Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dansen til Fushion Crew å finne noken plass?(den fra sist gang) og veit noken kva den sangen heiter?

Bruker ikke tv2 å legge ut klipp av fremføringene på nettsida?

Akkurat nå så heler jeg på Lars :)

 

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Hun er bare en liten jente men hun har stemmen til en voksen kvinne, hun vil nå langt uansett om hun vinner eller ikke :)

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på Lars.

Jeg heiet egentlig på han poeten men jeg tenkte over at han er for gammel til å få en stor karriere 

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen, nå ble jeg faktisk skikkelig redd? :( Tv2 har en skikkelig syk form for humor...

Anonymkode: 44439...f19

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, nå ble jeg faktisk skikkelig redd? :( Tv2 har en skikkelig syk form for humor...

Anonymkode: 44439...f19

Skulle være en ! Ikke ? Der

 

Men hva feiler det tv2? Skremmer oss og spoiler alt som kan spoiles...

Anonymkode: 44439...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ikke vært lov- satt her og trodde det var en ekstrasending på gang.

Den følelsen som kom inni kroppen min kan ikke beskriver, rett og slett jævlig :( Dette håper jeg tv2 får høre om! Tenk de som mister strømmen/signalet rett i det det kom opp og ikke fikk med seg at det var en spøk?

Anonymkode: 44439...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mista litt respekt for han Aril med nå, at han som mange pluss meg liker stiller opp til det der...

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den følelsen som kom inni kroppen min kan ikke beskriver, rett og slett jævlig :( Dette håper jeg tv2 får høre om! Tenk de som mister strømmen/signalet rett i det det kom opp og ikke fikk med seg at det var en spøk?

Anonymkode: 44439...f19

uuff, samme her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Jeg også trodde det var ekstrasending. Jeg satt egentlig bare å dataen og hadde tv2 på i bakgrunnen, men fulgte med når jeg så at introen til nyhetene kom på (tenkte at nå ha det skjedd noe alvorlig for at de avbryter programmet). Også kommer den beskjeden.. Fy søren! Jeg ble pissredd.. Begynte nesten å grine her jeg sitter alene hjemme. De kunne i det minste vist det på en måte som viste at det var en del av showet og ikke en reell nyhetssendingen. 

Endret av Faith-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er en pause snart for akkuratt nå får jeg ikke til å fokusere på programmet.. 

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan to vinne?

Anonymkode: 44439...f19

selvsagt ikke, men går da an å ha to favoritter for det. Håper EN av de vinner da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...