Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Skulle ikke vært lov- satt her og trodde det var en ekstrasending på gang.

jeg gikk også fem på der. Var sikker på at det hadde skjedd noe forferdelig. Ikke morsomt i det hele tatt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg så dum nå.. Jeg føler nesten for å gråte, tusen takk tv2. Dere kan å varte opp seerne deres og gi dem en behagelig lørdagskveld...

Anonymkode: 44439...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som reagerte på dette. Jeg ble skikkelig skremt. 

Hadde jeg kunnet gi minus-stemmer så skulle de gått til disse danserne. 

Tv2 kunne i det minste vist "nyhetsinnslaget" på en slik måte at man kunne se det var en del av showet til danserne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som reagerte på dette. Jeg ble skikkelig skremt. 

Hadde jeg kunnet gi minus-stemmer så skulle de gått til disse danserne. 

Tv2 kunne i det minste vist "nyhetsinnslaget" på en slik måte at man kunne se det var en del av showet til danserne. 

Var det danserne sin feil da? Det var vel tv2 sin måte å komme med en veldig sen første april spøk...

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det danserne sin feil da? Det var vel tv2 sin måte å komme med en veldig sen første april spøk...

Anonymkode: 44439...f19

Ja, det er jo de som har laget showet og gått med på at det skal vises sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var en ekstrasending, men så snart reporterenreporteren åpnet munnen og sa en global miljøkatastrofe skjønte jeg det var tull umiddelbart. Naturkatastrofer skjer ikke i så omfattende målestokk, og i dag ville slike tegn bli detektert lenge før hendelsene eskalerte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen å dårlig tv2! Kom inn i stua og trodde det var en ekstra sending. Fikk totalt panikk! Var på vei ut døra for å komme meg til familien før det gikk tilbake til danserne og man kunne forstå at det bare var tull. Utrolig lite gjennomtenkt. Sitter her å skjelver i sofaen jeg nå. Man tuller ikke med sånt i disse tider. Var sikker på det var gått av en atombombe eller at en stor meteor hadde truffet jorda.

Anonymkode: e15af...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en ekstrasending, men så snart reporterenreporteren åpnet munnen og sa en global miljøkatastrofe skjønte jeg det var tull umiddelbart. Naturkatastrofer skjer ikke i så omfattende målestokk, og i dag ville slike tegn bli detektert lenge før hendelsene eskalerte.

Nettopp. Fatter ikke at folk er så dumme og går på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Fatter ikke at folk er så dumme og går på det der.

når du står på kjøkkenet å hører norske talenter blir avbrutt av nyheter så er det ikke rart man går fem på. Kunne være en atombombe, eller et meteor som var på vei mot jorden, eller hadde truffet. Ikke tro du er så smart bare fordi du ikke gikk på.

Anonymkode: e15af...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du står på kjøkkenet å hører norske talenter blir avbrutt av nyheter så er det ikke rart man går fem på. Kunne være en atombombe, eller et meteor som var på vei mot jorden, eller hadde truffet. Ikke tro du er så smart bare fordi du ikke gikk på.

Anonymkode: e15af...3ca

Tror ikke noe som helst, så ta det helt med ro. Og skjønner at du reagerte på lyden, men ikke innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en ekstrasending, men så snart reporterenreporteren åpnet munnen og sa en global miljøkatastrofe skjønte jeg det var tull umiddelbart. Naturkatastrofer skjer ikke i så omfattende målestokk, og i dag ville slike tegn bli detektert lenge før hendelsene eskalerte.

 

Nettopp. Fatter ikke at folk er så dumme og går på det der.

 

Det er jo ikke akkurat normalt å begynne å vurdere om det som kommer på nyhetene er sant eller bare en spøk. Jeg fulgte ikke med på programmet før dette og vet ikke om det gikk an å skjønne ut i fra programmet at det som kom var en del av det. Men jeg, og sikkert mange andre, gikk ut fra at dette var en reell ekstasending. Da er ikke min første tanke at det må være en spøk. Man antar jo at tv2 nyhetene holder seg for gode til å tulle med noe så alvorlig. 

Men for all del, godt noen holder hodet kaldt når de får servert en slik nyhet. Skulle gjerne hatt en av dere i stuen her når jeg trodde slutten var kommet.. :P

 

Endret av Faith-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det også var sant helt til han begynte å snakke. Regner med at de fleste her inne ble bekymra iforhold til at det faktisk kom et sånt innslag istedenfor innholdet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig smakløst og lite gjennomtenkt av tv2. Det merkeligstse er at A. Riise ble med på noe sånt, han som mistet sin bror i en naturkatastrofe. Merkelig innslag.

Anonymkode: 68f7d...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Fatter ikke at folk er så dumme og går på det der.

Skjerp deg! De som er dumme er pikkene i tv2...

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig smakløst og lite gjennomtenkt av tv2. Det merkeligstse er at A. Riise ble med på noe sånt, han som mistet sin bror i en naturkatastrofe. Merkelig innslag.

Anonymkode: 68f7d...6a8

Når sa han det? Ja lavmål av han, jeg som alltid har likt han best i nyhetene 

Anonymkode: 44439...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er jo ikke akkurat normalt å begynne å vurdere om det som kommer på nyhetene er sant eller bare en spøk. Jeg fulgte ikke med på programmet før dette og vet ikke om det gikk an å skjønne ut i fra programmet at det som kom var en del av det. Men jeg, og sikkert mange andre, gikk ut fra at dette var en reell ekstasending. Da er ikke min første tanke at det må være en spøk. Man antar jo at tv2 nyhetene holder seg for gode til å tulle med noe så alvorlig. 

Men for all del, godt noen holder hodet kaldt når de får servert en slik nyhet. Skulle gjerne hatt en av dere i stuen her når jeg trodde slutten var kommet.. :P

 

he he, jeg er ledig jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om de velger å kommentere denne fadesen når sendingen fortsetter. Ser det koker på TV2 i sosiale medier. Det snakkes allerede om at hoder må rulle, håper ikke det blir Arill Riise med tanke på hans bakgrunn. Med hva søren tenkte han og de andre på/med?

Anonymkode: 68f7d...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...