Gå til innhold

Norske Talenter 2015


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe så kjedelig! To kjedelige som gikk videre. Fysj.

Magne kjedelig?

Anonymkode: 546a0...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hoppetaugutten

Magne er så herlig, han burde spille inn slike lydbøker hvor han forteller gamle kjente historier :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Bjarne blitt slankere? Eller er det skjegget som gjør at han ser slankere ut? Synes han så veldig anderledes ut i dag, på en bra måte.

Og Solveig Kloppen - synes hun har blitt så pen de siste åra jeg. 

Tenk at han som rappet først er 14 år! Imponerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Har Bjarne blitt slankere? Eller er det skjegget som gjør at han ser slankere ut? Synes han så veldig anderledes ut i dag, på en bra måte.

Og Solveig Kloppen - synes hun har blitt så pen de siste åra jeg. 

Tenk at han som rappet først er 14 år! Imponerende. 

Ja, enig i at Solveig Kloppen bare blir penere og penere. Det er litt forskjell på før og .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler meg ihjel av hvor flau Suleman blir av hun strippedama. :hoho:

Endret av Salka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler meg ihjel av hvor flau Suleman blir av hun strippedama.:hoho:

 

Haha, ja!  Jeg synes det var litt patetisk av han å trykke på den knappen når hun opptrådte. Det er greit nok å ikke like burlesk,  men ærlighet talt da, hva var poenget med å demonstrere slik da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun siste dama hadde jo ikke noe talent :P jeg hadde også trykka! men syns dem heller burde ha en "save the favoritt"  knapp, sånn at de kan sende videre de som dem virkelig liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var et program på tv2 som het "tv lab" og der hadde dem "norges beste stripper" og det er absolutt et program jeg kunne tenkt å følge med på om det hadde blitt sendt i fullt tv program, for både burlesk og stripping er kunst jeg syns kan være moro og fint å se på :) men hun på tv'n i går var ikke mye fint og talent å se på. Det kunne minne litt om en blanding av dans fra en skoleopptreden og stripping fra juleborde på en alt for full kollega!

http://www.tv2.no/v/811979/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha, ja!  Jeg synes det var litt patetisk av han å trykke på den knappen når hun opptrådte. Det er greit nok å ikke like burlesk,  men ærlighet talt da, hva var poenget med å demonstrere slik da? 

Enig. Jeg kan ikke huske at han har trykket på knappen på noen andre i semifinalene... Og da syns jeg det er unødvendig å kun gjøre det på én. Kanskje han ikke har så mye erfaring med damer uten klær, så han syns det er ukomfortabelt? Hehe:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suleman er den mest elendige dommeren norske talenter har hatt. Han har ikke peiling på noe annet enn dans. Og så uprofesjonelt det av ham å himle med øynene når Carina danset. Greit nok at han ikke likte henne, men jeg tror hvis en tynn dame hadde gjort det samme, hadde han ikke oppført seg så ufattelig barnslig.

Og hva er det med å være så partisk? Uansett hvem som står der oppe, og uansett om de er elendige til å danse, så stemmer han på dansere uansett. Det har ikke skjedd en gang at han IKKE stemmer på noen som danser. 

Få tak i en annen, bedre dommer til neste år!

Anonymkode: 7929a...2f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

årets dommere vil jo at alt skal være bra uansett! samme hva de gjør feil, så liker jo dommerene det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke noe talent det hun Carina driver med! Kan ikke kalle det der for burlesque! Hvem som helst kunne danset slik som hun gjorde i går. Ser ikke på det der som noe talent. Norske talenter må være det største tulleprogrammet som går på tv når det kommer til å finne folks talent.

Anonymkode: aed27...845

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kommer kritikken mot burlesque-danserinnen. Herregud så nærtagende folk er i dag. Seksualisert??? Herregud, dette re jo et kjempeflott show, og hvis man klarer å se på dette som seksualisert, så har man selv et alvorlig problem.

Nei, dette blir for dumt!

http://www.kjendis.no/2015/11/07/kjendis/norske_talenter/tv_2/tv_og_medier/underholdning/41857039/?_ga=1.253914056.1547165716.1445158413

Anonymkode: 871c7...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kommer kritikken mot burlesque-danserinnen. Herregud så nærtagende folk er i dag. Seksualisert??? Herregud, dette re jo et kjempeflott show, og hvis man klarer å se på dette som seksualisert, så har man selv et alvorlig problem.

Nei, dette blir for dumt!

http://www.kjendis.no/2015/11/07/kjendis/norske_talenter/tv_2/tv_og_medier/underholdning/41857039/?_ga=1.253914056.1547165716.1445158413

Anonymkode: 871c7...761

Jeg syntes Carina gjorde en veldig morsom og god audition i Norske talenter, men må si jeg ble skuffet i går. Det var ikke like mye humor. Allikevel blir jeg ekstremt flau over Suleman og hans reaksjon. Greit nok at Burlesque kanskje ikke er hans greie, men han trenger da vel ikke å vise grimaser om at han ikke liker det til publikum, nekte å se på og x-e. Tydelig at han er livredd for at noen skal anta at han liker det. Nei, få inn en profesjonell dommer om det blir en neste sesong. Stiller Suleman opp med sine "jeg digga det ass" neste år, ser ikke jeg på i alle fall. Hver gang han åpner kjeften holder jeg pusten og tenker bare "nei nei nei, ikke si noe dumt nå..."

Og hun kakebloggeren :daane: Burlesque handler jo om å hylle damekroppen uansett hvilken størrelse eller fasong man har. Skal vi seksualisere alt om dagen? Tviler på at barna oppfattet noe seksualiserende med det annet enn oooh fine farger og glitter. Og så ble det jo vist rett før 22 på kvelden da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...