Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Jeg syntes Carina gjorde en veldig morsom og god audition i Norske talenter, men må si jeg ble skuffet i går. Det var ikke like mye humor. Allikevel blir jeg ekstremt flau over Suleman og hans reaksjon. Greit nok at Burlesque kanskje ikke er hans greie, men han trenger da vel ikke å vise grimaser om at han ikke liker det til publikum, nekte å se på og x-e. Tydelig at han er livredd for at noen skal anta at han liker det. Nei, få inn en profesjonell dommer om det blir en neste sesong. Stiller Suleman opp med sine "jeg digga det ass" neste år, ser ikke jeg på i alle fall. Hver gang han åpner kjeften holder jeg pusten og tenker bare "nei nei nei, ikke si noe dumt nå..."

Og hun kakebloggeren :daane: Burlesque handler jo om å hylle damekroppen uansett hvilken størrelse eller fasong man har. Skal vi seksualisere alt om dagen? Tviler på at barna oppfattet noe seksualiserende med det annet enn oooh fine farger og glitter. Og så ble det jo vist rett før 22 på kvelden da....

Er det et talent å være feit og kle av seg? 

Det hun gjør har ingenting med talent å gjøre, og hun burde vært ute for lengst.

Anonymkode: 538a6...d66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det et talent å være feit og kle av seg? 

Det hun gjør har ingenting med talent å gjøre, og hun burde vært ute for lengst.

Anonymkode: 538a6...d66

Hennes første audition så jeg mer på som en humoristisk dans/skuespill enn "å være feit og kle av seg" som du skriver. Hun har jo gått videre basert på den audition hun hadde den gang. Innlegget mitt var for øvrig en kommentar til nyhetsartikkelen som mente at innslaget var av seksuell karakter i beste sendetid på TV2. Og det er jeg uenig i. At det var en god burlesque-dans hun utførte i går? Nei, det var det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes første audition så jeg mer på som en humoristisk dans/skuespill enn "å være feit og kle av seg" som du skriver. Hun har jo gått videre basert på den audition hun hadde den gang. Innlegget mitt var for øvrig en kommentar til nyhetsartikkelen som mente at innslaget var av seksuell karakter i beste sendetid på TV2. Og det er jeg uenig i. At det var en god burlesque-dans hun utførte i går? Nei, det var det ikke.

At hun slapp forbi var på grunn av typisk norsk politisk korrekthet. Hun har jo ikke noe talent overhodet, men siden hun var "modig" så turde ikke dommerne si nei. 

Samme med de ungene med Downs syndrom som hoppet rundt på scenen. Søtt og hyggelig, ja, talent, nei. 

Anonymkode: 538a6...d66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor trakk hun som skulle vinne hele greia seg 😫😫

Operasanger Gjøril Songvoll trekker seg fra TV 2-programmet «Norske talenter» på grunn av sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasanger Gjøril Songvoll trekker seg fra TV 2-programmet «Norske talenter» på grunn av sykdom.

aah.. Ja men da tok jeg feil.. Er ikke hun som vinner alt.. Er jo hun lille frøkna som sang les miserables på audition jeg mente .. Så bra 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med odin?? Synes det var litt ekkelt at han "forsvant" i blikket og bare spiller?? 

Anonymkode: 35336...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med odin?? Synes det var litt ekkelt at han "forsvant" i blikket og bare spiller?? 

Anonymkode: 35336...1d5

Han lever seg inn i det han gjør skjønner du vel! Dessuten er han som Kratt skrev over meg veldig sjenert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sigrid burde som sagt vinne hele greia.. Fantastisk formidlingsevne ikke bare for alderen men som sanger punktum! Virkelig er stort musikaltalent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...