Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

OG. Noen driver å prater om magneter (i relasjon til alternativ medisin), og hvordan Kina er mye lenger foran Norge "i også dette".

Gir. Meg. Over.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jente/kvinne skrev et innlegg om en type godteri som datteren hennes var så glad i (noen skumjordbær). Hun spurte om noen hadde funnet disse billigere på ebay.

Det kom flere kommentarer fra folk som hadde sett de i Sverige, på TGR osv.

Disse for da kjeft (av en helt annen enn TS) siden man ikke kan vite hvor nærme Sverige eller en TGR-butikk TS faktisk bor.

Tullegruppe!

Anonymous poster hash: 8eb12...e30

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG. Noen driver å prater om magneter (i relasjon til alternativ medisin), og hvordan Kina er mye lenger foran Norge "i også dette".

Gir. Meg. Over.

Jeg var så nær å kommentere på det. Skulle spørre om hun hadde noen artikler eller forskningsrapport som skriver noe om det. Men turte ikke, var redd at jeg skulle bli kastet ut.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er medlemstoppen "over", de slipper inn ca 10 stk om dagen, disse blir godt sjekket først :ler:

Anonymous poster hash: 0dc63...4c0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så ei av dem på ferja i går... "Channel" genser, tights med mønster og noe som lignet Toms sko... Fikk ikke sett så nøye på skoene, måtte konsentrere meg veldig om kjøttkakene mine for ikke å få fullstendig latterkrampe.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben min som har vært medlem av gruppa lenge ble kastet ut for ett par måneder siden fordi hun anbefalte en sports bh til HELE 300 kr. Hjalp ikke at hun forklarte det at disse var i god kvalitet kan holde seg som nye langt lengre og virkelig gir all støtten ryggen trenger  enn disse kina modellene til femtilappen.

Anonymous poster hash: 679a2...a51
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så for en stund siden at mange i denne gruppen kjøper falske vesker, lommebøker, sko og klær fordi de ikke har råd til ekte. Vel, det er noe som heter sparing og gjøre seg fortjent til å kjøpe en ekte versjon. Hadde de spart pengene de bruker på Ebay, til dette formålet, hadde de hatt råd til en ekte versjon av det de ønsket seg.

Mange der inne taper mer enn de sparer ved å handle på ebay. 

Anonymous poster hash: 8b68d...102

Ja, det minner meg litt om en bekjent av meg som var hektet på å kjøpe ting på GroupOn og Let's Deal. Hun brukte masse penger på å "spare" penger på alt mulig ræl hun ikke ville kjøpt seg ellers, i stedet for å spare litt på ordentlig og faktisk kjøpe noe hun virkelig ville ha og ikke minst hadde valgt ut selv av egen lyst og vilje.

Anonymous poster hash: e5ba6...ec3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben min som har vært medlem av gruppa lenge ble kastet ut for ett par måneder siden fordi hun anbefalte en sports bh til HELE 300 kr. Hjalp ikke at hun forklarte det at disse var i god kvalitet kan holde seg som nye langt lengre og virkelig gir all støtten ryggen trenger enn disse kina modellene til femtilappen.

Wat. Hvorfor ble hun kastet ut? Altså, var produktet på ebay? Eller var det faktum at det kostet mer enn en tier? Admin i gruppen er på admin-level Kim Jong Un ass.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh, denne genseren jeg fikk var bare så fiiin! Den må jeg tipse ebay-gruppa om! Og siden det er genseren de skal se må jeg jo ta av meg alle andre plagg, slik at jeg tar bilde uten bukse selvfølgelig!" 

Ebaygruppe-showoff-logikk nr. 1......

Anonymous poster hash: 5d27f...865
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å melde meg inn i en eBay gruppe som en venninne var med i.. jeg klarte ikke søke den opp. Venninna mi prøvde å legge meg til, men jeg var visst blokkert. Aldri vært i gruppen før engang. SNÅLT. Blokkert før man i det hele tatt har vært medlem, wtf. Dansk ebaygruppe. Nazi der også tydeligvis. Og jeg er ikke medlem av denne "oppegående" gruppa så er ikke derfor heller. JAJA :P

Anonymous poster hash: 07128...400
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge hatt lyst å farge håret sølv/grått, men nå vil jeg ikke fordi da tror alle at jeg er en "sånn" :(

Beklager, men hver eneste gang jeg ser noen med håret farget grått eventuelt rosa/blått så tenker jeg på den gruppa på facebook :P 

Du får gå med en ekte MK veske som noen andre sier her, så kanskje folk lar være å blande deg med dem :P

De handler og de handler på ebay, billigst mulig og helst fake for de vil ikke bruke mye penger, også har ei der inne regnet ut hva hun har brukt i det siste og har brukt over 13 000kr! Tenk hvor mange ekte Nike-sko hun kunne ha kjøpt for de pengene da, og heller fått en god sko med demping og støtte til beina sine kontra disse dårlige kopiene.

Ser i den tråden om hvor mye de har brukt på gruppen at det er mange som får seg en AHA-opplevelse når de regner sammen.

Edit:

Nesten 13 000 på 2mnd! Det er mye penger på kort tid det!

Jeg så denne jeg også.... Ble helt matt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å melde meg inn i en eBay gruppe som en venninne var med i.. jeg klarte ikke søke den opp. Venninna mi prøvde å legge meg til, men jeg var visst blokkert. Aldri vært i gruppen før engang. SNÅLT. Blokkert før man i det hele tatt har vært medlem, wtf. Dansk ebaygruppe. Nazi der også tydeligvis. Og jeg er ikke medlem av denne "oppegående" gruppa så er ikke derfor heller. JAJA :P

Virkelig? 

Synes den danske gruppa er mye mer fornuftig jeg. Ikke så mye overforbruk og oversharing, og ut fra hva jeg har sett veldig ok admins. 

Er det eBay Tips du har prøvd å bli medlem i? 

Der har jeg spurt om ting til over 100 kroner uten å få kjeft, så veldig nazi eller merkelige er de ikke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Åh, denne genseren jeg fikk var bare så fiiin! Den må jeg tipse ebay-gruppa om! Og siden det er genseren de skal se må jeg jo ta av meg alle andre plagg, slik at jeg tar bilde uten bukse selvfølgelig!" 

Ebaygruppe-showoff-logikk nr. 1......

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Haha den flirte jeg også litt av.

Anonymous poster hash: 84248...de1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wat. Hvorfor ble hun kastet ut? Altså, var produktet på ebay? Eller var det faktum at det kostet mer enn en tier? Admin i gruppen er på admin-level Kim Jong Un ass.

Fordi hun mente at det var verdt å bruke mye penger for ett plagg som skal støtte skikkelig. Da tente de på alle pluggene og mente at hun overlegen og så ned på dem

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virkelig? 

Synes den danske gruppa er mye mer fornuftig jeg. Ikke så mye overforbruk og oversharing, og ut fra hva jeg har sett veldig ok admins. 

Er det eBay Tips du har prøvd å bli medlem i? 

Der har jeg spurt om ting til over 100 kroner uten å få kjeft, så veldig nazi eller merkelige er de ikke :P

Nei det er ebay fund danmark... ebay tips er jeg medlem i, fin den :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av typen som driter en lang marsj i smykker og diamanter. Og jeg hadde blitt forbanna om mannen min hadde, i mine øyne, kastet bort masse penger på en dyr ring til meg

Men jeg tror jeg hadde blitt ganske lei meg om han hadde kjøpt en til under 20 kroner altså :ler:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...