får stå.

Anonymous poster hash: 98e61...dd0

 

Har nå begynt å følge det innlegget, gjetter på at den a) blir slettet uten noen kommentarer eller b) første kommentar kommer innen 2 minutter, og inneholder bare "ADMIN?", før det slettes, og ADMIN legger ut et innlegg om at de selvfølgelig ikke støtter terror osvosvosv og at "medlemstopen" kommer til å vare for alltid. Også er et medlem kastet ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for sen :(

Innlegget sto i hele 12 minutter med 6 likes, heilt utruleg. Skulle ønske noen kommenterte det :(

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget sto i hele 12 minutter med 6 likes, heilt utruleg. Skulle ønske noen kommenterte det :(

 

Hva stod det, sånn grovt? Noen som kritiserte de som kjøpte piratkopier? Regner med brukeren samt de som likte innlegget er slettet nå. Tragiske meg som gikk på do  :fnise:

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva stod det, sånn grovt? Noen som kritiserte de som kjøpte piratkopier? Regner med brukeren samt de som likte innlegget er slettet nå. Tragiske meg som gikk på do  :fnise:

Det var bare en link til side2 eller klikk om falske merkevarer.. Finner ikke igjen linken nå :( Personen turte vel ikke si noe, men mistenker at det var en herfra som postet den, haha!

Jeg gleder meg til den dagen jeg har fått nok, da skal jeg skrive et langt innlegg der inne, og oute meg selv som bruker her :sinna::fnise: - Og selvfølgelig si ifra til dere først så dere kan se dramaet utvikle seg der inne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare en link til side2 eller klikk om falske merkevarer.. Finner ikke igjen linken nå :( Personen turte vel ikke si noe, men mistenker at det var en herfra som postet den, haha!

Jeg gleder meg til den dagen jeg har fått nok, da skal jeg skrive et langt innlegg der inne, og oute meg selv som bruker her :sinna::fnise: - Og selvfølgelig si ifra til dere først så dere kan se dramaet utvikle seg der inne.

Finn ut når admin pleier å sove da så flest mulig får lest det :fnise:

Anonymous poster hash: 98e61...dd0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finn ut når admin pleier å sove da så flest mulig får lest det :fnise:

Anonymous poster hash: 98e61...dd0

 

ADMIN sover aldri :veslejenta::plystre:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den som ble postet, og slettet raskt!

Fornektelse altså. Kanskje noe for avisene?

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen ting: Hvor nekter de folk å dele sine egne bilder andre steder? Det er jo fotografens eiendel og copyright. Jeg tror faktisk ikke det er lovlig å ha en slik regel engang.



Anonymous poster hash: 6fee3...54f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hjernedødt i kommentarfeltet på den artikkelen. Jeg blir oppgitt.

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: menneskerasen er så latterlig destruktiv  og lite opplyst at jeg er sikker på at Darwin sjæl snur seg i grava.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er at adminsa kaller opplysning om falske merkevarer for hån. Synd de ikke ønsker at forbrukere skal få lov til å ta et valg basert på informasjon.



Anonymous poster hash: 234fc...790
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting: Hvor nekter de folk å dele sine egne bilder andre steder? Det er jo fotografens eiendel og copyright. Jeg tror faktisk ikke det er lovlig å ha en slik regel engang.

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

Hæ? Misforstod jeg nå? Eller er det sånn at om jeg legger ut et bilde jeg har tatt, feks av min nyinnkjøpte dildo med blinklys, bokseåpner og tåkelur, så har jeg ikke lov til å legge ut samme bilde flere steder?:klo:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Misforstod jeg nå? Eller er det sånn at om jeg legger ut et bilde jeg har tatt, feks av min nyinnkjøpte dildo med blinklys, bokseåpner og tåkelur, så har jeg ikke lov til å legge ut samme bilde flere steder? :klo:

Det står det i reglene til fb-gruppen, hvis ikke det er blitt fjernet...

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...